Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат - диагностика, проблеми, решения

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Термостат на типото не съм сменял а го купих преди година и половина и още си карам с този термостат
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    Коментар


      RoMeO_156_GTA написа:
      Понеже се оплетох малко в темата , ако може да кажете дали и аз съм за термостат . Извънградско стрелката е по средата и след време малко я подминава , после пада леко под средата . Последния път ми направи впечатление - влизам в града и докато стигна пред нас (2-3 км от табелата) и стрелката се вдигна на 3/4 от общата скала . Спирам и не чух перка на радиатора
      Мисля, че термостата ти е ОК. Моя като беше постоянно отворен на извънградско стрелката падаше почти до нулата, а твоята се колебае около средата - мисля, че ти работи ОК термостата. Ако и ти загрява /отлепя от нулата и стига около средата/ след тръгване и минаване на 3-5 км, когато е студена - всичко ти е ОК с термостата.
      BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
      Среден разход на газ

      Коментар


        мерси колега
        masterkar написа:
        Ако и ти загрява /отлепя от нулата и стига около средата/ след тръгване и минаване на 3-5 км, когато е студена - всичко ти е ОК с термостата.
        точно така е Yellow_Flash_Colorz_PDT_15
        Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

        Коментар


          Здравейте,искам да попитам метода с термостата от рено5 става ли на Палио 1.6 16в.Маркуча ми се вижда крив на мястото за монтаж на датчика от рено.Благодаря Ви предварително.
          fiat palio 1.6 16v 100ph

          Коментар


            извинете не датчик, а термостат имам в предвид
            fiat palio 1.6 16v 100ph

            Коментар


              имам едноп питане и предположение,дали е вярно ще ми кажете вие надявам сеБрат ми си взе мареа 1,9 жтд,вчера я карах от Троян до тук и ми направи впечатление,че не духа топло,климатроника е ОК,духа студено,но топло няма...само леко хладко и си викам тука има нещо много гнило,поглеждам температурата,тя ми е под първата чертичка и колкото и да я вкарвам в оборите,няма мърдане,стои като закована ...имам предположение,че е термостата проблема ,а въпроса ми е каква е вероятността да е той и каква да е нещо друго и какво? И каква е цената на термостат за 1,9жтд 99-та година?
              ex.Мареа ТД100

              Коментар


                Сменяй - Вернет - 60лв.Бехр - 1хх с датчик.Ако взимаш вернет- задължително и датчик вземи ЕPS/Хоффер, какъвто има. Така излиза около 70-80лв.Само ще отбележа, че този датчик ми правеше 10-11/100 цяла зима ! Ма*ка му и датчик, колко ме е яд, че не го смених като сменях термостата.След смяната му - 3л надолу
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  Установих, че термостата отваря много по-рано, от колкото трябва(прикачен файл). Колата поддържа тази температура и много рядко качва средата(в най-големите задръствания или ако съм я въртял на сняг). Ще има ли проблем, ако "набия" едно рено 5 вернетче, след оригиналния термостат(като се има в предвид, че термостата ми не е блокирал в отворено положение, просто отваря по-рано). ПП: Колегата emzo ми даде данните на coolan temperature sensor-a, при проверка с мултицета - не показа никакви аномалии - работи си изрядно .Колата е Fiat Bravo 182A1.000 HGT 147.
                  Прикачени файлове
                  3.0CRD

                  Коментар


                    По-добре си вземи нов и правилен термостат.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      emzo написа:
                      По-добре си вземи нов и правилен термостат.
                      2 термостата смених, все същата работа правят. Или съм попаднал на кофти партида, или не знам...А пари за нов термостат не ми се дават.
                      3.0CRD

                      Коментар


                        На тях трябва пише на колко градуса отварят.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          Trojaneca написа:
                          Установих, че термостата отваря много по-рано, от колкото трябва(прикачен файл). Колата поддържа тази температура и много рядко качва средата(в най-големите задръствания или ако съм я въртял на сняг). Ще има ли проблем, ако "набия" едно рено 5 вернетче, след оригиналния термостат(като се има в предвид, че термостата ми не е блокирал в отворено положение, просто отваря по-рано). ПП: Колегата emzo ми даде данните на coolan temperature sensor-a, при проверка с мултицета - не показа никакви аномалии - работи си изрядно .Колата е Fiat Bravo 182A1.000 HGT 147.
                          ’тази температура’ не е критерий,измери си температурата с цифров уред и тогава виж дали има нужда от смяна на термостата.

                          Коментар


                            u_bo написа:
                            Trojaneca написа:
                            Установих, че термостата отваря много по-рано, от колкото трябва(прикачен файл). Колата поддържа тази температура и много рядко качва средата(в най-големите задръствания или ако съм я въртял на сняг). Ще има ли проблем, ако "набия" едно рено 5 вернетче, след оригиналния термостат(като се има в предвид, че термостата ми не е блокирал в отворено положение, просто отваря по-рано). ПП: Колегата emzo ми даде данните на coolan temperature sensor-a, при проверка с мултицета - не показа никакви аномалии - работи си изрядно .Колата е Fiat Bravo 182A1.000 HGT 147.
                            ’тази температура’ не е критерий,измери си температурата с цифров уред и тогава виж дали има нужда от смяна на термостата.
                            Съпротивлението на датчика ли се мери при наличие на данните за него(отворено-затворено) ?
                            CSI in the CAR !!!
                            Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                            ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                            Коментар


                              mancuzo написа:
                              u_bo написа:
                              Trojaneca написа:
                              Установих, че термостата отваря много по-рано, от колкото трябва(прикачен файл). Колата поддържа тази температура и много рядко качва средата(в най-големите задръствания или ако съм я въртял на сняг). Ще има ли проблем, ако "набия" едно рено 5 вернетче, след оригиналния термостат(като се има в предвид, че термостата ми не е блокирал в отворено положение, просто отваря по-рано). ПП: Колегата emzo ми даде данните на coolan temperature sensor-a, при проверка с мултицета - не показа никакви аномалии - работи си изрядно .Колата е Fiat Bravo 182A1.000 HGT 147.
                              ’тази температура’ не е критерий,измери си температурата с цифров уред и тогава виж дали има нужда от смяна на термостата.
                              Съпротивлението на датчика ли се мери при наличие на данните за него(отворено-затворено) ?
                              не ти схващам въпроса, но пояснявам мнението си - поблема може да е:-датчика-връзка с него-уреда на таблотозатова не се разчита на уреда на таблото , а се взима един цифров уред и се разбира - когА отваря , на колко градуса и колко гр. държи при работа

                              Коментар


                                Също може да се сравни в този момент каква температура отчита компютъра на колата. Като гледам на снимките датчика е с три крачета, в един корпус са сложени два терморезистора. Един за таблото и един за ЕКУ-то. За това мисля че трябва да направиш следният опит - закачаш колата на компютър, да е напълно студена. Като запалиш започваш да гледаш показанията и на компютъра и на таблото, като до поне 80 градуса радиатора трябва да ти е напълно студен. За твоят двигател дават термостата да отваря от 81-85 градуса. Старият ми термостат явно си беше останал отворен, защото още две минути след паленето и радиатора започваше да се затопля. Въпреки това първото лято, имам колата вече 3 години, винаги си е стигала средата, като само съм я оставял малко на място преди да тръгна, иначе тръгнех ли веднага няма загряване. Една вечер на връщане от Пампорово в началото на есента умрях от студ, чаках съм я сигурно 30 минути на място. След това си поръчах нов термостат и датчик за всеки случай и всичко приключи. След нощна смяна на -20 паля и за около 2,5 километра каране съм на 90 градуса.
                                Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                                Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                                Коментар

                                Working...
                                X