Това с много добра идея. Благодаря колега!!!В тази връзка, кога отваря термостатът на 1,4 12V?
http://www.fiat-bg.org/index.php?option=com_content&task=view&id=34&Itemi d=63термостатите, които се продават тук обикновено отварят на 88 оСна самия термостат е написано
Моя термостат е Вернет от Евро 07 за 15 лева. На място колата достига 90 градуса за няколко минути и не мърда от там. Тръгна ли обаче, дори и в задръстване ми пада температурата на 70-80. Ама имам парно - ще ме удуши вътре.
Към колегата sev отново, взех една снимка на Дедров мотор 2.0 от Ланчиа форума, който е като мояТук виждаш ли клема!?Аз не мога да се се ориентирам много и реших, че е по-добре да питам и после да пипам :P
now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
За разликата в цените при Темпра (между 15 и 70 лв) - има няколко разновидности. На моя двигател 159.А4.000 се сменя само елемента, който е 15 лв (Vernet - уж френски). На други модификации се сменя целия термостат, заедно с корпуса и тогава наистина цената е солена.
Това с много добра идея. Благодаря колега!!!В тази връзка, кога отваря термостатът на 1,4 12V?
http://www.fiat-bg.org/index.php?option=com_content&task=view&id=34&Itemi d=63термостатите, които се продават тук обикновено отварят на 88 оСна самия термостат е написано
Моят отваря на 82 градуса, а този който съм сложил на 80 градуса, мисля че 2 градуса не оказват съществено влияние
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Това с много добра идея. Благодаря колега!!!В тази връзка, кога отваря термостатът на 1,4 12V?
http://www.fiat-bg.org/index.php?option=com_content&task=view&id=34&Itemi d=63термостатите, които се продават тук обикновено отварят на 88 оСна самия термостат е написано
Моят отваря на 82 градуса, а този който съм сложил на 80 градуса, мисля че 2 градуса не оказват съществено влияние
Проверих в Рено форума и видях, че има Вернет който да отваря на 86 и да затваря на 79,5. http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=18066.0За моя двигател перката включва на 90-94 градуса и изключва на 85-89.Струва ми се подходящо.
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Дано да не е вярно заглавието на темата . Защото откакто смених бразилския ( а според някои турски ) фиат с "истински" фиат, видях каква е истинската поддръжка на фиат. Ами те цените са направо убийствени: термостат - 55лв и нагоре (за "лошоизмислените" немски коли - 10-15 лв.), ламбда сонда с всичките отстъпки - 120 лв. ( а другите коли - 70-80 лв.), да не говорим ако започнат проблеми по окачването. Нещо започвам да се плаша.
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
А възможно ли е и при мене термостата да е за смяна ... Значи колата ми не загрява изобщо откак се захлади.Не карам много , но за 30-40 километра едва стига до първата чертичка.
м дааааа, за смяна е :D има доста теми, как да разбереш дали не бачка де, поразрови се.Но по това което казваш 100% е за смяна
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака ИТАЛФЕСТ 2007
Това с много добра идея. Благодаря колега!!!В тази връзка, кога отваря термостатът на 1,4 12V?
http://www.fiat-bg.org/index.php?option=com_content&task=view&id=34&Itemi d=63термостатите, които се продават тук обикновено отварят на 88 оСна самия термостат е написано
Моят отваря на 82 градуса, а този който съм сложил на 80 градуса, мисля че 2 градуса не оказват съществено влияние
Проверих в Рено форума и видях, че има Вернет който да отваря на 86 и да затваря на 79,5. http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=18066.0За моя двигател перката включва на 90-94 градуса и изключва на 85-89.Струва ми се подходящо.
Колега какво направи? Ако имаш някакви въпроси или нужда от помощ, питай
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар