Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с перката на радиатора на fiat 500.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с перката на радиатора на fiat 500.

    Здравейте колеги,

    Имам следния проблем с фиат 500. Терморезистора на перката на радиатора изгоря няколко пъти. След което смених перката с нова. Тя си идва пълен комплект с нов терморезистор. Една седмица беше наред и перката се включваше нормално като загрее и когато пусна климатика. Обаче вчера като карах гледам пак дигна температура. Отворих капака вентилатора не се върти. Днеска погледнах терморезисторът пак е изгорял. Сега се чудя дали няма някакъв друг проблем. Какво може да накара терморезистора пак да изгори? Ще се радвам ако някой помогне с мнение или ако някой е имал подобен проблем да каже как е решил проблем.

    Благодаря предварително.

    #2
    Едва ли да е реостата а термо съпротивлението сложи друго по здраво да не грее много.
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Да съпротивлението си заминава всеки път. Тука въпросът е защо гърми нали уж това му е работата . Не е проблем да купя нов и да сложа но не се знае колко ще издържи може само 5 минути да е. Възможно ли е да е от релетата за бърза и бавна скорост които са до предпазителите?

      Коментар


        #4
        Е релетата не горят а термо спротивлението гори може ли да се заргява повече
        сложи го на място където може да се охлажда -
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          То идеята на това съпротивление не е ли да грее и да си променя съпротивлението при по-топло и да пуска по-високата скорост на вентилатора?

          Коментар


            #6
            Това прави вместо да върти на 12 волта на бавни да е 6 волта. А термо съпротивлението е защита на резистора.
            Буксата трябва да е с 3 извода бързите обороти трябва да работят въпреки че реостата не работи.
            на по новите е по друго.
            Последна редакция от kluchar; 29.06.2020, 12:57.
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Буксата е само с два извода. И като е така вентилатора изобщо не работи и прегрява водата. То като веригата е прекъсната не минава ток изобщо. Ако дам изводите на буксата на късо ще проработи вентилатора но щом от завода са сложили това нещо явно има защо . И се чудя защо 3 пъти в рамките на две седмици ми гори този резистор. Мен целта ми е да хвана проблема. Втората по-бърза скорост дали зависи само от този резистор или има и друг датчик някъде? И ако има възможно ли е резистора като загрее и този другия датчик да е развален и да не пуска втората степен и така резистора да не може да се охлади и да гори?

              Коментар


                #8
                Има датчик на водата.
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Някой знае ли каква е зависимостта между този датчик на водата и терморезистора? Кое първо се включва, какво става като се включи другия, от кой зависи бързата и бавната скорост.... и т.н.

                  Коментар

                  Working...
                  X