Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тази гарнитура за Мареа тд100 само в комплект ли се продава?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тази гарнитура за Мареа тд100 само в комплект ли се продава?

    Серизоно ли тази гарнитура се продава в цял компкет гарнитури за вдигателя ????

    Click image for larger version

Name:	IMG_20210530_162559.jpg
Views:	1
Size:	275,7 KB
ID:	2170759Click image for larger version

Name:	IMG_20210530_162653.jpg
Views:	1
Size:	232,8 KB
ID:	2170760
    Колата е фиат мареа тд100... От там течеше като лейка (много се надявам де)....
    Click image for larger version

Name:	IMG_20210526_174135.jpg
Views:	1
Size:	272,5 KB
ID:	2170761

    Допълнено заглавие.
    Модераторски екип на fiatforum.bg
    Последна редакция от fifo td 100; 30.05.2021, 18:14.

    #2
    Aз за моя Фиат такава гарнитура не намерих никъде. С течна гарнитура за картери VIKTOR REINZ няма ли да може да го уплътниш?
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      Ела да ти дам материал и си я изрежи.
      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

      Коментар


        #4
        А ти си в Плевен а за рязането е най лесно.... Едно време така си ги правеше татко на трабанта и москвича по шаблон... Аз е намирам в чужбина за 3/4 евро... И като цяло искам да си е оригинален шотонтов двигател топли има антифриз и вземе да изпусне и прегряването става за един миг невнимание....
        Това със кариерния силикон е идея... Обаче там където бе направено за силикон има ръбове по капаците като фуга... Да седи там силикона сега релано като го натегна и ще се покаже отвънка. Колко ще държи сам то си знае...
        Click image for larger version

Name:	Screenshot_20210531-175344.jpg
Views:	1
Size:	87,8 KB
ID:	2099165
        Е това е решението ще потърся ако не от нета...

        Коментар


          #5
          Колега,нищо страшно няма да го направиш със силикон.
          Да, ще се покаже отвън излишният силикон, но в сглобката ще остане точно толкова, колкото трябва.
          Термостатът на Алфата ми е от осем години със силикон, и според мен лично, това е по-добрият вариант. Изобщо не го мисля, пътувал съм с нея много в чужбина.
          Просто трябва да обезмаслиш и почистиш добре. Задай си сам въпрос, кой материал е по-дъгловечен, силикон, или хартиена гарнитура?
          1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

          Коментар


            #6
            И аз залагаме на силикона.. Да не попадне в водната система тоя силиконв????
            Говорим за червеният "картерен" силикон нали???
            Последна редакция от fifo td 100; 03.06.2021, 20:12.

            Коментар


              #7
              Черен, червен.. няма значение цвета.
              Вземи си: http://avtochasti.store/%D0%A7%D0%B5...82%D1%80%D0%B0
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #8
                Моят съвет е да си изрежеш една гарнитура от клингерит, като я слагаш пак я намажи с червения силикон за картери и ще изкара повече от двигателя. Там се получава налягане при загряване на ДВГ и не препоръчвам само силикон. Силикона не държи там където има налягане.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  Да аз намерих от кола донор гарнитъра самоче е метална.... Ама хич и това не е проблема
                  https://photos.app.goo.gl/Tyx26emxLfh3AAJM9

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20210606_184043.jpg
Views:	1
Size:	219,5 KB
ID:	2099168
                  Click image for larger version

Name:	IMG_20210606_184026.jpg
Views:	1
Size:	75,5 KB
ID:	2099169
                  Какво има там в тая алка дупка че тече ???
                  Последна редакция от fifo td 100; 06.06.2021, 20:07.

                  Коментар


                    #10
                    Като гледам, това е тапа против замръзване, изгнила и пробита. Извади я, като я пробиеш и издърпаш. Вземи диаметъра и си купи нова тапа. Поставя се с набиване. Не е страшно нито скъпо. Ако ти се занимава, може вместо тапа дс нсправиш резба и да навиеш къс болт със съответния диаметър. Това ми прилича на технологичен отвор за друг модел ДВГ със същия блок, и понеже тук не се използва са го затапили с тапа против замръзване.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      Dido_Lyubenov написа: Преглед на мнението
                      Като гледам, това е тапа против замръзване, изгнила и пробита. Извади я, като я пробиеш и издърпаш. Вземи диаметъра и си купи нова тапа. Поставя се с набиване. Не е страшно нито скъпо. Ако ти се занимава, може вместо тапа дс нсправиш резба и да навиеш къс болт със съответния диаметър. Това ми прилича на технологичен отвор за друг модел ДВГ със същия блок, и понеже тук не се използва са го затапили с тапа против замръзване.
                      И на мене ми се струва, че е тама ама ми се вижда малка...
                      Как се вади едвам ли е на резба ???
                      Последна редакция от fifo td 100; 06.06.2021, 23:05.

                      Коментар


                        #12
                        Не е на резба. Ето какво представляват:
                        https://store.emk-33.com/category/344/tapi-blok.html

                        Преди да набиеш новата, намажи я със силикон за картери.
                        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                        Коментар


                          #13
                          Не е на резба. Ето какво представляват:
                          https://store.emk-33.com/category/344/tapi-blok.html

                          Преди да набиеш новата, намажи я със силикон за картери.
                          Ясно тая е най 8 ама е много малка и тясна....
                          И на криво място.... Да не вземе да е набия навътре в двигателя.... Зная че се чукат в страни да се завърти като стотинка ама ако е 20/30 мм тая е 8... Май ще е оставям на майстор...

                          Коментар


                            #14
                            Щом се съмняваш, че няма да се справиш, във всеки сервиз могат да ти я сменят за няколко минути.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #15
                              Dido_Lyubenov написа: Преглед на мнението
                              Щом се съмняваш, че няма да се справиш, във всеки сервиз могат да ти я сменят за няколко минути.
                              Има и друго като е дам на майстор той ще огледа и другите тапи...

                              Коментар

                              Working...
                              X