Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за работата на климатроника

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    аз ша взема да направа един тест после, дано да не забравя...... поне всичко работи уж нормално, поне не усещам да има някакви ядове... та да видим какво ще излезе.

    Коментар


      #62
      Да поясня - не тръгва теста, иначе всичко си работи - и сега, и през лятото.
      Marea Weekend TD100 ELX '97

      Коментар


        #63
        иска маалко изчакване (5-10сек)

        Коментар


          #64
          Tестът не винаги минава, но при мен на втори или трети път ми даде грешка Еrror 34/ или 36/ нещо такова и си отговаряше на проблема. Виж в AUTUdata е добре описан.Относно парното без компресор - тиа коли имат страхотно парно. Компресорът изключен, нагласяш си градусите, пускаш на Ауто и даваш от къде да върти въздуха чрез следвашия превключвател и забравяш. Разбира се, ако ти работи клапата за външна/вътрешна циркулация, може да я ползваш както беше описано по горе, както и степените на вентилатора. Но аз си карам на Ауто и съм много доволен.
          FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

          Коментар


            #65
            изчетох цялата тема......от вчера имам Fiat Brava 1.2 16v-неми стана ясно за климатроника ;значи ако не съм натиснал зведата"*" имам парно или е пуснал климатрона и или звздата е само за лятото..............??????
            FIAT Brava 1.2i 16v 82hp

            Коментар


              #66
              Звездата или снежинката е за стартиране на компресора, когато е необходимо климатика да работи в режим на охлаждане.
              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

              Коментар


                #67
                в допълнение: може да натискаш звездата и пак да си на максимално парно, така компресора пак ще работи, с цел изсушаване на въздуха. ref: MAX DEF.

                Коментар


                  #68
                  Днес насред февруари на слънце беше около 24 градуса, а в колата сигурно над 30. Пуснах климатика, никога досега не бях го пускал. Особено нещо си е климатика в колата, от една страна студения въздух се настанява в колата, но от друга слънцето ти напича лицето и ръцете.Тя темата стана много дълга, може и някъде вече да е писано, но си мисля, че особено при големи жеги лятно време на климатика ще му е по-лесно, ако се натисне копчето да върти само въздуха в купето, а да не вкарва външен въздух.
                  Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                  Коментар


                    #69
                    snake написа:
                    Днес насред февруари на слънце беше около 24 градуса, а в колата сигурно над 30. Пуснах климатика, никога досега не бях го пускал. Особено нещо си е климатика в колата, от една страна студения въздух се настанява в колата, но от друга слънцето ти напича лицето и ръцете.Тя темата стана много дълга, може и някъде вече да е писано, но си мисля, че особено при големи жеги лятно време на климатика ще му е по-лесно, ако се натисне копчето да върти само въздуха в купето, а да не вкарва външен въздух.
                    климатика в колата е доста .... не знам как да го нарека нещо. аз като го насоча да духа нанякъде, а не към мен и веднага ми става жега. като го насоча в мен след 5 минути земи ми замръзне примерно ръката. абе.... няма угодия. иначе климатика трябва да духа по спомени около 5 до 9 градуса, така че няма какво да го улесняваш, аз на моя на макс не мога да седя. може би за минута в началото в напечена кола, след това седи около средата. а клапата си ми е винаги затворена, иначе отвън какво е... компресора върти или не върти и няма 3-то положение- няма сми да го улесняваш, ако си мислиш, че с климатроника ти ще спира отвреме на време компресора се бъркаш. поне при мен никога не го е спрял климатроника.
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #70
                      Зачел съм се в темата и си мисля, че пропуснах един хубав ден за пускане на климатика да поработи. Колеги добре е през две години системата да се проверява и дозарежда.@snake Добре си направил, че си пораздвижил климатика. Мойта клапа външна/вътрешна циркулация е скапана и зимата я държа отворена , а лятото - затворена, точно заради климатика.
                      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                      Коментар


                        #71
                        До една седмица напред температурите ще бъдат над 6 градуса , според weather.com, така че и утре е ден А ако и утре забравиш, и вдругиден е ден. И така до другата събота. Днес го пусках за малко, да не каже че не си мисля за него.

                        Коментар


                          #72
                          Имам въпрос:Ако навън е 18 градуса и климатроника е настроен на 18- дали ще се върти компресора?Моля за мнения колеги с климатроник- там копче със снежинка няма. :D
                          Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                          Коментар


                            #73
                            Kimi_Raikonen написа:
                            Имам въпрос:Ако навън е 18 градуса и климатроника е настроен на 18- дали ще се върти компресора?Моля за мнения колеги с климатроник- там копче със снежинка няма. :D
                            С климатрониците са в Аudi - форума , нашите са полуавтоматични климатици и си имаме "снежинка"-та.
                            Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                            Коментар


                              #74
                              ако датчика в купето отчита желаната температура, без да задейства компресора, няма да се върти, но ако отичта повече - ще го завърти, за да вкара по-студен от външния въздух, и с малка корекция да го загрее колкото трябва. Затова обаче влияе и слънцето и други неща. Този въпрос малко прилича на онези - ако навън е 0 и имаш чаша вода и чаша лед, какво ще стане. Или пък ако навън е 0, а утре е 2 пъти по-студено, колко ще е утре?И в допълнение : и в ауди има снежинка, например ауди а6 96-та година, лично съм я натискал. и в дедра/делта2 има снежинка, записана като ECON. Изобщо компресора ако може да се прави нещо насила с него, може само да бъде изключен, а не включен. А дали да е включен се решава от ЕКУ чрез поредица от удовлетворени условия, свързани с логическо "и".

                              Коментар


                                #75
                                Kimi_Raikonen написа:
                                Имам въпрос:Ако навън е 18 градуса и климатроника е настроен на 18- дали ще се върти компресора?Моля за мнения колеги с климатроник- там копче със снежинка няма. :D
                                Аз съм с автоматичен климатик Marea TD100 ELX и имам /*/. Май не трябва да отговарям на въпроса :D Преди няколко часа съжалявах, че съм изтървал топлия ден. Към 19 часа отидох да я прибирам в гаража и пуснах климатика. Външна температура 12 *C. Компресорът тръгна, то се чувства,но аз отворих капака да видя шайбата. Вентилаторът в купето (като че ли имаше някаква минимална скорост, както твърдяха колегите по-напред за такава ситуация) тръгна едва когато зададох Lo и тогава се усети хладът. А иначе вън вентилаторите на кондензатора си тръгваха за съвсем кратък интервал, като за тия температури и спираха - периодично, както си работят през лятото.
                                FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                                Коментар

                                Working...
                                X