Здравейте!
Бравото е 1.4 90к.с.
Не мога да видя дали има специално място за източване - нямам възможност да гледам отдолу.
Видях че долния маркуч първо влиза в едно коляно , а то от своя страна в радиатора, с (уж) разглобяема връзка - има шплент (тел). Това много ме зарадва, но след като махнах телта - резултатът е нулев - коляното не помръдва наникъде. Не знам дали трябва първо да се завърти нанякъде или просто да се извади, но на ръка не успях нито едното, а не исках да счупя нещо.
Друг вариант е да махна скобата от маркуча, но тя си е оригинална и не ми се заменя после от тези с винтчето. В краен случай и това ще направя, но въпроса ми е дали някой го е правил вече и как е по-добре.
Бравото е 1.4 90к.с.
Не мога да видя дали има специално място за източване - нямам възможност да гледам отдолу.
Видях че долния маркуч първо влиза в едно коляно , а то от своя страна в радиатора, с (уж) разглобяема връзка - има шплент (тел). Това много ме зарадва, но след като махнах телта - резултатът е нулев - коляното не помръдва наникъде. Не знам дали трябва първо да се завърти нанякъде или просто да се извади, но на ръка не успях нито едното, а не исках да счупя нещо.
Друг вариант е да махна скобата от маркуча, но тя си е оригинална и не ми се заменя после от тези с винтчето. В краен случай и това ще направя, но въпроса ми е дали някой го е правил вече и как е по-добре.