Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат - диагностика, проблеми, решения

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    и аз съм за постояно отворен термостат Купе 2.0 16v само не разбрах преди да набутам термостат от рено 5(има ли значение за каква кубатура на рено трябва да е)трябва ли задължително да го разпробия за да минава по малко течност или не
    BMW E39 2.5I
    http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

    Коментар


      ico83 написа:
      и аз съм за постояно отворен термостат Купе 2.0 16v само не разбрах преди да набутам термостат от рено 5(има ли значение за каква кубатура на рено трябва да е)трябва ли задължително да го разпробия за да минава по малко течност или не
      Няма нужда да правиш нищо. Слагаш термостата от Рено в маркуча и това е. Така на един приятел направихме Мареята ТД100, защото не му се даваха пари, но мога да кажа че не е това решението. Наистина взе да държи температура, но колебание пак има, а също и в жегата на климатик подминава средата. Решението е само оригинален термостат, но за съжаление всичко в тази държава е менте.Аз моят си го купих от hit-ko, оригинален на BEHR, такъв беше и този който свалих от колата. Вече 2 години работи идеално. Стрелката си е все в средата, няма значение колко е студено отвън.
      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

      Коментар


        Колеги, тя на място загрява до средата. Стои си на това положение(снимката), като съм постоянно в движение. Затова, утре си поръчвам термостатчето за рено 5 и ще си поиграя малко с маркуча
        3.0CRD

        Коментар


          Trojaneca написа:
          Колеги, тя на място загрява до средата. Стои си на това положение(снимката), като съм постоянно в движение. Затова, утре си поръчвам термостатчето за рено 5 и ще си поиграя малко с маркуча
          Лошо няма да спасиш временно положението, но бъди готов и за локви ако нещо се омаже далаверата. Инвестицията за нов оригинален си заслужава ЗИМАТА. Миналата зима карах нон-стоп с блокирал отворен термостат и кашон пред радиатора. Резултата беше СТУУУУУД и 11 нафта разход. Помисли за инвестицията дали си заслужава
          CSI in the CAR !!!
          Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


          ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

          Коментар


            Trojaneca написа:
            Колеги, тя на място загрява до средата. Стои си на това положение(снимката), като съм постоянно в движение. Затова, утре си поръчвам термостатчето за рено 5 и ще си поиграя малко с маркуча
            Слагай от Рено 5 и карай . Аз съм с такъв от 1 година и температурата не е подминала средата. Преди това имах проблем в града загряваше до към първата черта но като излеза извън града пада , това през зимата. Като сложих от Рено 5 всичко си дойде на мястото и парното е винаги на "6" :D
            Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

            Коментар


              Старият ми термостат не е капсулован и мога да изкарам активният елемент, но никъде не се продава някой има ли идея от къде може да се поръча защото в някои каталози на BEHR съм го виждал да го продават отделно от корпуса.
              Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

              Коментар


                Колеги имам следния проблем: Мотора не загравя повече от 70 градуса, нормално ли е това? Термостат за смяна, или?Всъщност колко е нормалната температура в работен режим, лятно време? И още нещо: Едно на ръка че нямам парно като хората (сигурно заради горния проблем), в купето мирише на антифриз като надуя топлото, и предното стъкло става "мазно" (освен че се запотява). Къде да търся проблема?Моля помогнете с консултация... Благодаря!
                1997 Brava 1.6, 16V

                Коментар


                  Crash73 написа:
                  Колеги имам следния проблем: Мотора не загравя повече от 70 градуса, нормално ли е това? Термостат за смяна, или?Всъщност колко е нормалната температура в работен режим, лятно време? И още нещо: Едно на ръка че нямам парно като хората (сигурно заради горния проблем), в купето мирише на антифриз като надуя топлото, и предното стъкло става "мазно" (освен че се запотява). Къде да търся проблема?Моля помогнете с консултация... Благодаря!
                  пробвай да си провериш радиатор на парното
                  BMW E39 2.5I
                  http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                  Коментар


                    ааа забравих да спомена от 20 дни карамс термостат от рено 5 и за сега съм доволен
                    BMW E39 2.5I
                    http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                    Коментар


                      За парното добре, а за нормалната работна температура??
                      1997 Brava 1.6, 16V

                      Коментар


                        Crash73 написа:
                        За парното добре, а за нормалната работна температура??
                        Ako някой извади солидни доказателства, минавам на рено термостат, че ако дам още веднъж 100 лева за толкова смешна част ще си направя KILL MY SELF AND GONE FOREVER!
                        CSI in the CAR !!!
                        Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                        ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                        Коментар


                          Ge4i7ooo

                          Crash73 написа:
                          За парното добре, а за нормалната работна температура??
                          работната температура на бензиновите италянки е 90 градуса поне до сега не съм видял италянка да работи при по малко ако вси4ко е ок.
                          Fiat Tipo 1.4i.e. LPG-Lovato i Citroen Xsara 1.9D 2001g.

                          Коментар


                            mancuzo написа:
                            Crash73 написа:
                            За парното добре, а за нормалната работна температура??
                            Ako някой извади солидни доказателства, минавам на рено термостат, че ако дам още веднъж 100 лева за толкова смешна част ще си направя KILL MY SELF AND GONE FOREVER!
                            при мен на купето си държи 90г по утреда и не мърда от там
                            BMW E39 2.5I
                            http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                            Коментар


                              Ясно, благодаря. Термостат...
                              1997 Brava 1.6, 16V

                              Коментар


                                mancuzo написа:
                                Crash73 написа:
                                За парното добре, а за нормалната работна температура??
                                Ako някой извади солидни доказателства, минавам на рено термостат, че ако дам още веднъж 100 лева за толкова смешна част ще си направя KILL MY SELF AND GONE FOREVER!
                                Карам Дедра 1,9 td SW с двигател 160.D.1000. Направих интервенцията описана в този линк и Дедъра се закотви на 90 градуса. http://download.fiat-bg.org/Books/Br....pdfКупих си термостат от Евро07 за смешните 8,70 лева! Ето ти 2 номера на такъв термостат на 89 градуса: или 4493.89 или 4495.89 Това са номерца по Вернет-мини през някой магазин на Евро 07 и си вземи какъвто имат от тези 2-та-еднакви са.Ето му и схемичката с размерите и какво представлява:http://www.lancia-bg.com/forum/download.php?id=15713
                                Lancia Dedra 1.8 - "Ламята Петка" вече бивша любовница...!
                                Дедра SW 1.9td 160D1000

                                Коментар

                                Working...
                                X