Здравейте колеги, пускам тази тема понеже съм доста на зор. Случаят е следния Колата е Пунто 1 1.7тд Винаги е стояла на средата на скалта температурата но преди седмица две започна да я вДига маллко повече и дори на нулева на спускане не пада под средата а преди при спускане падаше много надолу. Като загрее стига до последната черта преди червеното. Това ме стресна и обърнах вснимание, че казанчето е спукано. Смених го, както и датчика на радиатора, понеже спря да пуска и перката. Беше запушенои тънкотомаркуче дето влиза в разшитителя. И колата заспа. Така до снощи когато вдигна страшна темпетратура изведнъж. КОгато погледнах, Големият радиатор леден, както и датчика , както и маркуча, който излиза от него (т.нар. долен мачркуч- макар ,че при тази кола са на едно ниво). Днес извадих пак тънкото мъркуче , беше се затлачила пак. Отворих пробките и на двата кръга и се обезвъздуши. Затопли се големият радиатор, температурата започна бавно , както преди да си се покачва и се зарадвах че остана само перката, коятото сега не включваше. Видях, че е счупне реостата й. Виакм си ок ще го сменя и готово, щом вече и през двата кръга върти антофриз, значи не е помпа и не е термостат. Щом не сЪм в задръствания колата няма да прегрее пък било то и без перка. Да обаче минах 15 км и с парно на макс ,че иначе щеше да има беля....
Пипнах пак големия радиатор и греда ...леден. КОгато фурсирам колата си излиза антифриз през тънкото маркуче на казанчето.... КОлата макар и стара има още живот и ми се иска да повърви още малко
![Sad](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_sad.gif)
![Sad](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_sad.gif)
![Smile](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_smile.gif)
Коментар