Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Печка /Eberspächer - ADDITIONAL HEATER/ Фиат Крома 2007 150 hp

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Печка /Eberspächer - ADDITIONAL HEATER/ Фиат Крома 2007 150 hp

    Замислих се да си сложа заводската печка на колата, защото и при мен се получава това с мърдането на температурата, а не съм от студолюбивите
    Видях че има раздел в eLearn обаче се оказа че самите снимки са развалени поне при мен още в iso файла/най-вероятно ще е при всички който ползваме една и съща дистрибуция/. Та въпросите ми са няколко:
    1. Някой слагал ли е такава печка допълнително.
    2. Може ли някой на който не са му развалени снимките в eLearn в раздел "E60215 Additional Heater" да ги сподели с бутона "Packet print"
    3. Къде е заводското и местоположение.
    4. Някой продава ли работеща такава и окомплектована.

    Ами в общи линии това е за сега.
    Благодаря предварително.

    P.S. Търсих и не намерих такава тема.
    Fiat Croma 1.9 Multijet 150 Hp Automatic - 2007

    #2
    Не съм срещал Крома с печка знам че има с калорифер .И аз съм любопитен ако някой сподели нещо по въпроса.

    Коментар


      #3
      Има, даже в момента в мобилето се продават 3 бр с печка.
      Fiat Croma 1.9 Multijet 150 Hp Automatic - 2007

      Коментар


        #4
        Упътване за монтаж от Webasto - https://docs.google.com/viewer?url=h...V.pdf&pdf=true
        Предполагам печките на Еberspächer се монтират на същите места.
        Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

        Коментар


          #5
          Благодаря колега,
          На пръв поглед мисля че ще свърши работа.
          За мен беше важно управлението от самия климатроник как се случва. И мястото на което ги монтират. Имам съмнение че моята е имала и е махната печката. Имам такъв бутон в купето и около акумулатора има рязан кабел за маса и на плюса има един свободен болт който е ползван. Личи си.
          Само ще се наложи да го преведа на някакъв по-разбираем език за мен.
          Линка при мен не проработи в началото но сега е наред.
          Да видим какво ще направя.
          Fiat Croma 1.9 Multijet 150 Hp Automatic - 2007

          Коментар


            #6
            Към автора...колега споделям опит по тая тема. И аз мислех да слагам печка на кромата но се разубедих заради трудния монтаж и скъпата инвестиция. Та сложих си свещи подгревни 2 бр от френска кола с релета,всичко като по книгите. Сега пала колата и след 10мин дига над 60г. И имам реле за време и сами се гасят. Супер удобно и лесно за монтаж срещу 60.70лв всичко.Обмисли го ефекта е 90% еднакъв.

            Коментар


              #7
              Двете система въобще нямат еднакъв ефект.
              При печката не се налага да стържеш леда от стъклата, сядаш в затоплен автомобил (около 22°C) и винаги палиш затоплен двигател (около 55°C).
              С допълнителните свещи - колата загрява по-бързо, но всички предимства от печката ги няма.
              Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

              Коментар


                #8
                Е за да подкараш печката по тоя начин да работи ще ти струва доста скъпо.Ако си мислите че за 250-300лв ще се оправите много се лъжете. Ако няма печка цената стига над 500-600лв със всичко. Немисла че си струва толко пари за допълнително слагана печка.Мен не ми пречи да си запала колата и след 5 мин да почне да духа топло.Пък и мойта кола седи в гараж

                Коментар


                  #9
                  Благодаря за предложенията.
                  Спрях се на печка Вебасто рециклирана и пълен комплект - 400 лв, с модул за палене през телефона /моята кола гараж не е виждала отвътре /, за монтажа ми искат още 400 лв.
                  Ако и моята кола стой в гараж си губи смисъла и наистина с допълнителни свещи може и да е ОК, не знам.
                  Ама като сляза сутрин 20 минути стържа стъклата, а с тая печка това време ще го оползотворя за друго занимание.
                  Само се притеснявам с тея монтажници, че се оказаха кът.

                  И както каза един колега: Кефа цена няма
                  Fiat Croma 1.9 Multijet 150 Hp Automatic - 2007

                  Коментар


                    #10
                    Към автора...колега споделям опит по тая тема. И аз мислех да слагам печка на кромата но се разубедих заради трудния монтаж и скъпата инвестиция. Та сложих си свещи подгревни 2 бр от френска кола с релета,всичко като по книгите. Сега пала колата и след 10мин дига над 60г. И имам реле за време и сами се гасят. Супер удобно и лесно за монтаж срещу 60.70лв всичко.Обмисли го ефекта е 90% еднакъв.
                    Скоро ли си ги слагал? Колко време работят? Лятото не работят ли твърде дълго, ако релето няма настройка за време? Зимата не пречат ли на зареждането при определени условия? Имаш ли волтметър, с който да следиш напрежението? Търсил ли си оригинален управляващ модул, който следи за всички тези неща? Само с такова управление би било като по книгите.

                    Иначе браво, добро решение. Аз също бих избрал вариант със свещи, вместо с печка, но главно заради това, че ми казаха цена на нова печка 2700 лв с монтаж. Виж, за 6-800 лв, може би бих сложил печка.

                    Коментар


                      #11
                      Значи имам сложено реле за време което само включвам и то само си изключва според това колко време съм го нагласил. Тялото ми е със 3 свещи но съм вързал една за момента за да вида как се държи ел.системата.Но определено си иска 2 свещи за да стане още по бързо загряването.Значи една свещ дърпа 20 ампера което е доста не е малко,като вържа още 1 още по тегаво ще му стане,но пък ще намала времето от 5мин както съм сега с 1 свещ на 3мин може би. + това смених реле регулатора на алтернатора че беше издало багажа хептен. Сега без товар стига 14.2. със 1 свещ пада на 13.9. Но тоя целия товар е в рамките на 5мин секи божи ден,незнам колко ще изкара алтернатора ще разбера Нямам волт метър не следа всичко постоянно.Само събота и неделя замервам да вида има ли спад. Вече 2 месеца няма спад на нищо.Освен че останових след като пусна свещите започва да присвирва електро рейката.Толко мн ток дърпат че нестига може би за рейката.Иначе 2-3 мин след като изключа свещите алтернатора изстива и не е толко топъл. Иначе е правено колкото може по професионално от страна на самозапалване :Д Сложил съм дебели кабели 2кв и отделно 2 релета х 20ah + вграденото реле в регулатора от 16ah.

                      Коментар

                      Working...
                      X