Grancharov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
И пак за термостата...
Collapse
X
-
Grancharov написа:Добре, приемам среда на скалата 92,95, 96*С - принципно. Първа степен на "перките"-вентилаторите на 1.9TD100 къде Ви се включват - при мен писах - при съвсем леко преминаване на средата?
Коментар
-
@Rokambol Бях решил да не пиша по-вече по темата, но твоят пост дава отговор на следващия въпрос който вчера мислих да задавам. Ако 1ва степен на всички ни се включва на това същото местенце, то излиза че за да се държи непрекъснато темп в средата "да цепи средата" вентилаторите трябва да работят непрекъснато в тоя режим--1мм над,1-мм под средата с твърде малък хистерезис.@tesil Аз карам спокойно тоя автомобил от две години, безпокойството идваше от теб с вписване на темата Използвам снимка на Tornado с моя добавка - зелената зона. При мен нещата стоят така. На сваления и сегашния термостат са изписани - 87*С . Той отваря в началото на зелената зона и температурата ми се движи в нея в зависимост от това как и къде карам. Средата стигам лятото в града при задръствания и след включване на вентилаторите на 1ст, те изключват когато температурата падне в началото на зелената зона.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
За да не отварям нова тема тъй като има доста подобни а и тука има интересни неща. Хайде някой отново да напише за такива като мене кой е малкия и кой големия кръг как да се проследят. Искам да си направя тест дали термостата не ми е постоянно отворен но нещо не мога да се ориентирам кое да гледам. Логиката я схващам но не мога да си намеря кръговете. Ето и снимка ако някой услужлив колега има желание да драсне номерца, както колегата пуснал темата е поставил(макар, че тук е по-трудно май).Fiat Punto 1.7TD
Коментар
-
Grancharov написа:@tesiv Аз карам спокойно тоя автомобил от две години, безпокойството идваше от теб с вписване на темата Използвам снимка на Tornado с моя добавка - зелената зона. При мен нещата стоят така. На сваления и сегашния термостат са изписани - 87*С . Той отваря в началото на зелената зона и температурата ми се движи в нея в зависимост от това как и къде карам. Средата стигам лятото в града при задръствания и след включване на вентилаторите на 1ст, те изключват когато температурата падне в началото на зелената зона.FIAT MAREA 1.9 TD100 ELX
Коментар
-
При малкия кръг охлаждащата течност НЕ МИНАВА през радиатора. Всички маркучи водещи от и към него трябва да са студени при работа на малкия кръг. При отваряне на термостата течността започва да циркулира и през радиатора - това е големия кръг.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Здравейте колегизнам че темата е доста стара но има перфектната снимка която може ди ми свърщи работана първа страница първия пост има снимка на ТД100въпроса ми е - от маркучите 1 и 3 кой е входящия към радиатора и кой е изходящия от радиатораедин колега е писал по-надолу но при мен като отлачих и запалих ми се стори че е обратнотоможе ли някой да ми каже със сигурност и от опит кой маркуч кой е?Благодаря
Коментар
-
blues_bandit написа:те и двата излизат от тялото на темостатаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар