Здравейте, за пръв път се сблъсквам с парното на италианска кола и явно не работи както при другите Колата загряваше бавно, само на място като се остави да работи стигаше до средата на скалата и въпреки това парното беше слабо (едва духаше нещо подобно на топло). В движение повече от зоната "C" не стигаше и се разтърсих из нета за решения на проблема. Набих термостат от рено 5, както много други хора (противниците на този метод моля да не ме псуват много ), смених антифриза и радиаторчето на парното. Ефект спрямо парното няма никакъв, "топлината си е същата". Благодарение на допълнителния термостат сега загрява доста по-бързо и кове стрелката на средата (не съм я тествал в движение, само на място), но нямам обяснение за парното. Къде да търся проблема?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Слабо парно на Bravo I
Collapse
X
-
Ако температурата на колата e малко няма как да има парно
колко е там
ако е студ не е проблем парното
Виж въздух в системата или обратното някъде да тече -капе антифризПоследна редакция от kluchar; 08.01.2019, 23:03.
-
Как да разбера? Евентуално да видя тръбите към него, които са в двигателния отсек? Или трябва самия радиатор да се види (вътре в купето)? Съжалявам за въпросите, но съм малко бос в охладителната система :D Иначе си мислех да налея антифриз и през четирите пробки за обезвъздушаване (на загасена кола), това как ви звучи?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар