Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат - диагностика, проблеми, решения

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ОК! Благодария колега! Ще видя, може на сервиз да я карам, пък може и с някой подзнат да я лекуваме. Благодаря, успешен ден!

    Коментар


      Само последно да попитам, ако е проблема в термостата ще загрява ли и в движение, защото на мене ми се качва температурата към червеното, само когато работи на место? В движение всичко е наред и няма никакви проблеми.

      Коментар


        angelbk написа:
        Само последно да попитам, ако е проблема в термостата ще загрява ли и в движение, защото на мене ми се качва температурата към червеното, само когато работи на место? В движение всичко е наред и няма никакви проблеми.
        пич, задаваш отговори, а не въпроси

        Коментар


          ОК! Просто не съм много запознат с охладителната система и затова питам повече (пък дори и да изглежда странно или смешно)

          Коментар


            u_bo написа:
            angelbk написа:
            Ами въобще не се включва перката. А температурата се качва над последната бяла чертичка от скалата и върви към червено, все си мисля че би трябвало да се включи перката, за да охлади. Ако е в този датчик проблема какво да направя с него? И освен това има ли вероятност да е от термостата това загряване? Благодаря за предния отговор
            както си го описам 99,9% не е от термостатможе да е бушон на перкатаили датчик
            Колега,откачи кабелите от датчика и ги дай на късо. Ако не ти завърти перката е от бушона,ако завърти,значи датчика е заминал,успех.
            Tipo 2.0 i 16v кара се само на ръчка!

            Коментар


              Колеги, налага се да се включа с въпрос по темата, тъй като поведението на моята Брава 1,6 16 1999г. не попада в нито един от случаите, споделени тук.По същество: От няколко дни ми направи впечатление поведението на стрелката за температурата, която при нормална работа стои по средата или малко по-нагоре, а именно че стремително тръгна нагоре - едно деление преди червеното! Вентилаторът не се включи и това съвсем ме стресна и предизвика да се заровя в ел.схемата. Установих, че предпазителят на вентилатора е здрав, проверих термошалтера - здрав, предпазителят за управлението на релетата - здрав, релетата за първа и втора степен - също (до момента винаги вентилаторът е работил само на максимална скорост ?!), всички клеми почистени и напръскани с контакт спрей, проверих връзките с термодатчика на термостата - както трябва.При запален студен двигател проверих и работата на термостата - всичко добре. Прави ми впечатление, че нивото на охлаждащата течност се вдига, а когато пусна вентилатора принудително стрелката на таблото си остава в горно положение. Трябва да споделя, че ползвам ел.схеми изтеглени от Autodata 2006, но това което намирам не съответства.Някъде бях чел във форума за наличието на втори температурен датчик, който не знам къде се намира.Моля ако някой се е сблъсквал с такъв проблем да подскаже! И още нещо, което ми хрумна: Ако водната помпа има проблем нали циркулацията ще се затрудни и мазалото става още по-голямо! Последно: при изваден куплунг на термодатчика на термостата и завъртян контактен ключ, вентилаторът тръгва.

              Коментар


                Дотътряш се утре на срещата на форума в Красна поляна, носиш мултицет , че на моя му свърши батерията, след като както обикновено го забравих включен, носиш ключе десетка, пари за почерпка, и щи покажа нещо специално.

                Коментар


                  Благодаря! Ще се възползвам, но до края на седмицата ми е невъзможно.Да го направим другата ако може.

                  Коментар


                    Можем да го направим когато кажеш, където кажеш, ама стана много еротично, затова дай да продължим на лични ?

                    Коментар


                      Здравеите колеги.Искам да си сменя сам термостата,не мисля че трудно но не сам го правил....Какъв е реда,какъв инструмент да си подготвя...някакво упътване,може и снимков матерял...колата е Браво тд75

                      Коментар


                        Здравейте имам фиат марея 1,9 ТД 98г от няколко дена тези дни ще и правя обслужването но имам следния проблем когато карам без да сам включил климатика колата загрява под нормалната температура или поне така отчита а когато включа климатика колата загрчва до червено не че сам я остаял толкова да загрее и след като изключа климатика температурата си пада до обичайното нискоказаха ми че най вероятно радиатора ми е запушен и му налях добавка за прочистване на радиатора но ефекта е почти никакав. някой ако има идея от какво може да е нека ми пише.благодаря предварително

                        Коментар


                          still написа:
                          Здравейте имам фиат марея 1,9 ТД 98г от няколко дена тези дни ще и правя обслужването но имам следния проблем когато карам без да сам включил климатика колата загрява под нормалната температура или поне така отчита а когато включа климатика колата загрчва до червено не че сам я остаял толкова да загрее и след като изключа климатика температурата си пада до обичайното нискоказаха ми че най вероятно радиатора ми е запушен и му налях добавка за прочистване на радиатора но ефекта е почти никакав. някой ако има идея от какво може да е нека ми пише.благодаря предварително
                          неработеща втора степен на вентилатора.като си вкл. климатика - как се върти перката на радиатора?

                          Коментар


                            u_bo написа:
                            still написа:
                            Здравейте имам фиат марея 1,9 ТД 98г от няколко дена тези дни ще и правя обслужването но имам следния проблем когато карам без да сам включил климатика колата загрява под нормалната температура или поне така отчита а когато включа климатика колата загрчва до червено не че сам я остаял толкова да загрее и след като изключа климатика температурата си пада до обичайното нискоказаха ми че най вероятно радиатора ми е запушен и му налях добавка за прочистване на радиатора но ефекта е почти никакав. някой ако има идея от какво може да е нека ми пише.благодаря предварително
                            неработеща втора степен на вентилатора.като си вкл. климатика - как се върти перката на радиатора?
                            Значи вентилаторите вартчт но би трябвало наистина да нямат втора степен защото днеска видях датчика на радиатора и втората степен трябва да заработи по параметрите му на 97 градуса което според мен е много защото неможе да смогне вентилатора да охлади и зотова загрява някой може ли да ми каже с кой датчик трябва да е защото за модела има 2 вида

                            Коментар


                              Проблема вече е ясен втора степен на вентилаторите нямаше и проблема чвно е в сапротивленията на радиатора защото като изолирах едното започна да върти само на втора степен

                              Коментар


                                Понеже се оплетох малко в темата , ако може да кажете дали и аз съм за термостат . Извънградско стрелката е по средата и след време малко я подминава , после пада леко под средата . Последния път ми направи впечатление - влизам в града и докато стигна пред нас (2-3 км от табелата) и стрелката се вдигна на 3/4 от общата скала . Спирам и не чух перка на радиатора
                                Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X