Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Парно на Пунто 1.2 16V 2002г духа судено

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Парно на Пунто 1.2 16V 2002г духа судено

    Здравейте колеги !
    Имам ФиАт Пунто 1.2 16V 2002г.
    Парното на колата духа судено
    Някой може ли да ми каже от какво може да е така ?

    ---
    1.7. Заглавието на нова тема трябва да е подходящо и описателно.
    Примери за лоши заглавия са:
    Помогнете ми, Заклещих се, Имам проблем, Въпрос за Браво, HELP: PROBLEM, ПОМОООЩ!!!!!!, Molqvi kajete ......., nqkoi znae li... и т.н.
    Пример за добри заглавия са:
    Проблем: Не мога да си отключа Tipo-то, Въпрос: как да си рестартирам ECU-то на Stilo-то, Link: Tipo/Tempra Workshop manual, RQ: DVD ePER Tipo и т.н.


    ogi28b

    #2
    Като за начало, врътна ли врътката на таблото под копчетата за отваряне на прозорците (лявата) в крайно дясно положение?

    Коментар


      #3
      todorakiggg написа: Преглед на мнението
      Като за начало, врътна ли врътката на таблото под копчетата за отваряне на прозорците (лявата) в крайно дясно положение?
      Колега, руса съм ама....не чак толкова
      Врътката работи степените работят духа силно и хубаво , но духа студено

      Коментар


        #4
        И за да избегна следващия въпрос ще кажа,че има и достатъчно антифриз и е на -54гр.

        Коментар


          #5
          Пише се ФиАт. Не трия темата само защото има отговори в нея. Пълно неуважение към марката и форума. Заглавие от една дума е недопустимо в който и да е форум.

          Концентрацията на антифриза е прекалено и ненужно висока. Може да доведе до влошено охлаждане при определени ситуации и колата да прегрее за много кратко време. Намалете я, извадете най-малко 1 литър от текущото количество и долейте дестилирана вода - същия обем. Това няма да реши проблема, но ще предотврати бъдещи проблеми. Следващата стъпка за решаване на текущия проблем е при напълно загрял двигател да се пипнат тръбите, които отиват от двигателя към вътрешния радиатор. Трябва да са горещи, при настройки вътре в купето да духа максимално топло.

          Коментар


            #6
            А температурата колко показва със стрелката
            поне 60

            Сега е студено и колата да духа топло трябва да позагре.

            Има и други проблеми от който да не духа топла
            въздух в системата или да е прехряла гарнитура да надува
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Благодаря, за поправките ще знам занапред.
              Да едната тръба е студена, явно е запушен радятора.
              Колкото и да не искам ще трябва да ми разглобят таблото

              Коментар


                #8
                То не бешели без да се сваля таблото
                не като старото пунто
                Първо го продухайте на място
                или с почистващи препарати за радиатор после другото .
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Да бе, това правил ли си го или само си го чувал в махалата.
                  Прекалено концтрирания антфриз е измил охладителната система и познай къде са всичките бози и ръжди.
                  Таблото долу и нов радиатор.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Ако се сменя
                    http://www.fiatforum.bg/showthread.p...унто-МК2
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                      Да бе, това правил ли си го или само си го чувал в махалата.
                      Прекалено концтрирания антфриз е измил охладителната система и познай къде са всичките бози и ръжди.
                      Таблото долу и нов радиатор.
                      Имам колата от 6г и от тогава съм с този антифриз, явно бая време му трябва да измие охладителната система

                      Коментар


                        #12
                        Това ме изплаши....май не исках да го виждам...

                        Коментар


                          #13
                          Майстора ми каза, че има много голяма вероятност ако пробва да го продуха да се пукне и ще е по сложно.
                          Утре ще ида да ми източат фриона от климатика и престъпвам към смяна на радятора.
                          А за антифриза благодаря не знаех и ще оправя и него

                          Коментар


                            #14
                            Освен, че се пише "ФиАт", се пише и "радиАтор"....

                            Коментар


                              #15
                              blue_coconut написа: Преглед на мнението
                              Освен, че се пише "ФиАт", се пише и "радиАтор"....
                              Също така, се пише фрЕон.
                              А има ли рзвитие по темата?

                              Коментар

                              Working...
                              X