Датчика не играе кога ще отвори термостата. Термо елемента се влияе само от температурата на течноста в системата.С предния загряваше ли до средата?
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
и с предния които седеше постоянно отворен,се включваше перката там кадето съм посочил с черната стрелка,тоест 2-3 милиметра на скалата под средната ....
Да добавя в тази тема, термостата ми е малко по-различен, но все пак ... След 300лв. похарчени за термостати от знайни и незнайни фирми, проблема се реши със смяна на датчика, които показва температурата на таблото (струва 20лв.). Странното беше че самият датчик показваше перманентно с 15-20г. по-ниска температура - т.е. по показания 75-80 - реални 90-100г.
Да добавя в тази тема, термостата ми е малко по-различен, но все пак ... След 300лв. похарчени за термостати от знайни и незнайни фирми, проблема се реши със смяна на датчика, които показва температурата на таблото (струва 20лв.). Странното беше че самият датчик показваше перманентно с 15-20г. по-ниска температура - т.е. по показания 75-80 - реални 90-100г.
Диагностиката не хваща ли реалната температура? Аз не бих купил и сменил нещо, само защото се съмнявам в него.
Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Ам хваща. Там беше проблема, че а днес а утре и не ходих. Пък тя температурата си се движеше, перката се пускаше на 90-95г., нямах приина да се усъмня точно в датчика. Сега съм наясно че също така ми се включва само 2-та степан на перката, но сега не ми се занимава да се завирам отново под капака.
[quote="Mupo"]Да добавя в тази тема, термостата ми е малко по-различен, но все пак ... quote]Колега,термостата на снимката е от Опел,не от Фиат и за това е "по-различен"...
Да добавя в тази тема, термостата ми е малко по-различен, но все пак ... След 300лв. похарчени за термостати от знайни и незнайни фирми, проблема се реши със смяна на датчика, които показва температурата на таблото (струва 20лв.). Странното беше че самият датчик показваше перманентно с 15-20г. по-ниска температура - т.е. по показания 75-80 - реални 90-100г.
Колега,само да попитам,по принцип перката на радиатора се включва когато температурата отчетена в датчика на радиатора е малко над 90 градуса и термостата по принцип трябва да е отворил(ако не греша някъде).При теб когато се е включвала въпросната перка,забелязал ли си колко е било показанието на таблото?Това е просто информативно за да проверя дали моя датчик показва точно.
В момента перката се пуска по показания на таблото 95-100г. Трябва да отбележа че са възможни някакви вариации на местоположения на датчици и темепратурите при които те "сработват". Друго ... на моят двигател му дават темепература 83г. -> първа степен я няма
Коментар