Щом и двете са топли виж клапата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Слабо парно на Bravo I
Collapse
X
-
doctordre написа: Преглед на мнениетоИма ли вариант да са топли тръбите, но парното да не духа топло заради въздух в системата?koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442
Коментар
-
Някой познат ми каза, че можело да е от водната помпа? Не съм много в час с тези неща, дали е вариант и това? Иначе вчера пак пипах тръбите вътре в купето, входящата е доста гореща, изходящата по-малко (но все пак като си задържа пръстите секунда-две пръстите ми изгарят :D ). Не съм стигнал още до проверката на клапата, чудя се къде да бръкна да видя дали се затваря напълно.
Коментар
-
Не знам, не разбирам много. Просто един познат вметна, че имало водни помпи с пластмасови перки (не конкретно на ФИАТ) и ако превъртяла перката, можело да не прави добър дебит, да не циркулира водата и т.н. Събирам мнения отвсякъде. Така или иначе водната помпа ще я сменя заедно с ангренажа напролет, но дотогава все пак искам да си оправя парното
Коментар
-
Да, предполагам. Просто си го представих варианта перката да превърта (малко или много) и да няма хубава циркулация или нещо подобно, филмирах се :D Няма значение, вариантите ми (предполагам) остават два - въздух в системата или неправилно работеща клапа. Ще гледам да стигна поне до клапата да видя дали ще мога да проверя състоянието й и ще пиша пак.
Коментар
-
Горещите тръби гарантират добра циркулация и липса на въздух. Ако изобщо има въздух, той е толкова малко, че не влияе изобщо. На познатия му кажи да влиза по-често тук, току виж научил някои неща. И не го слушай повече.
Самият радиатор пипал ли си го дали е горещ като тръбите? Да не се окаже, че има циркулация само между двете тръби, а самият радиатор да си остава студен?
Коментар
-
Няма голям смисъл от гатанки. Дай конкретни числа, снимки. Намери температурен сензор (малко термометърче с кабелче и сензор накрая) и измери с него каква температура духа от централната духалка, при насочена струя през нея, вентилация на макс, колата напълно загряла, отворена клапа за външен въздух. Колата на място, на празен ход, без никакви други консуматори. Не пъхай сензора навътре, нито го дръж на разстояние от духалката. Да легне на нея го сложи. Запиши резултата една минута след начало на измерването, и също - две минути след началото. Запиши също и външната темпратура (това е все едно температура на постъпващия въздух).
Снимай също уреда за температура на таблото - стрелката му къде сочи при напълно загряла кола. При текущите условия колата трябва да е напълно загряла след 30 минути работа на място без консуматори и след не повече от 20 минути в движение, при изправен термостат.
Ако не можеш да се справиш с някое от горните неща - просто ела на среща на форума и ЩЕ Е ВИДИМ.
Коментар
-
Добре, само да намеря такова термометърче. Снимки на какво трябва да направя? Иначе стрелката кове средата, благодарение на термостата от Рено Загрява бързо и качествено, ако мога така да се изразя Всичко по системата е сменено - антифриз, радиатор парно, капачка разширителен съд, термостат (добавен е). Къде и кога има среща иначе?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар