Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

И пак за термостата...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Grancharov написа:
    Добре, приемам среда на скалата 92,95, 96*С - принципно. Първа степен на "перките"-вентилаторите на 1.9TD100 къде Ви се включват - при мен писах - при съвсем леко преминаване на средата?
    при мен явно не работи, но от всички изчетени отзиви - точно така трябва да бъде и всияко е ок при теб - карай спокойно.а за колко време ти достига средата? то е относително, но все пак... колко време подгряваш и колко караш докато стигнеш тия 92 гр. С
    FIAT MAREA 1.9 TD100 ELX

    Коментар


      #17
      Grancharov написа:
      Добре, приемам среда на скалата 92,95, 96*С - принципно. Първа степен на "перките"-вентилаторите на 1.9TD100 къде Ви се включват - при мен писах - при съвсем леко преминаване на средата?
      И при мен е точно там - един mm след средата и включва първата степен, изключва като слезе на един mm преди средата.
      Fiat Marea 1.8i 16V
      Fiat Tipo 1.4i 8V
      Fiat Punto 1.6i 8V
      www.italauto-bg.net/forum/

      Коментар


        #18
        @Rokambol Бях решил да не пиша по-вече по темата, но твоят пост дава отговор на следващия въпрос който вчера мислих да задавам. Ако 1ва степен на всички ни се включва на това същото местенце, то излиза че за да се държи непрекъснато темп в средата "да цепи средата" вентилаторите трябва да работят непрекъснато в тоя режим--1мм над,1-мм под средата с твърде малък хистерезис.@tesil Аз карам спокойно тоя автомобил от две години, безпокойството идваше от теб с вписване на темата Използвам снимка на Tornado с моя добавка - зелената зона. При мен нещата стоят така. На сваления и сегашния термостат са изписани - 87*С . Той отваря в началото на зелената зона и температурата ми се движи в нея в зависимост от това как и къде карам. Средата стигам лятото в града при задръствания и след включване на вентилаторите на 1ст, те изключват когато температурата падне в началото на зелената зона.
        Прикачени файлове
        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

        Коментар


          #19
          Зеления участък (благодаря за идеята) показва описаното от теб, но при мен. Всичко останало е както го казваш.
          Прикачени файлове
          Fiat Marea 1.8i 16V
          Fiat Tipo 1.4i 8V
          Fiat Punto 1.6i 8V
          www.italauto-bg.net/forum/

          Коментар


            #20
            За да не отварям нова тема тъй като има доста подобни а и тука има интересни неща. Хайде някой отново да напише за такива като мене кой е малкия и кой големия кръг как да се проследят. Искам да си направя тест дали термостата не ми е постоянно отворен но нещо не мога да се ориентирам кое да гледам. Логиката я схващам но не мога да си намеря кръговете. Ето и снимка ако някой услужлив колега има желание да драсне номерца, както колегата пуснал темата е поставил(макар, че тук е по-трудно май).
            Прикачени файлове
            Fiat Punto 1.7TD

            Коментар


              #21
              Grancharov написа:
              @tesiv Аз карам спокойно тоя автомобил от две години, безпокойството идваше от теб с вписване на темата Използвам снимка на Tornado с моя добавка - зелената зона. При мен нещата стоят така. На сваления и сегашния термостат са изписани - 87*С . Той отваря в началото на зелената зона и температурата ми се движи в нея в зависимост от това как и къде карам. Средата стигам лятото в града при задръствания и след включване на вентилаторите на 1ст, те изключват когато температурата падне в началото на зелената зона.
              със задоволство изписано на лицето ми искам да споделя че 1-та степен на вентилатора тръгна и се оказа че съботната профилактика и чопкане даде ефект - не че кой знае кво съм поправил ама се пак със зачистване на окисления термодатчик си спестих сума ти терзания и евентуални ходения по мъките.колега Grancharov по отношение на това кога отваря моя термостат - още не съм сигурен, но със удоволствие ще ползвам инфото ти и ще го изпробвам при първа възможност, но за диапазона на включване и изключване на 1-ва степен на вентилатора е 1:1 със описания от теб случай - с достигане на средата на скалата включва и спира в началото на зеления сектор нарисуван от теб. остава да видя при студен двигател кога ще отвори и мисля да приключвам с тоя проблем т.е. ще се сменя ли термостат или неза сега е 99:1% за смяната му!
              FIAT MAREA 1.9 TD100 ELX

              Коментар


                #22
                При малкия кръг охлаждащата течност НЕ МИНАВА през радиатора. Всички маркучи водещи от и към него трябва да са студени при работа на малкия кръг. При отваряне на термостата течността започва да циркулира и през радиатора - това е големия кръг.
                like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                Коментар


                  #23
                  Здравейте колегизнам че темата е доста стара но има перфектната снимка която може ди ми свърщи работана първа страница първия пост има снимка на ТД100въпроса ми е - от маркучите 1 и 3 кой е входящия към радиатора и кой е изходящия от радиатораедин колега е писал по-надолу но при мен като отлачих и запалих ми се стори че е обратнотоможе ли някой да ми каже със сигурност и от опит кой маркуч кой е?Благодаря

                  Коментар


                    #24
                    Виж кой излиза от термостата той е входящия маркуч, като гледам май е №1.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #25
                      те и двата излизат от тялото на темостата

                      Коментар


                        #26
                        blues_bandit написа:
                        те и двата излизат от тялото на темостата
                        Я погледни като хората, единия ния излиза от термостата а другия излиза от радиатора и влиза в блока посредством алуминева тръба
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар

                        Working...
                        X