И така онзи ден като си седях на работата и чаках колегите в колата на топло в коша се заформи пара спрях и вдигнах капала а казанчето вреше и кипеше.... Изчаках 2/3 часа долях вряла вода и започнах тестовете... Но нещо 2 дена вади въздух който е май до + безкрайност... За 3 секунди стига до 100 градуса стрелката.. Спирам развивам капачката така едно доста силно фъш и пада на 60 градуса да кажем и после нямаше спонтанно загряване... Тая сутрин е покарах държи си добре я да е оставя на място да включи перките да видя... Пак се започва късно включва перките ако се сети де... Тя трябва на 80 да ги пусне чак на 90 градуса... Забелязах, че даже само едната в пуска (винаги са 2 няма скорости) като размърдаш кабела тръгва и другата... Но дори и така не охлажда забога даже се вдига и трябва да гаса... А трябва като е в ред буквално за 5 секунди от 90 на 60 да е направи...
Така колата си върви много добре има си ряз няма да хвърля масло или вода през ауспуха. Маслото в двигателя си е наред не е мръднало или да е пресечено... Антифриза си е червен сега е като шоколад ръждив ама той си е така...
Нещо ми се върти в главата гарнитура...
Подобно обаче при него са доста повече балончетата и са отдолу (маркуча по който се пълни двигателя) при мене е през обратния път и по малко като го затвориш и едно балонче няма не се покачва при газ.. Реално като изкипя ония ден стрелката сочеше 90 градуса ... не е била в червеното да е работила 1 м най-много. Не е като да е карана 1 часа.
Преди да се стигне д главата
Да си сменя антифриза ли.... Ако тоя като е заврял да не става за нищо
Да окъся датчика (със синята опашка и 3 входа на радиатора) на перките винаги да въртят да не загрява ли
Така колата си върви много добре има си ряз няма да хвърля масло или вода през ауспуха. Маслото в двигателя си е наред не е мръднало или да е пресечено... Антифриза си е червен сега е като шоколад ръждив ама той си е така...
Нещо ми се върти в главата гарнитура...
Подобно обаче при него са доста повече балончетата и са отдолу (маркуча по който се пълни двигателя) при мене е през обратния път и по малко като го затвориш и едно балонче няма не се покачва при газ.. Реално като изкипя ония ден стрелката сочеше 90 градуса ... не е била в червеното да е работила 1 м най-много. Не е като да е карана 1 часа.
Преди да се стигне д главата
Да си сменя антифриза ли.... Ако тоя като е заврял да не става за нищо
Да окъся датчика (със синята опашка и 3 входа на радиатора) на перките винаги да въртят да не загрява ли
Коментар