Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Безкрайни проблеми с охладителната система...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Безкрайни проблеми с охладителната система...

    Привет,
    много изчетох относно обезвъздушаването на системата и от няколко дни се боря с колата, но без успех...
    Ситуацията е следната:
    На студен мотор (запален) забелязах че сълзи антифриз точно над масления филтър, какво има там, нямам идея, не мога да видя, понеже ми пречат изпускателните тръби. Някой да сподели ако има представа...
    Изчаквам колата да загрее, загрява, отвивам винта за обезвъздушаване на маркучите... ни антифриз, ни въздух на ниски обороти... трябва да я форсирам, чак тогава започва да излиза антифриз. На радиатора същата работа...
    Парно НЯМА, ама никакво, маркучите, които влизат към купето са студени (а на едно от разклоненията е пробката за обезвъздушаване и при високи обороти яко хвърля врял антифриз) Дали има запушване на радиаторчето в купето!?
    Прави ми впечатление че по датчика на температурата, колата държи 90 градуса, но инжекциона включи доста след като беше стигнала 90 градуса, да не говорим че трябва да обърне на газ още към 40-50 градуса... та явно или термостата не действа или помпа... дайте идеи. Според мен освен всичко това има много въздух в системата и НЕ МОГА да го изкарам, пробвал съм 10 пъти (чак се прецака пробката на маркуча). Правеше ми впечатление че в последните месеци докато карам се чуваше "бълбукане" от радиаторчето на парното, което ми говори че все пак е имало въздух. Някакви идеи!? А, да, говорим за пунто 1.2, 60 коня, 2001-а година

    #2
    При очевиден проблем като "На студен мотор (запален) забелязах че сълзи антифриз точно над масления филтър", е безсмислено да търсиш и да се занимаваш с каквито и да е други вероятни проблеми. Когато от едно място изтича течност, от друго (или същото) място влиза въздух. Докато не си разрешиш този проблем, недей да задълбаваш в друго.

    Коментар


      #3
      Колега дай и един аналгин на колата, ако не помогне за главоболието, ще трябва да свалиш главата и да я ревизираш. Аз бих си спестил аналгина и направо бих се заел с главата.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Освен намирането на теча, както казва Слави, мисля че процедурата ти за обезвъздушаване не е правилна. Като се опитваш да обезвъздушаваш на работещ двигател тя засмуква въздух от пробката. Аз процедирам така: на студен двигател /иначе пари/ развивам пробката и надувам през капачката за антифриза, като спре да пуска въздух и излиза само течност завивам пробката. Добре е да имаш един помощник за тази процедура, единия надува, а другия обезвъздушава. Писахме преди време по този въпрос и някой колеги бяха против надуването т.к. антифриза е отровен, но първо забърсвам гърловината и второ няма никаква опасност да се нагълташ с антифриз з/о ти надуваш а не засмукваш.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          За съжаление още няма решение на проблема (майстора е много зает и ме предупреди че ще трябва да чакам). Обади ми се само да ми каже че теча е от една тръба, която влиза в блока точно над масления филтър. Но за да я оправи трябвало да свали и изпускателните тръби и... чакаме

          Коментар

          Working...
          X