Здравейте,колеги.Отскоро съм собственик на Браво 2.Клапата ми за външен въздух работеше доскоро,но през тези дъждовни дни-неще.Когато вали отвън- вътре се изпотява и от топлопроводите не влиза свеж въздух както преди.Няма теч на антифриз от парното и мокета под парното не е мазен,а е сух.Стъклата също не са мазни.Всички улики водят към клапата.Някой сблъсквал ли се е с този проблем?Къде се намира тази клапа?Колата е Фиат Браво 1.4-90к.с.-2009г.Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Клапа за външен въздух на Браво 2
Collapse
X
-
Наскоро и аз я търсих тази клапа, само това намерих. Дано да ти помогне.
https://www.youtube.com/watch?v=tRkRmkZSEeA
При мен също се получи запотяване на стъклата, но насочих климатроника само към предния прозорец и перката на макс. Така се подобриха нещата, но си остана леко запотяване по краищата на страничните стъкла, а задните си бяха запотени. Клапата ми работи и беше отворена.Последна редакция от RoPa; 17.04.2019, 02:01.
-
Трябва да имате филтър за въздуха в купето, Когато е на много километри и е пълен с боклуци е възможно заради него да се изпотяват прозорците, дори да е отворена уж клапата. Обикновено се намира под жабката в краката на пасажера ако има киче от долу по таблото махате го и с 2-3 винта трябва да има капак като го свалите ще падне и филтъра. За Браво 2 не съм сигурен къде се намира филтъра все пак. Говоря от опит пунто мк2
Коментар
-
Благодаря колеги,че се отзовахте.Днес я закарах на един майстор,като си мислех че въпросната клапа е зад жабката.Да ама не.Оказа се в средата зад парното и изпарителя на климатика.За целта трябва да се свали цялото табло.За демонтж и монтаж ми иска 120 лв.,отделно за ремонт на зъбните колелца.Оставих го за след празника,че много пари ми се виждат.Някакви идеи да имате Вие!STILO-2003-115 HP-JTD Power
Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.
Коментар
-
Честно и откровено, започвай да разглабяш :D Няма нищо сложно, гайкаджийска работа, аз се хванах и за около 2 дни свалих всичко. При мен проблема е с моторчетата които определят положението на клапите, друг е въпроса че тези чаркове които се чупят между зъбните колела и моторчетата ми искат 35лв за брой в дилърството, или за 25лв чакайки 3 седмици... (те са 4-ри) Та за да стигнеш до кожуха и да имаш достъп до него се сваля таблото, след това и алуминиевият блок заедно със стоманената основа на таблото една тръба да го нарека като за целта се махат и вратите :D яко е на кола не прилича, общо взето се разглабя докато не видиш тенекията между купето и двигателя :D Жалко че във форума няма много информация, такава се намира само в английския форум и то не много, но ако имаш въпроси питай ще отговарям :D
Коментар
-
В момента моята изглежда така, има три моторчета от ляво които е невъзможно да се достигнат ако не се разглоби и едно в дясно откъм жабата.
Това са колелата които управляват въпросните клапи
А е тия акита се чупят и струват 30 лв парчето 120 общо, аз лично си поръчах цял климатроник втора ръка за 60лв с идеята да сглобя един цял, чакам го да дойде и ще обновявам за актуалното състояние :D А майстора като види с какво се е хванал не 120 а 220 ще ти поиска :DПоследна редакция от ViGiMi; 30.04.2019, 23:54.
Коментар
-
Благодаря,колега.Аз съм само с климатик,но моторчето на клапата бе заминало.С моторче втора ръка и труд ми коства 200 лв.,защото ми каза майстора,че е трябвало да свали предните врати за да свали таблото,както и при Фиат 500.Ти сваля ли вратите?STILO-2003-115 HP-JTD Power
Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.
Коментар
-
Да наложи се да се свалят вратите но то е повече от елементарно две болчета и са долу. Зад тях са дългите болтове които минават през купето и захващат таблото това което на моята снимка е дръпнато напред. Цялата тази желязария минава напред за да се достигнат моторчетата. Но е работа за 10-15 минути, въпреки че има два кофти болта които са си мъка.
Коментар
-
ViGiMi написа: Преглед на мнениетоДа наложи се да се свалят вратите но то е повече от елементарно две болчета и са долу. Зад тях са дългите болтове които минават през купето и захващат таблото това което на моята снимка е дръпнато напред. Цялата тази желязария минава напред за да се достигнат моторчетата. Но е работа за 10-15 минути, въпреки че има два кофти болта които са си мъка.STILO-2003-115 HP-JTD Power
Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.
Коментар
-
Здравейте колеги карам фиат Croma от която съм мого доволен обаче имам проблем с изпотяването на прозорците от вътре има ли температурна разлика във времето и вътре се изпотява и нищо не се вижда,оправя се след като включа компресора на клима,но изкася ли го пак става същото а за зимата не ме питайте,къкав може да е проблема???? Благодаря ви предварително
Коментар
-
Daniel.Ivanov написа: Преглед на мнениетоЗдравейте колеги карам фиат Croma от която съм мого доволен обаче имам проблем с изпотяването на прозорците от вътре има ли температурна разлика във времето и вътре се изпотява и нищо не се вижда,оправя се след като включа компресора на клима,но изкася ли го пак става същото а за зимата не ме питайте,къкав може да е проблема???? Благодаря ви предварително
Започни с поленов филтър!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар