Термостат на типото не съм сменял а го купих преди година и половина и още си карам с този термостат
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат - диагностика, проблеми, решения
Collapse
X
-
RoMeO_156_GTA написа:Понеже се оплетох малко в темата , ако може да кажете дали и аз съм за термостат . Извънградско стрелката е по средата и след време малко я подминава , после пада леко под средата . Последния път ми направи впечатление - влизам в града и докато стигна пред нас (2-3 км от табелата) и стрелката се вдигна на 3/4 от общата скала . Спирам и не чух перка на радиатора
Коментар
-
имам едноп питане и предположение,дали е вярно ще ми кажете вие надявам сеБрат ми си взе мареа 1,9 жтд,вчера я карах от Троян до тук и ми направи впечатление,че не духа топло,климатроника е ОК,духа студено,но топло няма...само леко хладко и си викам тука има нещо много гнило,поглеждам температурата,тя ми е под първата чертичка и колкото и да я вкарвам в оборите,няма мърдане,стои като закована ...имам предположение,че е термостата проблема ,а въпроса ми е каква е вероятността да е той и каква да е нещо друго и какво? И каква е цената на термостат за 1,9жтд 99-та година?ex.Мареа ТД100
Коментар
-
Сменяй - Вернет - 60лв.Бехр - 1хх с датчик.Ако взимаш вернет- задължително и датчик вземи ЕPS/Хоффер, какъвто има. Така излиза около 70-80лв.Само ще отбележа, че този датчик ми правеше 10-11/100 цяла зима ! Ма*ка му и датчик, колко ме е яд, че не го смених като сменях термостата.След смяната му - 3л надолуF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Установих, че термостата отваря много по-рано, от колкото трябва(прикачен файл). Колата поддържа тази температура и много рядко качва средата(в най-големите задръствания или ако съм я въртял на сняг). Ще има ли проблем, ако "набия" едно рено 5 вернетче, след оригиналния термостат(като се има в предвид, че термостата ми не е блокирал в отворено положение, просто отваря по-рано). ПП: Колегата emzo ми даде данните на coolan temperature sensor-a, при проверка с мултицета - не показа никакви аномалии - работи си изрядно .Колата е Fiat Bravo 182A1.000 HGT 147.3.0CRD
Коментар
-
u_bo
Trojaneca написа:Установих, че термостата отваря много по-рано, от колкото трябва(прикачен файл). Колата поддържа тази температура и много рядко качва средата(в най-големите задръствания или ако съм я въртял на сняг). Ще има ли проблем, ако "набия" едно рено 5 вернетче, след оригиналния термостат(като се има в предвид, че термостата ми не е блокирал в отворено положение, просто отваря по-рано). ПП: Колегата emzo ми даде данните на coolan temperature sensor-a, при проверка с мултицета - не показа никакви аномалии - работи си изрядно .Колата е Fiat Bravo 182A1.000 HGT 147.
Коментар
-
u_bo написа:Trojaneca написа:Установих, че термостата отваря много по-рано, от колкото трябва(прикачен файл). Колата поддържа тази температура и много рядко качва средата(в най-големите задръствания или ако съм я въртял на сняг). Ще има ли проблем, ако "набия" едно рено 5 вернетче, след оригиналния термостат(като се има в предвид, че термостата ми не е блокирал в отворено положение, просто отваря по-рано). ПП: Колегата emzo ми даде данните на coolan temperature sensor-a, при проверка с мултицета - не показа никакви аномалии - работи си изрядно .Колата е Fiat Bravo 182A1.000 HGT 147.CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
u_bo
mancuzo написа:u_bo написа:Trojaneca написа:Установих, че термостата отваря много по-рано, от колкото трябва(прикачен файл). Колата поддържа тази температура и много рядко качва средата(в най-големите задръствания или ако съм я въртял на сняг). Ще има ли проблем, ако "набия" едно рено 5 вернетче, след оригиналния термостат(като се има в предвид, че термостата ми не е блокирал в отворено положение, просто отваря по-рано). ПП: Колегата emzo ми даде данните на coolan temperature sensor-a, при проверка с мултицета - не показа никакви аномалии - работи си изрядно .Колата е Fiat Bravo 182A1.000 HGT 147.
Коментар
-
Също може да се сравни в този момент каква температура отчита компютъра на колата. Като гледам на снимките датчика е с три крачета, в един корпус са сложени два терморезистора. Един за таблото и един за ЕКУ-то. За това мисля че трябва да направиш следният опит - закачаш колата на компютър, да е напълно студена. Като запалиш започваш да гледаш показанията и на компютъра и на таблото, като до поне 80 градуса радиатора трябва да ти е напълно студен. За твоят двигател дават термостата да отваря от 81-85 градуса. Старият ми термостат явно си беше останал отворен, защото още две минути след паленето и радиатора започваше да се затопля. Въпреки това първото лято, имам колата вече 3 години, винаги си е стигала средата, като само съм я оставял малко на място преди да тръгна, иначе тръгнех ли веднага няма загряване. Една вечер на връщане от Пампорово в началото на есента умрях от студ, чаках съм я сигурно 30 минути на място. След това си поръчах нов термостат и датчик за всеки случай и всичко приключи. След нощна смяна на -20 паля и за около 2,5 километра каране съм на 90 градуса.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар