Добър ден!
Имам едно питане за термостана на Alfa Giulietta 1.6 (същия мотор като във Браво 2 и Ланча Делта 3).
Интересуваме какво прави това цилиндърче заградено с червено (по номера върху корпуса му не ми излиза нищо).
Снощи колата загря и като вдигнахме капака видяхме, че е изхвърлила водата някъде около термостата, беше тъмно, всичко беше мокро и не можах да открия теча. Доляхме вода, обезвъздушаване, прибрахме се и днес теч няма. Питам за това нещо, защото около полувин минута след като се изгаси мотора се премества онова "рамо" излизащо от него и издава един "псст" звук, все едно освобождава налягане. Вчера, когато изтече антифриза, излизаше пара от някъде точно в момента, в който този клапан, освобождаваше налягане (или там каквото прави).
Ако някой е имал подобен проблем, приемам всякакви съвети! Мокри са пластмасата на термостата, тази в ляво на снимката, но от горната и страна, акумулатора, дунапрена на предния капак и горната част на мотора, където са дюзите.
Имам едно питане за термостана на Alfa Giulietta 1.6 (същия мотор като във Браво 2 и Ланча Делта 3).
Интересуваме какво прави това цилиндърче заградено с червено (по номера върху корпуса му не ми излиза нищо).
Снощи колата загря и като вдигнахме капака видяхме, че е изхвърлила водата някъде около термостата, беше тъмно, всичко беше мокро и не можах да открия теча. Доляхме вода, обезвъздушаване, прибрахме се и днес теч няма. Питам за това нещо, защото около полувин минута след като се изгаси мотора се премества онова "рамо" излизащо от него и издава един "псст" звук, все едно освобождава налягане. Вчера, когато изтече антифриза, излизаше пара от някъде точно в момента, в който този клапан, освобождаваше налягане (или там каквото прави).
Ако някой е имал подобен проблем, приемам всякакви съвети! Мокри са пластмасата на термостата, тази в ляво на снимката, но от горната и страна, акумулатора, дунапрена на предния капак и горната част на мотора, където са дюзите.
Коментар