Здравейте,колеги!Застудя и започна мръзненето в колите.Та,историята-колата преди си имаше парно(преди 2-3 г),но до миналата година,когато започна след оставяне на място да работи да си “губи” парното и попитах във фейсбук групата и там колегите казаха,че е водната помпа!Колата беше за смяка на ремъци и края на лятото бяха сменени ангренажен ремък и водна помпа-Gates!Смених изцяло антифриза(защото беше много зле) и преди това промих системата с вода няколко пъти!Иии сега като стана студено колата си вее хладно вътре...Може би като е загряла и пусна парното има в началото един период от 5-10сек,в които вее топличко и после пак си започва хладно!Като я оставя на място пак вее хладно!Антифриз (налях червен)не губи системата!Как да обезвъздуша правилно или имам друг проблем?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Слабо парно Fiat Marea 1.9 JTD
Collapse
X
-
Аз обезвъздушавам на студен неработещ двигател, при работещ естествено е да тече от пробките, нали течността циркулира, но същевремено и може да засмуче въздух. Самото обезвъздушавене, колкото и неправилно да изглежда за някой, го правя с надуване на капачката на радиатора, на моята там е разширителния съд. В този случай при надуването изкарвам въздуха и затварям, естествено правя го за всяка пробка отделно, а не едновремено.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Няма други пробки. И да има, няма значение, от там се обезвъздушава.
Щом има антифриз, проблема ми намирисва на блокирала клапа на студено положение. Пусни една самодиагностика на "климОтроника" като следваш инструкциите в 6-то и 7-мо мнение от тази тема.
Също провери маркуча който отива в купето дали е топъл на загряла кола. Намира се зад двигателя, като тръгнеш от термостата назад ще го намериш.
Коментар
-
glupaka написа: Преглед на мнениетоКолега,на мен не ми стана ясно къде надуваш и кое е отворено?Този мотор освен двете пробки на радиатора има ли други някъде по маркучите,за да обезвъздуша?FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Пробвах с автодиагностика и няма грешки в системата!Пробвахме на загряла кола на място да спрем парното за 1-2 мин и после го пускаме и започва да духа топло и след 5-6 секунди намалява топлината и започва да полъхва хладно.После спирам и пак след 1 мин. пускаме и пак има парно за няколко секунди!Маркучите след термостата са топли(като маркуча,който излиза от радиатора и отива в термостата).Колата не губи антифриз и реално при огледа не видяхме някъде да сълзи или да тече по цялата система!Единственото,което забелязахме е оголен кабел към едната подгревна свещ и сякаш “прояден” на другата свещ,който се намират в металното тяло след термостата!
Коментар
-
glupaka написа: Преглед на мнениетоРадиаторчето в купето или радиаторът отпред(големия)?И каква е причината според теб,колега?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа: Преглед на мнениетоРадиаторът на парното е само един - този в купето. Причина - запушване.
Отватряш ето това и избираш "Auxiliary Units". http://download.fiatforum.bg/Books/B...e%202/Vol2.htm
В началото е описан начина на работа на парното с всичките му клапи, перки, радиатори и прочие. Има и схеми, а по-надолу ще намериш и информация как се разглобява. Не е особено трудно, но отнема време.Последна редакция от JTR; 15.12.2020, 14:17.
Коментар
-
glupaka написа: Преглед на мнениетоПоразпитах колегите и те казаха,че който е сменил радиаторче вече няма парно.Причината била според тях,че вътре в афтърмаркета не слагали спиралите за забавяне на течността и затова колите пак имат слабо парно!Да сменям с ново или да се мъча да сваля моето и да го почистя?
Аз лично бих го сменил с ново, ако ти се пробва с почистване, давай! Макар че не знам как ще стане това.
Коментар
-
Сменяй с ново и не слушай колегите ти. Това мнение е базирано на евтини боклуци, които са купували. Ако не купиш най-евтиния китаец, няма да имаш проблеми.
А да дадеш пари за "почистване" приблизително като за нов радиатор, за мен си е набутване отвсякъде. Особено, че се сменя относително лесно, без да махаш цялото табло.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар