Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тази гарнитура за Мареа тд100 само в комплект ли се продава?
Collapse
X
-
Тази гарнитура за Мареа тд100 само в комплект ли се продава?
Последна редакция от fifo td 100; 30.05.2021, 18:14.Етикети: –
-
А ти си в Плевен а за рязането е най лесно.... Едно време така си ги правеше татко на трабанта и москвича по шаблон... Аз е намирам в чужбина за 3/4 евро... И като цяло искам да си е оригинален шотонтов двигател топли има антифриз и вземе да изпусне и прегряването става за един миг невнимание....
Това със кариерния силикон е идея... Обаче там където бе направено за силикон има ръбове по капаците като фуга... Да седи там силикона сега релано като го натегна и ще се покаже отвънка. Колко ще държи сам то си знае...
Е това е решението ще потърся ако не от нета...
Коментар
-
Колега,нищо страшно няма да го направиш със силикон.
Да, ще се покаже отвън излишният силикон, но в сглобката ще остане точно толкова, колкото трябва.
Термостатът на Алфата ми е от осем години със силикон, и според мен лично, това е по-добрият вариант. Изобщо не го мисля, пътувал съм с нея много в чужбина.
Просто трябва да обезмаслиш и почистиш добре. Задай си сам въпрос, кой материал е по-дъгловечен, силикон, или хартиена гарнитура?1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
И аз залагаме на силикона.. Да не попадне в водната система тоя силиконв????
Говорим за червеният "картерен" силикон нали???Последна редакция от fifo td 100; 03.06.2021, 20:12.
Коментар
-
Черен, червен.. няма значение цвета.
Вземи си: http://avtochasti.store/%D0%A7%D0%B5...82%D1%80%D0%B0Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Моят съвет е да си изрежеш една гарнитура от клингерит, като я слагаш пак я намажи с червения силикон за картери и ще изкара повече от двигателя. Там се получава налягане при загряване на ДВГ и не препоръчвам само силикон. Силикона не държи там където има налягане.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Да аз намерих от кола донор гарнитъра самоче е метална.... Ама хич и това не е проблема
https://photos.app.goo.gl/Tyx26emxLfh3AAJM9
Какво има там в тая алка дупка че тече ???Последна редакция от fifo td 100; 06.06.2021, 20:07.
Коментар
-
Като гледам, това е тапа против замръзване, изгнила и пробита. Извади я, като я пробиеш и издърпаш. Вземи диаметъра и си купи нова тапа. Поставя се с набиване. Не е страшно нито скъпо. Ако ти се занимава, може вместо тапа дс нсправиш резба и да навиеш къс болт със съответния диаметър. Това ми прилича на технологичен отвор за друг модел ДВГ със същия блок, и понеже тук не се използва са го затапили с тапа против замръзване.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа: Преглед на мнениетоКато гледам, това е тапа против замръзване, изгнила и пробита. Извади я, като я пробиеш и издърпаш. Вземи диаметъра и си купи нова тапа. Поставя се с набиване. Не е страшно нито скъпо. Ако ти се занимава, може вместо тапа дс нсправиш резба и да навиеш къс болт със съответния диаметър. Това ми прилича на технологичен отвор за друг модел ДВГ със същия блок, и понеже тук не се използва са го затапили с тапа против замръзване.
Как се вади едвам ли е на резба ???Последна редакция от fifo td 100; 06.06.2021, 23:05.
Коментар
-
Не е на резба. Ето какво представляват:
https://store.emk-33.com/category/344/tapi-blok.html
Преди да набиеш новата, намажи я със силикон за картери.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
spark написа: Преглед на мнениетоНе е на резба. Ето какво представляват:
https://store.emk-33.com/category/344/tapi-blok.html
Преди да набиеш новата, намажи я със силикон за картери.
И на криво място.... Да не вземе да е набия навътре в двигателя.... Зная че се чукат в страни да се завърти като стотинка ама ако е 20/30 мм тая е 8... Май ще е оставям на майстор...
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа: Преглед на мнениетоЩом се съмняваш, че няма да се справиш, във всеки сервиз могат да ти я сменят за няколко минути.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар