Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.6 105 Mjet теч от неизвестно място

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1.6 105 Mjet теч от неизвестно място

    Добър ден!
    Имам едно питане за термостана на Alfa Giulietta 1.6 (същия мотор като във Браво 2 и Ланча Делта 3).
    Интересуваме какво прави това цилиндърче заградено с червено (по номера върху корпуса му не ми излиза нищо).
    Click image for larger version

Name:	3f7fc0ad401388556cd217a9241d_f.jpg
Views:	1
Size:	156,8 KB
ID:	2170526

    Снощи колата загря и като вдигнахме капака видяхме, че е изхвърлила водата някъде около термостата, беше тъмно, всичко беше мокро и не можах да открия теча. Доляхме вода, обезвъздушаване, прибрахме се и днес теч няма. Питам за това нещо, защото около полувин минута след като се изгаси мотора се премества онова "рамо" излизащо от него и издава един "псст" звук, все едно освобождава налягане. Вчера, когато изтече антифриза, излизаше пара от някъде точно в момента, в който този клапан, освобождаваше налягане (или там каквото прави).

    Ако някой е имал подобен проблем, приемам всякакви съвети! Мокри са пластмасата на термостата, тази в ляво на снимката, но от горната и страна, акумулатора, дунапрена на предния капак и горната част на мотора, където са дюзите.

    #2
    Чест проблем. Пука се най-вляво големия пластмасов капак на ЕГР-а.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      Click image for larger version

Name:	3f7fc0ad401388556cd217a9241d_n.jpg
Views:	1
Size:	158,4 KB
ID:	2098930

      Това ли?
      Не видях пукнатини по него, но ще го проверя пак днеск. Мерси!

      Коментар


        #4
        Колега, оказа се прав! Поиграх си малко, защото пукнатината е почти невидима, когато не излиза вода от нея. Забелязах я, защото при загрял мотор (не пегрял) при подаване на повече газ, пластмасата се подува и почва да изкарва вода.
        Благодаря за информацията!

        Интересно как такава малка глупост може да хвърли перфектен мотор в кофата. Почвам да разбирам хората с премахнати ЕГР-и и ДПФ-и...

        Коментар


          #5
          Забравих да пиша, колата е готова! Не е особено сложна работа, но имам чувството, че цялата предница е проектирана за да е максимално неудобна смяната на тази джаджа. Ако някой ще го прави това, пригответе няколко часа свободно време, няколко бирички, нерви и работни дрехи, защото е мръсна и досадна работа!
          Благодаря отново на колегата, че ме насочи в правилната посока!

          Коментар

          Working...
          X