Привет,колеги,някой сменял ли е радиаторче,да даде съвет.Знам че ще се разглобява цялото табло и т.н.Колата е с климатроник и смяната може да се окаже пълен филм.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на радиатор за парно на Фиат Стило ?
Collapse
X
-
Г-н Константинов ако го, сравтяваш с радиаторче на марея. Няма нищо общо. Цялото табло долу и все кабели и клапи. А в тоя студ това е най лесния начин да потрошиш всичкоКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Въобще не се опитвам да ги сравнявам - опитвам се да му вдъхна малко кураж на колегата и скоро сменяхме на едно стило - точно 2 часа и само 2 щипки фира , вярно че не беше такъв кучи студ ама колегата гледам е от Варна а там не е като в Софияkoce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442
Коментар
-
Да не отварям нова тема тъй като въпросът ми е за парното на Стило ще попитам тук. Колата е Стило 1.6/2004 г с ГИ с двузонов климатроник на зетя. Парното си работи, но не на пъла мощност /ако може така да се каже/ според него. Когато го включи забелязва, че на газ не работи нормално. При изключено парно минава на газ много по-бързо отколкото при включено, понякога при включено парно превключва на бензин, което ни навежда на мисълта, че изпарителя се охлажда. Въпросът ми е има ли кранче на парното или е само с клапи и ако има как пренасочва потока на антифриза? Незнам точно е захранен изпарителя, дали е паралел или последователно на парното.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
NikMar написа: Преглед на мнениетоДа не отварям нова тема тъй като въпросът ми е за парното на Стило ще попитам тук. Колата е Стило 1.6/2004 г с ГИ с двузонов климатроник на зетя. Парното си работи, но не на пъла мощност /ако може така да се каже/ според него. Когато го включи забелязва, че на газ не работи нормално. При изключено парно минава на газ много по-бързо отколкото при включено, понякога при включено парно превключва на бензин, което ни навежда на мисълта, че изпарителя се охлажда. Въпросът ми е има ли кранче на парното или е само с клапи и ако има как пренасочва потока на антифриза? Незнам точно е захранен изпарителя, дали е паралел или последователно на парното.koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442
Коментар
-
Оказа се,че радиаторчето е ОК.Смяна на термостата и готово.При коректно работещ такъв маркучите към радиаторчето трябва да са горещи.Температурата на антифриза в радиаторчето пада бързо при пуснат климатроник и духа топло едва-едва.Имаше проблем с една клапа за топло-студено за лявата страна,но това е друга тема.И още един пиниз има с промиване с маркуч с вода на радиаторчето откъм двигателя и това ,ако непомогне идва смяната,която се размина засега.Fiat Ulysse 2.0 S
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар