Здравейте,
Онзи ден на казване до Витоша забелязах,че покачва температурата . Но го отдадох на изкачването ,понеже тя колибата се зори всеки път на баири. Преди да паркирам забелязах че е вече доста над средата. Но пристигнах и я угасих. На тръгване взе пак да качва Т. въпреки,че беше на слизане без газ. Парно в началото нямаше никакво ,което ме стресна но после дойде но беше доста хладно. Пуснах го все пак мислейки че е термостат (въпреки ,че е нов) Пак Т. се покачваше но беше не много над средата. На центъра на Сф вече беше след втората черта преди червеното и започна да се вижда пара от двигателя. Преди това нямаше как да спра. След спирането видях че от водната помпа църцори и има пушек. След това ме издърпаха до нас. След два дни погледнах и видях че няма никакъв антифриз в казанчето. Долях и видях че изтича на земята ...като се огледах видях дупка в маркучето ,което свързва водната помпа с двигателя...през него явно е изтекло и затова комата е вдигнала високи градуси. Та въпроса ми е след смяна на маркуча..доливаме на нов антифриз, обезвъздушаване , дали да очаквам скрити изненади. Затова и детайлно Ви описах случая. Поръчах това съединение и като дойде ще се захващам. Знам че може да има риск от кривнала глава или гарнитура но предния път когато имах проблеми със запушена радиаторна пита ,колата вдигна доста по-високи градуси. Дали този маркуч не се е сцепил от друг проблем... Всяко мнение ще ми бъде полезно по въпроса .
Онзи ден на казване до Витоша забелязах,че покачва температурата . Но го отдадох на изкачването ,понеже тя колибата се зори всеки път на баири. Преди да паркирам забелязах че е вече доста над средата. Но пристигнах и я угасих. На тръгване взе пак да качва Т. въпреки,че беше на слизане без газ. Парно в началото нямаше никакво ,което ме стресна но после дойде но беше доста хладно. Пуснах го все пак мислейки че е термостат (въпреки ,че е нов) Пак Т. се покачваше но беше не много над средата. На центъра на Сф вече беше след втората черта преди червеното и започна да се вижда пара от двигателя. Преди това нямаше как да спра. След спирането видях че от водната помпа църцори и има пушек. След това ме издърпаха до нас. След два дни погледнах и видях че няма никакъв антифриз в казанчето. Долях и видях че изтича на земята ...като се огледах видях дупка в маркучето ,което свързва водната помпа с двигателя...през него явно е изтекло и затова комата е вдигнала високи градуси. Та въпроса ми е след смяна на маркуча..доливаме на нов антифриз, обезвъздушаване , дали да очаквам скрити изненади. Затова и детайлно Ви описах случая. Поръчах това съединение и като дойде ще се захващам. Знам че може да има риск от кривнала глава или гарнитура но предния път когато имах проблеми със запушена радиаторна пита ,колата вдигна доста по-високи градуси. Дали този маркуч не се е сцепил от друг проблем... Всяко мнение ще ми бъде полезно по въпроса .