Настройването на температурата става чрез електрическа клапа, която смесва топъл и студен въздух, а потенциометър засича точното и положение, за да върне сигнал към ЕКУтоНямаше смисъл от всичко останало освен по горния ред.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за работата на климатроника
Collapse
X
-
Доста полезни неща прочетох в темата, в интерес на истината не всичко разбрах. Интересува ме има ли някъде на таблото индикация колко градуса е температурата в купето ? За външната температура го видях и копчето, и индикацията, но за достигнатата температура в купето не виждам индикация. Може и нещо на таблото ми да е изгоряло, или пък модела да не го поддържа, но не видях такава индикация. И не намерих и отговор на въпроса: настройвам например на 25 градуса, степен на вентилатора 2, копчето за обмен на въздуха в положение "външен въздух". Какво става, когато в купето се достигнат зададените 25 градуса ? Поне при мен, както вече споменах, при извънградско каране с висока скорост в един момент (не знам дали са достигнати градусите или има друга причина) започва да духа по-хладко отколкото в началото.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Колега snake, тогава клапата, за която става въпрос и в повтарящия пост на Tornado, променя положението си, така че ако в купето е много по-топло, а си задал 20 градуса, тя застава така, че пуска само студен въздух, като наближи и достигне зададените градуси, пак променя положението си и почва да пуска хем топъл, хем студен, и когато стане желаната темпераура, само намалява силата на въртене на перката, мисля че я изравнява с втора фиксирана скорост, ако си на АУТОTornado, сигурен съм че всичко останало е излишно, затова ако утре някой попита какъв е фреона или какво му шуми м/у копчетата за рециркулация и вкл. на компресора, или защо перката му се върти при включен компресор, а врътката е на нула, надявам се да помогнеш и да им отговориш, а аз сега ще изтрия ненужното сам. поздрави
Коментар
-
ogi28b написа:Настройването на температурата става чрез електрическа клапа, която смесва топъл и студен въздух, а потенциометър засича точното и положение, за да върне сигнал към ЕКУтоA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Колега snake, тогава клапата, за която става въпрос и в повтарящия пост на Tornado, променя положението си, така че ако в купето е много по-топло, а си задал 20 градуса, тя застава така, че пуска само студен въздух, като наближи и достигне зададените градуси, пак променя положението си и почва да пуска хем топъл, хем студен, и когато стане желаната темпераура, само намалява силата на въртене на перката, мисля че я изравнява с втора фиксирана скорост, ако си на АУТО При положение , че съм отворил клапата за входящия от вън въздух със сила (натиснах е с ръката изпука и се отвори) , няма да ми работи климатроника коректно ? Защо когато пусна копчето за затваряне на клапата за входящия от вън въздух шумът на вентилатора се променя - става по тих ?Fiat Marea / 1.9 TD 100 / Weekend
Škoda Fabia / 1.9 TDI /
Коментар
-
rsof написа:Колега snake, тогава клапата, за която става въпрос и в повтарящия пост на Tornado, променя положението си, така че ако в купето е много по-топло, а си задал 20 градуса, тя застава така, че пуска само студен въздух, като наближи и достигне зададените градуси, пак променя положението си и почва да пуска хем топъл, хем студен, и когато стане желаната темпераура, само намалява силата на въртене на перката, мисля че я изравнява с втора фиксирана скорост, ако си на АУТО При положение , че съм отворил клапата за входящия от вън въздух със сила (натиснах е с ръката изпука и се отвори) , няма да ми работи климатроника коректно ? Защо когато пусна копчето за затваряне на клапата за входящия от вън въздух шумът на вентилатора се променя - става по тих ?Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
Значи да разбирам , че лятото при пуснат климатик и натиснато копче за клапата за външния въздух - която клапа най- вероятно съм е счупил и не работи , втората клапа за която споменаваш ще затваря притока на външния "свеж" въздух ? Интересно ми е защо когато пусна копчето за затваряне на клапата за входящия от вън въздух (която е счупена и не работи) шумът на вентилатора се променя - става по тих ?Fiat Marea / 1.9 TD 100 / Weekend
Škoda Fabia / 1.9 TDI /
Коментар
-
Здравейте нов съм във форума да се представяимам Мареа от една годиназачетох се тука щото и на мен не ми е ясно как работи този климатроникима едно копче което като се натисне и на дисплея на таблото се показват едни градуси при мен все се показа 50Спредполагам че нещо е преебаноако някой има идея нека споделиблагодаря виFiat Marea 1.8
Коментар
-
petyodenev написа:има едно копче което като се натисне и на дисплея на таблото се показват едни градуси при мен все се показа 50Спредполагам че нещо е преебаноGrancharov написа:Има някакъв проблем с датчика, който при Bravo/Brava и Marea, се намира в дясното огледало. В Autoata-та даваха някъде последователност от превключвания на селекторните ключове на климатроника, в резултат на което на дисплея се изписва код, който точно показва какъв е проблема (прекъснал, замасен и т.н.) Ако автомобила е от горе споменатите, свали внимателно с отверка триъгълното капаче на дясната врата и ще видиш общия куплунг за ел. огледалото и датчика. Разкачи го и го напръскай с контактен спрей. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=3810&start=15FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар