Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат - диагностика, проблеми, решения

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Behr или Vernet да си купя за Брава 1.4 -98 год. с климатик.

    Коментар


      ivo_drag написа:
      Behr или Vernet да си купя за Брава 1.4 -98 год. с климатик.
      Бер разбира се

      Коментар


        u_bo написа:
        ivo_drag написа:
        Behr или Vernet да си купя за Брава 1.4 -98 год. с климатик.
        Бер разбира се
        Че какво му е на Vernet-а? Не се ли вгражда от завода производител като ORIGINAL PART
        CSI in the CAR !!!
        Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


        ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

        Коментар


          Колеги, току що си купих термостатче BEHR от рено 5. Взех го за 25 лв. Имало и някакви по-евтини, но нямаше в наличност, а не ми се чака до утре
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            mancuzo написа:
            Че какво му е на Vernet-а? Не се ли вгражда от завода производител като ORIGINAL PART
            Behr се вгражда първоначално, а не Вернет.

            Коментар


              Колеги ПОМОЩ! Днес си сложих термостат от рено, защото не загряваше колата - както са описали колегите в първите страници на темата. Сега бях на пробно каране и колата тръгва да прегрява, а не се включват перките! Пипам радиатора и о ужас - в горната си част хладък, а надолу направо студен! Термостата го сложих в маркуча, който отива в долната част на радиатора. В кой маркуч трябва да е (в този който отива в горната част на радиатора и този който отива в долната)понеже тотално се шашнах вече!
              Fiat Punto 1.7 TD

              Коментар


                tzetzo_slavista написа:
                Колеги ПОМОЩ! Днес си сложих термостат от рено, защото не загряваше колата - както са описали колегите в първите страници на темата. Сега бях на пробно каране и колата тръгва да прегрява, а не се включват перките! Пипам радиатора и о ужас - в горната си част хладък, а надолу направо студен! Термостата го сложих в маркуча, който отива в долната част на радиатора. В кой маркуч трябва да е (в този който отива в горната част на радиатора и този който отива в долната)понеже тотално се шашнах вече!
                Голяма грешка си направил.Поставя се в маркуча който отива в горната част на радиатора.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  Дам....утре ще сложа термостата в другия маркуч.
                  Fiat Punto 1.7 TD

                  Коментар


                    Днес преместих термостата в маркуча, който отива в горната част на радиатора! Обаче сега има проблем с прегряването. Термостатът от рено отваря на 83 градуса, а оригиналният на 80 - дали тези 3 градуса са проблем и затова да тръгва да прегрява колата? Иначе като достигне температурата по средата и маркуча след термостата се нагрява, тоест минава вода, но перката за първа степен се пуска едва когато скалата за температурата достигне пред последната чертичка. Радиатора е горещ(парещ) в горната си част, а в долната към датчика за перката е топъл(хладък). Може ли да се е образувала въздушна възглавница в радиатора и ако да, как се обезвъздушава? Благодаря Ви предварително за помощта!
                    Fiat Punto 1.7 TD

                    Коментар


                      tzetzo_slavista написа:
                      Днес преместих термостата в маркуча, който отива в горната част на радиатора! Обаче сега има проблем с прегряването. Термостатът от рено отваря на 83 градуса, а оригиналният на 80 - дали тези 3 градуса са проблем и затова да тръгва да прегрява колата? Иначе като достигне температурата по средата и маркуча след термостата се нагрява, тоест минава вода, но перката за първа степен се пуска едва когато скалата за температурата достигне пред последната чертичка. Радиатора е горещ(парещ) в горната си част, а в долната към датчика за перката е топъл(хладък). Може ли да се е образувала въздушна възглавница в радиатора и ако да, как се обезвъздушава? Благодаря Ви предварително за помощта!
                      Оригиналния термостат трябва да се остави отворен за да работи коректно присадения.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        Оригиналния го изкормих - така че може да се приеме,че е постоянно отворен.
                        Fiat Punto 1.7 TD

                        Коментар


                          Замерих температурата на радиатора между ребрата кога се включва перката на първа степен и мултимера показа 96-97 градуса, значи в самия радиатор Т е поне 2-3 градуса нагоре и не е нормално! Насочвам се към датчик радиатор и задръстен радиатор! Вие имате ли някакви предположения?!
                          Fiat Punto 1.7 TD

                          Коментар


                            tzetzo_slavista написа:
                            Замерих температурата на радиатора между ребрата кога се включва перката на първа степен и мултимера показа 96-97 градуса, значи в самия радиатор Т е поне 2-3 градуса нагоре и не е нормално! Насочвам се към датчик радиатор и задръстен радиатор! Вие имате ли някакви предположения?!
                            да, имам - малък дебит през новия термостат -- или заради по-високата Т на отваряне, или по друга причина.

                            Коментар


                              Ако пробия едно отворче в термостата, примерно 2мм, ще компенсира ли тази разлика и би ли имало изобщо някакъв ефект, освен че ще спомага за по-лесното процеждане на течността към радиатора?
                              Fiat Punto 1.7 TD

                              Коментар


                                tzetzo_slavista написа:
                                Ако пробия едно отворче в термостата, примерно 2мм, ще компенсира ли тази разлика и би ли имало изобщо някакъв ефект, освен че ще спомага за по-лесното процеждане на течността към радиатора?
                                Отворчето мисля не е добра идея и на теория 2 мм са супер малко пространство през което трябва да мине охладителната течност. Идеята не е рентабилна според мен колега
                                CSI in the CAR !!!
                                Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                                ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                                Коментар

                                Working...
                                X