Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Marea TD климатик.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Marea TD климатик.

    Тука от 2/3 г се налага да е дозареждам нещо изтървава... Това лято пак се налага... работи ама не прави 8/10/12 градуса а духа 18/20... Миналата година пак така беше закачих е на машина, казаха ми че имам само 100 грама фреон... Няма течове провериха. Със оцветител и УВ. Макар, че на началото на радиатора всичко е мазно.... Но въпросът ми е на колко тръгва компресора ??? Или по-точно както казват те със 100 имало и тръгвал. Аз съм чувал, че не трябва тръгва особено със 100... Моя е 600/650 грама. Има съмнения че са ме метнали на машината миналата година.

    #2
    По спомен- фреона е 460 или 640 гр. -едното от двете и 100 мл масло. Може да Ти дам адрес на сервиз за автоклиматици в Кючука, където карам моята кола.
    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

    Коментар


      #3
      dobrujanetza написа: Преглед на мнението
      По спомен- фреона е 460 или 640 гр. -едното от двете и 100 мл масло. Може да Ти дам адрес на сервиз за автоклиматици в Кючука, където карам моята кола.
      Не ми трябва. Брата е сервизен специалист ако трябва за 20 беше го зареди целия... Интересно ми е със какво количество минимум тръгва този компресор. А затова и ходих на машина да видя колко изпуска...
      Брата се занимава със климатиците 15 сервизен специалист. Но не по колите. Няма пари в тях даже си бях купили машина ама още е в кашона в офиса им. Идва изпуска всичко надува веросва вакумира и пълни изцяло слага и малсо и бягай...
      Последна редакция от fifo td 100; 12.05.2020, 18:00.

      Коментар


        #4
        Като гледам как се обслужва автоклиматик и домашен климатик- общото май е само фреона... Но твоя воля. Ако решиш на ЛС ще Ти пратя координати.
        Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

        Коментар


          #5
          dobrujanetza написа: Преглед на мнението
          Като гледам как се обслужва автоклиматик и домашен климатик- общото май е само фреона... Но твоя воля. Ако решиш на ЛС ще Ти пратя координати.
          Да бе има там едно други неща ама работата е друга... В колата си е работа то радиатор ( не е на 2 болта) топлоомбеника стане ли за смяна цялата кола се разглобява остават само педалите вътре.... Тясно е завряно еи си е за авто мото специалисти... Едно зареждане кво ще вземеш 80/100 с машината... Домашния като стане за ремонт платка 300/400/500/600 компресор още толкова 100/200/300 за труд... Или един датчик 200 лв с труда за час работа...
          Къде ще клечиш по колата.. Пък и при колите замине ли компресора никой не го прави това струва пари.. От някоя морга или рециклаж



          Интересно ми е със какво количество минимум тръгва този компресор
          Последна редакция от fifo td 100; 13.05.2020, 10:44.

          Коментар


            #6
            Под 2 бара не трябва да тръгва. С какво количество се постигат въпросните 2 бара, "брата" може да каже.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #7
              Под 2 бара не трябва да тръгва. С какво количество се постигат въпросните 2 бара, "брата" може да каже.
              Да. Аз съм чувал че нямаш ли под примерно 400 грама не тръгва компресора....

              Коментар


                #8
                При 400 грама няма да разбереш, че имаш по-малко фреон.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар

                Working...
                X