Здравейте,
проблема е следния:
Системата е пълна с фреон измерено вчера.
Бутона за пускане на климатика светва и пуска вентилацията да кажем, че работи.
Релето е сменяно и разменяно и в него не е проблема(говоря за това което е до акумулатора)
И климатика не иска да тръгне.След окъсяване на въпросното реле съединителя захапва и климатика тръгва и охлажда много добре, но само с окъсено реле.
Остава да е пресостата, има ли начин да го измеря с мултиметъра или не, понеже ELM327 който имам се свързва навсякъде по компютрите по CAN и сервизния интервал, обаче с компютъра на климатика не иска.
Започвам да мисля че той прави проблема защото перката на радиатора тръгва още с даването на контакт независимо дали колата е студена или топла и не спира изобщо, а като откача буксата на пресостата и спира.
Поздрави и ще се радвам на съвети, даже ако някой има решение на проблема защо ELM-a се свързва навсякъде но не и с компютъра на климатика да каже.
проблема е следния:
Системата е пълна с фреон измерено вчера.
Бутона за пускане на климатика светва и пуска вентилацията да кажем, че работи.
Релето е сменяно и разменяно и в него не е проблема(говоря за това което е до акумулатора)
И климатика не иска да тръгне.След окъсяване на въпросното реле съединителя захапва и климатика тръгва и охлажда много добре, но само с окъсено реле.
Остава да е пресостата, има ли начин да го измеря с мултиметъра или не, понеже ELM327 който имам се свързва навсякъде по компютрите по CAN и сервизния интервал, обаче с компютъра на климатика не иска.
Започвам да мисля че той прави проблема защото перката на радиатора тръгва още с даването на контакт независимо дали колата е студена или топла и не спира изобщо, а като откача буксата на пресостата и спира.
Поздрави и ще се радвам на съвети, даже ако някой има решение на проблема защо ELM-a се свързва навсякъде но не и с компютъра на климатика да каже.
Коментар