Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Слабо парно на Bravo I

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Щом и двете са топли виж клапата.
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #17
      Има ли вариант да са топли тръбите, но парното да не духа топло заради въздух в системата?

      Коментар


        #18
        doctordre написа: Преглед на мнението
        Има ли вариант да са топли тръбите, но парното да не духа топло заради въздух в системата?
        Има разбира се но е малко вероятно щом са топли и двата маркуча
        koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

        Коментар


          #19
          Някой познат ми каза, че можело да е от водната помпа? Не съм много в час с тези неща, дали е вариант и това? Иначе вчера пак пипах тръбите вътре в купето, входящата е доста гореща, изходящата по-малко (но все пак като си задържа пръстите секунда-две пръстите ми изгарят :D ). Не съм стигнал още до проверката на клапата, чудя се къде да бръкна да видя дали се затваря напълно.

          Коментар


            #20
            Трудно ми е да повярвам че помпата е аут при положение че радиаторчето е вряло .....
            koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

            Коментар


              #21
              Не знам, не разбирам много. Просто един познат вметна, че имало водни помпи с пластмасови перки (не конкретно на ФИАТ) и ако превъртяла перката, можело да не прави добър дебит, да не циркулира водата и т.н. Събирам мнения отвсякъде. Така или иначе водната помпа ще я сменя заедно с ангренажа напролет, но дотогава все пак искам да си оправя парното

              Коментар


                #22
                Сигурно помпата е най здравата част в колата има една ос и лагер.
                ако помпата не работи и двигателя няма да е както трябва.
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #23
                  Да, предполагам. Просто си го представих варианта перката да превърта (малко или много) и да няма хубава циркулация или нещо подобно, филмирах се :D Няма значение, вариантите ми (предполагам) остават два - въздух в системата или неправилно работеща клапа. Ще гледам да стигна поне до клапата да видя дали ще мога да проверя състоянието й и ще пиша пак.

                  Коментар


                    #24
                    Горещите тръби гарантират добра циркулация и липса на въздух. Ако изобщо има въздух, той е толкова малко, че не влияе изобщо. На познатия му кажи да влиза по-често тук, току виж научил някои неща. И не го слушай повече.

                    Самият радиатор пипал ли си го дали е горещ като тръбите? Да не се окаже, че има циркулация само между двете тръби, а самият радиатор да си остава студен?

                    Коментар


                      #25
                      Радиатора не съм, как да стигна до него, за да го пипна? Доколкото помня от смяната му, той влизаше в някаква като ниша, не знам изобщо сега може ли да се пипне директно?

                      Коментар


                        #26
                        Може може
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #27
                          Подскажете къде точно да го търся, както и клапата. Гледах картинки в workshop manual-а, но нещо не мога да си го представя. Като погледна отдолу, е една плетеница от пластмаси...

                          Коментар


                            #28
                            Стигнах до клапата, всичко е наред с нея и жилото й. Като цяло сега духа горе-долу топло парното, но не е вряло, а и времето се позатопли все пак тези дни... Направи ми впечатление, че към стъклото духа по-хладно, отколкото към централната конзола, нормално ли е?

                            Коментар


                              #29
                              Няма голям смисъл от гатанки. Дай конкретни числа, снимки. Намери температурен сензор (малко термометърче с кабелче и сензор накрая) и измери с него каква температура духа от централната духалка, при насочена струя през нея, вентилация на макс, колата напълно загряла, отворена клапа за външен въздух. Колата на място, на празен ход, без никакви други консуматори. Не пъхай сензора навътре, нито го дръж на разстояние от духалката. Да легне на нея го сложи. Запиши резултата една минута след начало на измерването, и също - две минути след началото. Запиши също и външната темпратура (това е все едно температура на постъпващия въздух).

                              Снимай също уреда за температура на таблото - стрелката му къде сочи при напълно загряла кола. При текущите условия колата трябва да е напълно загряла след 30 минути работа на място без консуматори и след не повече от 20 минути в движение, при изправен термостат.

                              Ако не можеш да се справиш с някое от горните неща - просто ела на среща на форума и ЩЕ Е ВИДИМ.

                              Коментар


                                #30
                                Добре, само да намеря такова термометърче. Снимки на какво трябва да направя? Иначе стрелката кове средата, благодарение на термостата от Рено Загрява бързо и качествено, ако мога така да се изразя Всичко по системата е сменено - антифриз, радиатор парно, капачка разширителен съд, термостат (добавен е). Къде и кога има среща иначе?

                                Коментар

                                Working...
                                X