За да не се бъркам в темите на колегите пускам нова - колебаех се дали да е нова, но админите да преценят...След огледа в събота се установи следното: паля колата и след около 4-5 мин работа на място малкия кръг /но.2 на картинката/ започва да загрява. стрелката започва да се повдига /на малката снимка/, но за съжаление и маркуча 1 започва да загрява. 3 остава студен, както и радиатора освен участъка около маркуч 1. градско в софия на тези ниски температури много рядко се приближава до средата на скалата, в повечето случаи стои на една, една и половина чертички над С. не чувам да се включва перката, на както четох из други теми вероятно ми е изгоряла 1-та степен. 1. дали това е "класическа схема" на отворено запецнал термостат? 2. може ли датчика да ми прави номера и как да го изпробвам? 3. от многото прочетени теми аз пак неможах да се ориенирам как да изпробвам перката /перките - понеже са две/ дали работя. червения и черния кабел на куплунзите на двата вентилатора не са прекъснати т.е. постоянни. кое трябва да дам на късо за да изпробвам първата скорост. очаквам вашите мнения с нетърпение ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
И пак за термостата...
Collapse
X
-
Synthy написа:за каква кола говориш?
Коментар
-
Колега tesiv, скоро гледах точно това и при мен е така. Положение 2 е ясно. Положение 3 е вход към радиатора след термостата, вход 1 е изход от радиатора и отива директно към камерата на термостата т.е. мотора. Когато мотора заработи и температурата му се качва преди да е отворил термостата, тази част 1 започва да се загрява поради директната връзка с мотора, а 3 е студен. При мен при леко подминаване на третото деление отваря термостата и 3 рязко се загрява. Запали мотора и проследи чрез пипане и следене на термометъра, мисля че и при теб е така.При мен двата вентилатора на радиатора се вкючват при съвсем леко подминаване на средата - 1ва степен. 2ра степен (когато ми беше развалена 1ва - не включваше) се задейства преди достигане на последното бяло деление от скалата.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Grancharov написа:Колега tesiv, скоро гледах точно това и при мен е така. Положение 2 е ясно. Положение 3 е вход към радиатора след термостата, вход 1 е изход от радиатора и отива директно към камерата на термостата т.е. мотора. Когато мотора заработи и температурата му се качва преди да е отворил термостата, тази част 1 започва да се загрява поради директната връзка с мотора, а 3 е студен. При мен при леко подминаване на третото деление отваря термостата и 3 рязко се загрява. Запали мотора и проследи чрез пипане и следене на термометъра, мисля че и при теб е така.При мен двата вентилатора на радиатора се вкючват при съвсем леко подминаване на средата - 1ва степен. 2ра степен (когато ми беше развалена 1ва - не включваше) се задейства преди достигане на последното бяло деление от скалата.FIAT MAREA 1.9 TD100 ELX
Коментар
-
Онзи ден моята се държеше странно. Наближи средата и изведнъж започна да се чуди - нягоре ли да ходи, надолу ли...За половин минута се колебаеше с около едно деление - слиза, качва се, слиза... и така към 6-7 пъти. Досега не беше се случвало.Иначе в задръстванията се качва максимум едно над средното, включва се вентилатора и я укротява на средата. Но като я настъпя по цариградско и се смъква с 3 деления.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Lane Staley, подобно на твойта и при мен така играе постоянно. не е лошо и ти да следиш термостатаКолега sev, странното е че и самия индикатор се случва да се заиграва т.е. за около 10-15 сек. започва да се колебае озезаемо нагоре надолу в порядъка на 2-3 мм и после се укротява замалко и после пак. та ако проблема е в термостата - тогава от какво се получава това трептене на стрелката? някакви идеи?FIAT MAREA 1.9 TD100 ELX
Коментар
-
sev написа:това не съм го разбралщом така играе нещо не е наредявно лош контакт или нещо подобнона мен ми се беше случило нещо подобно - при подавана на газ, стрелката падаше 1 см надолуи въпреки това май има и проблем с термостатаFIAT MAREA 1.9 TD100 ELX
Коментар
-
Re: И пак за термостата...
tesiv написа:.... 3 остава студен, както и радиатора освен участъка около маркуч 1. ...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар