Здравейте,
Имам Фиат Стило 1,9 JTD 80 коня.
Пътувах от Пловдив до Дедево (за тези, които не знаят, там е голямо изкачване). Карах на 2-3 скорост и колата загряваше. Под загряваше, имам предвид, че стрелката не стой по средата а се мести надясно, като почти допираше 1-вата чертичка, а има още 2 до червеното.
Ето и картинка, до къде се мести стрелката:
Това ми се беше случило и миналата година пак на изкачване. Нормално ли е това за тия двигатели?
То е ясно, че като е изкачване, колата се мъчи, но аз доколкото знам, ако всичко е наред, изкачването не би трябвало да е проблем и стрелката на температурата не трябва да мърда, независимо от условията.
Интересно беше, че като се качих доста време не спадна... В такива случаи какво трябва да се прави, да се спира на място и колата да работи, да се гаси или?
Грешен раздел ->Преместена
Модераторски екип на www.fiatforum.bg
Имам Фиат Стило 1,9 JTD 80 коня.
Пътувах от Пловдив до Дедево (за тези, които не знаят, там е голямо изкачване). Карах на 2-3 скорост и колата загряваше. Под загряваше, имам предвид, че стрелката не стой по средата а се мести надясно, като почти допираше 1-вата чертичка, а има още 2 до червеното.
Ето и картинка, до къде се мести стрелката:
Това ми се беше случило и миналата година пак на изкачване. Нормално ли е това за тия двигатели?
То е ясно, че като е изкачване, колата се мъчи, но аз доколкото знам, ако всичко е наред, изкачването не би трябвало да е проблем и стрелката на температурата не трябва да мърда, независимо от условията.
Интересно беше, че като се качих доста време не спадна... В такива случаи какво трябва да се прави, да се спира на място и колата да работи, да се гаси или?
Грешен раздел ->Преместена
Модераторски екип на www.fiatforum.bg
Коментар