Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Пунто Гранде 1.3 мулти джет грее топло от към краката на шофьора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Пунто Гранде 1.3 мулти джет грее топло от към краката на шофьора

    Здравейте,

    На скоро се сдобих с Пунто Гранде 1.3 дизел мулти джет . Доста пъргава количка. Обслужих я напълно но днес усетих нещо странно поне за мен .
    Днес обикалях доста с колата и бях на климатик но реших да го спра и пуснах климатроника/перката само да вкарва външния въздух в купето без да охлажда. Нищо странно до този момент ,но по едно време усетих топлина от към краката на шофьора доста странно. Пуснах климатика да духа студено настроих го към краката ,задуха студено но топлината пак се отдаваше.Сложих ръка на пластмасата до педала на газта беше доста топла. Свалих я видях пластмасова обвивка прилича на голям резервоар беше доста загряла , също така видях 2 метални тръби които може би са захванати за филтъра (има метален капак на който пише Denso)на купето тъй като влизат в тази пластмасова обвивка където явно е климатика . Въпросните 2 тръби бяха доста загрели ( едвам ги докосвах) и отдаваха доста топлина както и пластмасова обвивка на климатика.
    До колко това греене е притиснително и нормално ли е да е така ?
    Уточнение от краката на пътника не излиза топлина само от шофьора при включен климатик духа студено от клапата на краката но и се отдава топлина от тръбите и обвивката , при изключен климатик и вкарване на въздуха отвън отдаваната топлина се увеличава чувствително.
    Последна редакция от Huke; 27.06.2020, 00:23.

    #2
    Здравейте,

    Проблема се оказа , че е от топлинния резисот който командва степените на перката. Някой се е изсрал и сега трябва да поправя лайната.
    Прикачвам снимки .
    Молбата ми е следната някой разполага ли с ел.схема . Ще се поръчам термо резистора на Denso A.430.008.00 но както се вижда на прикачените снимки местата за куплунгите за изрязани и жиците са запоени директно.
    Трябва ми спецификация кабела и куплунга за да възстановя оригиналната връзка ( ще поръчам на да ми направят куплунги но ми искат спецификация на кабелите и изисквания ).
    Някой има ли идея за спецификациите ?
    Прикачени файлове
    Последна редакция от Huke; 30.06.2020, 14:51.

    Коментар


      #3
      Тоя резистор е доста пари. Виж по добре букси те.
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Здравейте отново.

        Поръчах си резистора 90 лева ... ще прикача снимки днес. Оставих го при мои приятели , които ще направят кабелните обувки и всичко необходимо за да стане стабилна връзка с новия резистор без никакви запоени простотии и халтави връзки...
        Но имам опасения , че тази топлина която идва от краката няма да изчезне (точно до педала на газта). Реално погледнато топлината идва от тръбите на радиатора за парното който се намира зад климатроника.
        Има една пластмаса намираща се от дясната страна на педала за газта с вата с дебелина не повече от 2 см и тя се явява единствената изолация между тръбите .
        Имате ли идея на какво се дължи тази топлина, нормално ли е да отдава толкова много (конструктивна простотия и недомислица от ФИАТ).

        Въпроса ми е нормално ли е да грее толкова много ?

        --- Автоматично слети последователни мнения ---

        Успях да открия сходна тема с моя проблем http://www.fiatforum.bg/showthread.p...B0%D1%82%D0%B0

        Но за съжаление никой не споделя как е решил проблема прикачвам снимка на въпросните тръби които греят.

        Коментар


          #5
          За да грее радиатора на парното значи че циркулира горещ антифриз, демек крана дето спира антифриза към този радиатор не работи добре. Изобщо дали врътнато това нещо на студено? Може климатроника да не успява да го завърти....

          Коментар


            #6
            Къде точно се намира този кран който командва притока на атифриз към радиатора на парното ?

            Коментар


              #7
              На това пунто точно не съм сигурен, на старите беше на самия радиатор. Може някакво моторче да не сработва... Имаш ли врътка на таблото за топло/студено?

              Коментар


                #8
                Привет . Врътка силно казано с климатроника е Пунтото.

                Коментар


                  #9
                  Привет отново реших проблема с терморезистора .
                  Топлината от краката се оказа от клапите днес трябва да ми свалят таблото и да ги възстановят и поправят каквото е необходимо . Като разход 90 лева терморезистора окабеляването безплатно смяна 20 лева . Табло демонтаж и поправки към 200 лева.

                  Коментар

                  Working...
                  X