svn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат - диагностика, проблеми, решения
Collapse
X
-
piftho написа:PaUnOff написа:Еми тя не може да ми загрее до там че да включи перката и течността не е стигнала до горе и затова мога да отворя и като отворя- фсссссст и трабата омеква и температурата започва да се покачва.... повече от 2-рата,3-тата стрелка. А иначе ми е интересно къде им стои стрелката сега през студените дни на колегите с 1.8 двигатели и дали градско им се включва перката при каране 30 минути примерно(без да вдигат повече от 70км/ч ?
Коментар
-
mancuzo написа:Patlaka написа:Колеги преди седмица смених термостата на моето Пунто 1.2 75 с някакъв Varnet,колата има добро парно бързо стопля но стрелката за температурата не стои на средата а на половина между средата и нулево положение.Дали може да е от датчика или там си стои на тея Пунтото
Коментар
-
[quote="Patlaka"]Значи може и датчика да показва грешно защото няма разлика новия термостат със стария който беше оригиналнияCSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
Zaio,Благодаря ти за отговора. Много улеснено от твоя страна със снимките.Поздрави :DП.с.: А знаеш ли колега освен тези двете пробки за обезвъздушаване на радиатора, дали има някъде и друга за парното, понеже аз лично не успях да намеря?Skoda AMfabia 1.2 12v
exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)
Коментар
-
колеги днес сложих и аз термостат от рено но незнам защо (може би менте термостат или аз бъркам нещо) отваря някъде 3 чертички под средната .. загрява по-бързо от колкото преди да го сложа (сигурно някъде за 15-20 мин. стига средата,но бях оставил капачката на разш. съд отворена и сигурно за това-но пак е много) перката си включва когато трябва,по нанадолнище градусите падат като я оставя на свободна..незная на колко градуса отговаря 3 черта под 90-те градуса.термостата който взех е за 86 градуса.нямаше нищо сложно по слагането му освен да се напъха.помогна ми тръбата от прахосмукачката-перфектна е за тази цел.наврях го в тръбата но леко допираше нещо в оригиналния термостат и наврях още малко новия.да не би да има нещо общо с това че не иска да загрее и да държи постоянна темп. ? и да не би да съм объркал маркуча ?колата е браво 1.6 ето и снимки1.6 16v Abarth
Коментар
-
Ами при мен е така - стрелката стига до средата, термостата отваря и стралката ми пада 2-3 деления, няколко пъти така и горе долу се стабилизира на 1-2 черти под средата. Извънградско ми е черта и половина под средата без да мърда при еднаква скорост. Да подчертая че съм с термостат от Рено 86С.ПП: Тоя датчик със заголената клема и едната жица е за таблото.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
при мен още на 3 черти преди да е стигнала средата вече е топъл маркуча-не е ли отворил много рано ?иначе си стига средата ако я понастъпя на място,преди това много зор.значи не съм объркал нищо по слагането му?и колега може ли да кажеш да разбера най-какрая коя чертичка на колко градуса отговаря?т.е през колко градуса са деленията?предполагам през 5 градуса1.6 16v Abarth
Коментар
-
Точно така 1 черта е 5 градуса. Да не ти се е прецакал нещо датчика. Аз моята я качих на Визата и направих проверка с датчика на инжекциона и двата показваха еднакво. Можеш да направиш опит като я оставиш на място да згрее и като се включи перката гледаш къде е стрелката, трябва да е малко над средата.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар