Благодаря на колегата Blagun!!!Щом извърша процедурата ще информирам за резултата. Само още едно въпросче - канта аз ли да си го махна, или има и термостати без кант?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат - диагностика, проблеми, решения
Collapse
X
-
Идеята да се вземе термостат от рено хич не е лоша, като се има предвид, че на някой коли наистина отива към 100-тина лева, само си мисля че трябва да се сложи непосредствено до истинския, особенно ако има и датчици които са наблизо, или в корпуса на самия термостат, за да не се обърква компютъра и да ви бърка горивната смес (за топъл/студен двигател). Успех в начинанието и пишете какво е станало, че да не се окаже, хем, хубаво, хем евтино, и безсмислено :D Ето как е и температурата на алфичката (при темпрата беше абсолютно същото положение, след като смених термостата), и не ми е правило впечатление да се променя в задръстване или на дълъг път. Единствено може да падне температурата ако примерно зимата се спускам по инерция дълго време. Но това е нормално - все пак студения въздух от студения насрещен въздушен поток отвън, успява да охлади мотора който работи на празен ход, но когато включа на скорост и мотора влезе в оботорти, колата пак влиза в нормален температурен режим 80-90 градусаСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
simeon3000 написа:Ами те хората на запад от нас не случайно си сменят колите като остареят. На техните, че и на нашите цени, като почнеш да сменяш съединители, амортисьори, носачи, радиатори, датчици и т.н. с части със съмнително качество и тя сметката... Пък ние ги взимаме и почваме да ги "реанимираме", да им баем, да гадаем какво-що, само по врачки не съм чул да ги водим още, но сигурно и такива хора има. Те врачките ако имаха малко технически познания, щеше да е пълно при тях с доволни или недоволни клиенти /важното е оборот да става/. :D Като при майсторите.Fiat Brava 1.6
Дядо Коледа - директно от Лапландия http://vbox7.com/play:93526954
Дядо Коледа - мерки за безопасност http://vbox7.com/play:488dccf8
Коментар
-
Lane Staley написа:Благодаря на колегата Blagun!!!Щом извърша процедурата ще информирам за резултата. Само още едно въпросче - канта аз ли да си го махна, или има и термостати без кант?BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
phoenix написа:Идеята да се вземе термостат от рено хич не е лоша, като се има предвид, че на някой коли наистина отива към 100-тина лева, само си мисля че трябва да се сложи непосредствено до истинския, особенно ако има и датчици които са наблизо, или в корпуса на самия термостат, за да не се обърква компютъра и да ви бърка горивната смес (за топъл/студен двигател). Успех в начинанието и пишете какво е станало, че да не се окаже, хем, хубаво, хем евтино, и безсмислено :D Ето как е и температурата на алфичката (при темпрата беше абсолютно същото положение, след като смених термостата), и не ми е правило впечатление да се променя в задръстване или на дълъг път. Единствено може да падне температурата ако примерно зимата се спускам по инерция дълго време. Но това е нормално - все пак студения въздух от студения насрещен въздушен поток отвън, успява да охлади мотора който работи на празен ход, но когато включа на скорост и мотора влезе в оботорти, колата пак влиза в нормален температурен режим 80-90 градусаBMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
sev написа:blagun написа:Но пак казвам това се прави само, ако ви е блокирал в отворено положение термостатаBMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
и аз съм го правил това със термостата от рено 5 рабти идеално 2 ра година вече :D на опел корса го слагах, но не че и е скъп термостата ами май трябваше да се сваля ангренажния ремък за да се смени ориг термостат и аз затова предпочетох този вариант и като гледам не съм сгрешилTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Термостата от рено за двиг.1,4 е 86 градуса и не става единствено за тд100 защото там трябвада е максимум 82гр.Иначе слагайте смело ,VERNET струва точно 9 лева.Няма да е лошо да му дупнете една дупчица 2-3мм в периферията,за да тръгва водата по -бързо към него ,все пак е далече от двигателя апък помага и за обезвъздушаването.
Коментар
-
stef написа:и аз съм го правил това със термостата от рено 5 рабти идеално 2 ра година вече :D на опел корса го слагах, но не че и е скъп термостата ами май трябваше да се сваля ангренажния ремък за да се смени ориг термостат и аз затова предпочетох този вариант и като гледам не съм сгрешилBMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
blagun написа:stef написа:и аз съм го правил това със термостата от рено 5 рабти идеално 2 ра година вече :D на опел корса го слагах, но не че и е скъп термостата ами май трябваше да се сваля ангренажния ремък за да се смени ориг термостат и аз затова предпочетох този вариант и като гледам не съм сгрешилFiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
Коментар
-
Темата ми стана интересна и реших и аз да споделя мнение по въпроса. Аз преди по-малко от месец сменях термостат и стрелката вече успява да стигне поне на едно деление под средата на извънградско. Разхода ми така и не падна на газ, макар че съм с почти нов изпарител (изминати не повече от 8000 км), но там е друг мач сега тепърва ще си играя с разхода на газ. За парите които ми взеха за термостат според мен трябваше стрелката да кове на 90 и да не мърда, както е на немските коли и както съм виждал даже и на браво само че 2001 г. не 96г. като моето. няма да споменавам кой прехвален сервиз ми го прави и как отидох за едно и ми смехниха още 3 неща които мистериозно се развалиха там, но това е друга тема.Като цяло не колите са ни скапани колеги, ами така наречените майстори са сбирщина от мошенници и некадърници - гледат как да ти вземат парите и после се оказва,че след "ремонта" трябва да се правят други неща. Ако нямаш добри приятели монтьори ще те дерат като пиле и ще си караш счупената кола - това е. Преди време си я бях закарал да сменят кормилните накрайници и оттогава ми се чува скърцане от накладките отляво и припукване отдясно. Нямам думи вече честно. Каквото ще правите ако е дребно по-добре си го правете сами. Аз самия не разбирам нищо и съм много силно афектиран, но по добре да се помъча и да работи, отколкото да плащам залудо. Благодаря и сори за офтопика.
Коментар
-
Milen’ko_Punto написа:blagun написа:stef написа:и аз съм го правил това със термостата от рено 5 рабти идеално 2 ра година вече :D на опел корса го слагах, но не че и е скъп термостата ами май трябваше да се сваля ангренажния ремък за да се смени ориг термостат и аз затова предпочетох този вариант и като гледам не съм сгрешилBMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
вчера намерих един линк в руски сайт с температурите на всички термостати от рено и пишеше и за дизела. но линка ми е в нас, довечера ще го постна и ще видиш на колко отваря. мисля почваше да отваря на 82 и на 86 беше напълно отворил, но да не те излъжа. имай предвид, че го дават 3 градуса грешка на термостат, все пак не е чак толкова прецизна техника, то е една пружина, така че едва ли 2-3 градуса ще ти бъркат колата.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар