Привет,
много изчетох относно обезвъздушаването на системата и от няколко дни се боря с колата, но без успех...
Ситуацията е следната:
На студен мотор (запален) забелязах че сълзи антифриз точно над масления филтър, какво има там, нямам идея, не мога да видя, понеже ми пречат изпускателните тръби. Някой да сподели ако има представа...
Изчаквам колата да загрее, загрява, отвивам винта за обезвъздушаване на маркучите... ни антифриз, ни въздух на ниски обороти... трябва да я форсирам, чак тогава започва да излиза антифриз. На радиатора същата работа...
Парно НЯМА, ама никакво, маркучите, които влизат към купето са студени (а на едно от разклоненията е пробката за обезвъздушаване и при високи обороти яко хвърля врял антифриз) Дали има запушване на радиаторчето в купето!?
Прави ми впечатление че по датчика на температурата, колата държи 90 градуса, но инжекциона включи доста след като беше стигнала 90 градуса, да не говорим че трябва да обърне на газ още към 40-50 градуса... та явно или термостата не действа или помпа... дайте идеи. Според мен освен всичко това има много въздух в системата и НЕ МОГА да го изкарам, пробвал съм 10 пъти (чак се прецака пробката на маркуча). Правеше ми впечатление че в последните месеци докато карам се чуваше "бълбукане" от радиаторчето на парното, което ми говори че все пак е имало въздух. Някакви идеи!? А, да, говорим за пунто 1.2, 60 коня, 2001-а година
много изчетох относно обезвъздушаването на системата и от няколко дни се боря с колата, но без успех...
Ситуацията е следната:
На студен мотор (запален) забелязах че сълзи антифриз точно над масления филтър, какво има там, нямам идея, не мога да видя, понеже ми пречат изпускателните тръби. Някой да сподели ако има представа...
Изчаквам колата да загрее, загрява, отвивам винта за обезвъздушаване на маркучите... ни антифриз, ни въздух на ниски обороти... трябва да я форсирам, чак тогава започва да излиза антифриз. На радиатора същата работа...
Парно НЯМА, ама никакво, маркучите, които влизат към купето са студени (а на едно от разклоненията е пробката за обезвъздушаване и при високи обороти яко хвърля врял антифриз) Дали има запушване на радиаторчето в купето!?
Прави ми впечатление че по датчика на температурата, колата държи 90 градуса, но инжекциона включи доста след като беше стигнала 90 градуса, да не говорим че трябва да обърне на газ още към 40-50 градуса... та явно или термостата не действа или помпа... дайте идеи. Според мен освен всичко това има много въздух в системата и НЕ МОГА да го изкарам, пробвал съм 10 пъти (чак се прецака пробката на маркуча). Правеше ми впечатление че в последните месеци докато карам се чуваше "бълбукане" от радиаторчето на парното, което ми говори че все пак е имало въздух. Някакви идеи!? А, да, говорим за пунто 1.2, 60 коня, 2001-а година
Коментар