Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Перки на радитор- Фиат Пунто 1.9 jTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Перки на радитор- Фиат Пунто 1.9 jTD

    Здравейте!
    Една от перките отпред на радиаторите на климатика и парното ручеше, бучеше и не въртеше добре! Смених целия дифузьор с друг- втора употреба, но за съжаление пак една от перките, същата като старата се оказа нефелна! Не върти добре, понякога ручи и спира да върти! Та въпросът ми е- има ли проблем за колата и за работата на климатика, ако работи само едната перка, а другата не работи или върти с по- бавни обороти? И нормално ли е понякога едната перка да спира да работи и да се включва на определен интервал- от някакъв термостат ли се определя или това е дефект? Благодаря за отговорите!
    Fiat Punto 1.9 JTD II 188/188FL

    #2
    El_Canastero написа: Преглед на мнението
    Здравейте!
    Една от перките отпред на радиаторите на климатика и парното ручеше, бучеше и не въртеше добре! Смених целия дифузьор с друг- втора употреба, но за съжаление пак една от перките, същата като старата се оказа нефелна! Не върти добре, понякога ручи и спира да върти! Та въпросът ми е- има ли проблем за колата и за работата на климатика, ако работи само едната перка, а другата не работи или върти с по- бавни обороти? И нормално ли е понякога едната перка да спира да работи и да се включва на определен интервал- от някакъв термостат ли се определя или това е дефект? Благодаря за отговорите!
    Конкретно за стило не зная... Различни коли различни "перки". Някой друг ще ти каже дали е нормално или не. Защото някой коли има 2/3 скорости на перките или само едната перка после 2 перки или инвертерни перки...
    Ама мога да ти кажа как се оправи при моя фиат мареа това със ту работеща ту не една перка... Оказа се че буксата пластинките са свити и наврях 2 парчета от кламер по (2) см и така е включих и заспа всичко

    Коментар


      #3
      El_Canastero написа: Преглед на мнението
      Здравейте!
      Една от перките отпред на радиаторите на климатика и парното ручеше, бучеше и не въртеше добре! Смених целия дифузьор с друг- втора употреба, но за съжаление пак една от перките, същата като старата се оказа нефелна! Не върти добре, понякога ручи и спира да върти! Та въпросът ми е- има ли проблем за колата и за работата на климатика, ако работи само едната перка, а другата не работи или върти с по- бавни обороти? И нормално ли е понякога едната перка да спира да работи и да се включва на определен интервал- от някакъв термостат ли се определя или това е дефект? Благодаря за отговорите!
      Напълно нормално е да спира едната перка и другата да върти на по - високи обороти. Мисля че лявата спира, докато дясната върти по - силно като гледаш отпред колата.
      Иначе си оправи перките за да имаш нормално охлаждане особено лятото.

      Коментар

      Working...
      X