phoenix написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат - диагностика, проблеми, решения
Collapse
X
-
vsd написа:phoenix написа:....е като се спре малкия кръг... кой ще топли парното в купето.
Коментар
-
Сега пак им звъннах. Една кака твърди, че това е термостата пък ще видим.EDIT: Сега гледах снимки от сайта на hit-ko на по-евтиния термоста и гледах моя на колата и видимо са еднакви.Проверих и цени на Vernet при Евро 07. Казаха ми че има два вида за bravo jtd, като и на двата вида цената е около 55 лв. Да не би да са паднали цените на термостатите? Behr търсих в 5-6 магазина и нямаше никъде.
Коментар
-
ilkor написа:vsd написа:phoenix написа:....е като се спре малкия кръг... кой ще топли парното в купето.
Коментар
-
Оги, ще се радвам като си го монтирам и видя че работиTornado написа:Най-много да е другия от 128 лв.Недоумявам просто каква е тази разлика за два,три повечко щуцера цената е двойна.
Коментар
-
Първо да кажа, че нямам никакво намерение да споря или каквото и да е пререкание. Човек се учи докато е жив, но колега Stefan Hadjov, може ли да ми обясниш какво става като се затвори малкия кръг и какво според тебе е малкия кръг на охладителната система? както и какво се получава при затварянето и. ...Съвсем сериозно ми е интерсно и очаквам техническо обяснение, каквото виждам че ти се отдава да правиш.Та цял съм в слух!, може и с картинки :DСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
phoenix написа:Първо да кажа, че нямам никакво намерение да споря или каквото и да е пререкание. Човек се учи докато е жив, но колега Stefan Hadjov, може ли да ми обясниш какво става като се затвори малкия кръг и какво според тебе е малкия кръг на охладителната система? както и какво се получава при затварянето и. ...Съвсем сериозно ми е интерсно и очаквам техническо обяснение, каквото виждам че ти се отдава да правиш.Та цял съм в слух!, може и с картинки :D
Коментар
-
С други думи има малък кръг, който минава през блока на двигателя и парното, и има голям кръг който минава през радиатора, блока на двигателя и парното, така ли? Все едно има два паралелни малки кръга, единия се затваря, а другия се продължава към големия. На пръв поглед не звучи много логично или аз не разбрах?
Коментар
-
Не са точно паралелни. Аз лично не разбирам как така ще затвори малкия кръг? Ако при отваряне на големия затвори малкия, то как водната помпа ще върти водата в големия? И нали това е идеята - видата в МК ( малкия кръг ) дотига определена температура, термостата отваря ГК ( голям кръг ), водата от МК тръгва към радиатора за да се охлади, в същото време в ДВГ влиза по-студена вода, която охлажда водата в ДВГ и така при завъртането става смесване на водата. Ако се отвори ГК, а малкия се затвори, то какъв е смисълът от цялата работа? Водата в МК ще си остане неохлаждана, нали? Ако термостата работи на пронцопа МК/ГК като два напълно отделни, то точно тогава температурата ше бъде на оикове и спадове.Поне така мисля аз.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
vsd написа:С други думи има малък кръг, който минава през блока на двигателя и парното, и има голям кръг който минава през радиатора, блока на двигателя и парното, така ли? Все едно има два паралелни малки кръга, единия се затваря, а другия се продължава към големия. На пръв поглед не звучи много логично или аз не разбрах?
Коментар
-
такааа аз мисля разбрах какво иска да каже колегата, НО.... нека изброи той какво влиза в МК и какво влиза в ГК. Така ще стане ясно на всички. Както и да е реализирано парното, ако не е пуснато да работи на топло, вода през него НЕ минава, и водата се върти само в блока и главата. Чак като тази вода стане достатъчно гореща се отваря термостата, който не отваря на принципа отворено-затворено, ами си отваря постепенно и така водата се смесва и охлажда постепенно. Ако не може да насмогне с охлаждането радиатора вече си има перки.Та кои са елементите които влизат в МК и в ГК?????СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Я колегата с паралелните кръгове да даде схема на този модерен термостат, който управлява 2-3 кръга, че да видим всички кое отваря и коя затваря.И ако можеедна схема на кръговете, че ми е интересно в кой кръг е водната помпа, а където и да е тя все в един момент ще остане изолиранаHonda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар