Колеги, имам следният проблем с 1.2 60 кс двигател.
Колата държи по-висока температура извънградско и поведението на стрелката за температурата е много странно.
Така.... колата си загрява нормално, но ми държи една идея по-високо от нормалното (досега), та понякога дори стрелката е пред включване на перката на радиатора и това не винаги го прави. Като пусна парното на 2-ра степен промяна няма в температурата или, ако има е незабележима ( парното си духа топло). Най- интересното е, че започна да спускам по надолнище стрелката след 50-60 секунди се връща на нормалната позиция даже на моменти и под нормалното пада, това без значение дали в надолнището карам с 120км/ч или с 40 км/ч, общо взето е това ситуацията. Обезвъздушил съм и антифриз си има в системата. Може ли да е от термостата, защото пък зимата държеше ниска температура или да търся проблема в датчик, радиатор, водна помпа?
П. П в баир също вдига температурата и стрелката е пред включване на перката.
Колата държи по-висока температура извънградско и поведението на стрелката за температурата е много странно.
Така.... колата си загрява нормално, но ми държи една идея по-високо от нормалното (досега), та понякога дори стрелката е пред включване на перката на радиатора и това не винаги го прави. Като пусна парното на 2-ра степен промяна няма в температурата или, ако има е незабележима ( парното си духа топло). Най- интересното е, че започна да спускам по надолнище стрелката след 50-60 секунди се връща на нормалната позиция даже на моменти и под нормалното пада, това без значение дали в надолнището карам с 120км/ч или с 40 км/ч, общо взето е това ситуацията. Обезвъздушил съм и антифриз си има в системата. Може ли да е от термостата, защото пък зимата държеше ниска температура или да търся проблема в датчик, радиатор, водна помпа?
П. П в баир също вдига температурата и стрелката е пред включване на перката.
Коментар