Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат - диагностика, проблеми, решения

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    svn написа:
    Изчетох цялата тема,не разбрах специално за 1.6 мотора на на браво/а,каква трябва да е точната температура на отваряне на термостата който се вгражда,82/86 или89гр.???
    На оригинален BEHR пише 88 градуса.
    Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

    Коментар


      piftho написа:
      PaUnOff написа:
      Еми тя не може да ми загрее до там че да включи перката и течността не е стигнала до горе и затова мога да отворя и като отворя- фсссссст и трабата омеква и температурата започва да се покачва.... повече от 2-рата,3-тата стрелка. А иначе ми е интересно къде им стои стрелката сега през студените дни на колегите с 1.8 двигатели и дали градско им се включва перката при каране 30 минути примерно(без да вдигат повече от 70км/ч ?
      Колега, би ли споделил нещо важно за мен понеже съм със същия мотор, по кой от 2-та маркуча би трябвало да се затопля водата влизаща в радиатора и идваща от термостата (Големия Кръг), понеже моя е отворен и сега не съм сигурен на кой трябва да набутам термостатчето от Реното?И да когато вися по задръстванията ми се включва перката, извънградско никога дори и в най - голямата жега заради термостата.
      И с нов термостат в задръстванията ще ти се включва перката. По-важно е при извънградско каква темтература държи. Трябва да е около средата (90С). Щом си решил да слагаш от Рено 5, предварително си подготви малко грес, нещо за загряване на маркуча (аз използвах маслен радиатор) и PVC тръба Ф40 мм с дължина около 15-20 см. за набутване на новия (става много лесно с нея).Мястото на монтаж от снимките ...
      Прикачени файлове

      Коментар


        mancuzo написа:
        Patlaka написа:
        Колеги преди седмица смених термостата на моето Пунто 1.2 75 с някакъв Varnet,колата има добро парно бързо стопля но стрелката за температурата не стои на средата а на половина между средата и нулево положение.Дали може да е от датчика или там си стои на тея Пунтото
        Трябва да ти закове на средата принципно! Особенно тия дни когато е топличко времето, дори при натоварено градско да минава средата както при мен!
        Значи може и датчика да показва грешно защото няма разлика новия термостат със стария който беше оригиналния

        Коментар


          [quote="Patlaka"]
          Значи може и датчика да показва грешно защото няма разлика новия термостат със стария който беше оригиналния
          Колега, датчика отговаря ли на оригиналният номер за модела ГВГ ?
          CSI in the CAR !!!
          Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


          ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

          Коментар


            Ами незнам кой е оригиналния номер и къде го пише

            Коментар


              Zaio,Благодаря ти за отговора. Много улеснено от твоя страна със снимките.Поздрави :DП.с.: А знаеш ли колега освен тези двете пробки за обезвъздушаване на радиатора, дали има някъде и друга за парното, понеже аз лично не успях да намеря?
              Skoda AMfabia 1.2 12v
              exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)

              Коментар


                колеги днес сложих и аз термостат от рено но незнам защо (може би менте термостат или аз бъркам нещо) отваря някъде 3 чертички под средната .. загрява по-бързо от колкото преди да го сложа (сигурно някъде за 15-20 мин. стига средата,но бях оставил капачката на разш. съд отворена и сигурно за това-но пак е много) перката си включва когато трябва,по нанадолнище градусите падат като я оставя на свободна..незная на колко градуса отговаря 3 черта под 90-те градуса.термостата който взех е за 86 градуса.нямаше нищо сложно по слагането му освен да се напъха.помогна ми тръбата от прахосмукачката-перфектна е за тази цел.наврях го в тръбата но леко допираше нещо в оригиналния термостат и наврях още малко новия.да не би да има нещо общо с това че не иска да загрее и да държи постоянна темп. ? и да не би да съм объркал маркуча ?колата е браво 1.6 ето и снимки
                1.6 16v Abarth

                Коментар


                  Датчика който отчита температурата на таблото при 1.6 е много чувствителен хваща и най-малката промяна затова стрелката шава. При други марки коли датчиците са инертни и им трябва доста време да опреснят.
                  Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                  Коментар


                    колега искаш да кажеш че всичко е нормално ли?аз мислех че ще закове средата.а има 2 датчика единия със синьо другия има червено-може ли да разясним кой за какво е?този с червеното беше заголена обувката но я изолирах яко
                    1.6 16v Abarth

                    Коментар


                      Ами при мен е така - стрелката стига до средата, термостата отваря и стралката ми пада 2-3 деления, няколко пъти така и горе долу се стабилизира на 1-2 черти под средата. Извънградско ми е черта и половина под средата без да мърда при еднаква скорост. Да подчертая че съм с термостат от Рено 86С.ПП: Тоя датчик със заголената клема и едната жица е за таблото.
                      Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                      Коментар


                        при мен още на 3 черти преди да е стигнала средата вече е топъл маркуча-не е ли отворил много рано ?иначе си стига средата ако я понастъпя на място,преди това много зор.значи не съм объркал нищо по слагането му?и колега може ли да кажеш да разбера най-какрая коя чертичка на колко градуса отговаря?т.е през колко градуса са деленията?предполагам през 5 градуса
                        1.6 16v Abarth

                        Коментар


                          Точно така 1 черта е 5 градуса. Да не ти се е прецакал нещо датчика. Аз моята я качих на Визата и направих проверка с датчика на инжекциона и двата показваха еднакво. Можеш да направиш опит като я оставиш на място да згрее и като се включи перката гледаш къде е стрелката, трябва да е малко над средата.
                          Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                          Коментар


                            точно там е за това мисля че датчика е ок
                            1.6 16v Abarth

                            Коментар


                              Да не си повредил термостата като си го инсталирал, като гледам сложил си го правилно. Трява да отваря на първата черта под средата. Като истине я запали и опипай маркуча и виж като се затопли къде е стрелката, само че колата да е на място.
                              Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                              Коментар


                                Колега току що го направих тъкмо този тест,а сега и от теб го прочитам-отваря на 3-тата чертичка под средата=75 градуса.мисля че не е нормално??как може да съм го повредил как мислиш?какво може да му се повреди?
                                1.6 16v Abarth

                                Коментар

                                Working...
                                X