Така, първо искам да благодаря на всички колеги, които се отзовават на моите неволи. Едва днес остана време да се позанимая с колата. Смених и датчика и релето, но перките продължават да се въртят. Възможно ли е ECU да е записал грешка от стария датчик и въпреки смяната все още да подава грешна информация към релетата? Ако е така има ли начин да се изчисти грешката без софтуер и кабел за диагностика?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Перките на радиатора работят постоянно - Фиат Пунто МК2 1.9jtd
Collapse
X
-
Тогава може би е вариант 2 пресостат.Намира се някъде по алуминиевите тръби около компресора на климатика. Като го откачиш би трябвало да спре да върти ,ако той е причината. И спокойно можеш да караш с откачен такъв датчик ,само няма да имаш климатик. Пояснение: Вентилатора се включва от ЕКУ при достигане на зададена температура на охл.течност или от пресостата при достигане на определено налягане на фреона. Двата варианта са успоредни и откачането на пресостата няма да доведе до прегряванеИ все пак разгледай долната част на радиатора защото зелената схема номера 8 и 9 приличат на еднакви датчици и този на термостата е изобразен със стрелка като за таблото.Ако е комбиниран трябва да е с три жици. И след кратка справка в нета: този датчик седи на радиатора и той включва перките.Последна редакция от kiriluz1; 06.12.2019, 10:31.
Коментар
-
ivel написа: Преглед на мнениетоТрябва ти диагностика.В 90пр. от случаите е от температурен датчик(онзи на термостатното тяло) или прекъсната верига към него.
Започни от това, колега.LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
FIAT STILO 1.6 16V 2002г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар