Здравейте колеги,
след доста четене в Интернет ви споделям с проблемите които имам.
1. Клапа за рециркулация на въздуха в купето - от преди година и половина не работи нормално. При включване се затваря, но при изключване клапата остава в затворено положение. В началото се отвори от само себе си след ден и от тогава до сега съм карал без да я пипам, като компромисно решение. Преди седмица обаче си взех колата от сервиз със затворена клапа и вече не се отваря. От сервиза ми отказаха да се заемат с решение на този проблем. Доколкото разбрах евентуална причина е електромотора който я управлява, но имам съмнения и за евентуална механична пречка за отварянето и, тъй като все пак при затваряне електромотора сработва.
Интересувам се от мнения и съвети на хора които са се занимавали с този проблем или със смяна на електромотора, и дали си заслужава. Електромоторът е на труднодостъпно място, но ако някой е сменял да сподели. Бих приел и съвет за механично отваряне на клапата, но въпреки това ми се иска да мога да я управлявам нормално.
2. Вентилатор на парното - от около месец започна да работи с аномалии. На два пъти въобще не заработи при включване, като след известно време в рамките на деня заработва. При включването му обаче забелязах че при 4та степен започва да духа нормално, но след няколко секунди намалява обороти и духа по-слабо. В сервиз ми смениха някакъв резистор на вентилатора, но проблемът си остава. Интересно нещо което установих е, че при сритване на пластмасата в дясно от педалите, оборотите на вентилатора се вдигат и започва да духа по-силно, като след малко отново намалява обороти, което ме навежда на мисълта дали няма лоша кабелна връзка свързана със захранването на вентилатора която да се влияе от наместване. Ако някой се е занимавал с този вентилатор или е наясно с кабелните връзки от външната лява страна на климатичния модул и под пластмасата в ляво от педалите нека сподели.
Благодаря предварително на всички които споделят мнения!
след доста четене в Интернет ви споделям с проблемите които имам.
1. Клапа за рециркулация на въздуха в купето - от преди година и половина не работи нормално. При включване се затваря, но при изключване клапата остава в затворено положение. В началото се отвори от само себе си след ден и от тогава до сега съм карал без да я пипам, като компромисно решение. Преди седмица обаче си взех колата от сервиз със затворена клапа и вече не се отваря. От сервиза ми отказаха да се заемат с решение на този проблем. Доколкото разбрах евентуална причина е електромотора който я управлява, но имам съмнения и за евентуална механична пречка за отварянето и, тъй като все пак при затваряне електромотора сработва.
Интересувам се от мнения и съвети на хора които са се занимавали с този проблем или със смяна на електромотора, и дали си заслужава. Електромоторът е на труднодостъпно място, но ако някой е сменял да сподели. Бих приел и съвет за механично отваряне на клапата, но въпреки това ми се иска да мога да я управлявам нормално.
2. Вентилатор на парното - от около месец започна да работи с аномалии. На два пъти въобще не заработи при включване, като след известно време в рамките на деня заработва. При включването му обаче забелязах че при 4та степен започва да духа нормално, но след няколко секунди намалява обороти и духа по-слабо. В сервиз ми смениха някакъв резистор на вентилатора, но проблемът си остава. Интересно нещо което установих е, че при сритване на пластмасата в дясно от педалите, оборотите на вентилатора се вдигат и започва да духа по-силно, като след малко отново намалява обороти, което ме навежда на мисълта дали няма лоша кабелна връзка свързана със захранването на вентилатора която да се влияе от наместване. Ако някой се е занимавал с този вентилатор или е наясно с кабелните връзки от външната лява страна на климатичния модул и под пластмасата в ляво от педалите нека сподели.
Благодаря предварително на всички които споделят мнения!
Коментар