Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моторчето на парното отказа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Моторчето на парното отказа

    Зрадвейте колеги.
    Преди два дни както си карах колата и завъртях копчето на парното на топло и след 3/4 мин взе да излиза пушак от конзолата откачих акумолатора. Вчера разглобих всичко от пред няма нагоряло или нещо подобно на запалено реших , че проблема е в самата конзола и купих друга но нищо не тръгва само на климатик тръгва от време на време от степените нищо не тръгва. Датчика за климатроника също е сменен понеже ми правише номера от преди не можех да регулирам температурата или само топло или само студено, също друго което правише преди това вентилатора се пускаше сам на най висока степен за кратко време и спираше след това. Сега въпроса ми е скледния видях едно управления зад мотора на вентилатора през което ми прекъсва масата въжможно ли е то да е свършило курса и него да са ми всички проблеми. Пушак за сега по време на проби няма но има слаб теч от парното въжможно е това да е било пара или нагорялата пласмаса от крушките като цяло пушека или каквото беше изглеждаше като остсвена цигара в пепелника за по дълго време.
    Прикачени файлове

    #2
    Зрадвейте колеги.
    Преди два дни както си карах колата и завъртях копчето на парното на топло и след 3/4 мин взе да излиза пушак от конзолата откачих акумолатора. Вчера разглобих всичко от пред няма нагоряло или нещо подобно на запалено реших , че проблема е в самата конзола и купих друга но нищо не тръгва само на климатик тръгва от време на време от степените нищо не тръгва. Датчика за климатроника също е сменен понеже ми правише номера от преди не можех да регулирам температурата или само топло или само студено, също друго което правише преди това вентилатора се пускаше сам на най висока степен за кратко време и спираше след това. Сега въпроса ми е скледния видях едно управления зад мотора на вентилатора през което ми прекъсва масата въжможно ли е то да е свършило курса и него да са ми всички проблеми. Пушак за сега по време на проби няма но има слаб теч от парното въжможно е това да е било пара или нагорялата пласмаса от крушките като цяло пушека или каквото беше изглеждаше като остсвена цигара в пепелника за по дълго време.
    Колата е фиат марея 1.6 / 99 г. Климатроник

    Коментар


      #3
      Колата е фиат марея 1.6 / 99 г. Климатроник
      Някой знае ли този блок какво командва.
      Прикачени файлове

      Коментар


        #4
        управленението на климатроника
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Тази кутия за това ли служи.

          Коментар


            #6
            Тази кутия за това ли служи.
            Има ли вероятност от нея да ми идват проблемите с парното.

            Коментар


              #7
              Свали моторчето и го тествай от него е бил пушъка. Или е вода или е таралежа
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Не проблема в мотора всичко е някъде в оправлението в връзки. Днес тръгна след смяна на топло студено след странен шум и после пак отказа. Чялото табло от пред е сменено заедно с спресостата. Проблема е някъде другаде всички кабели са проверени за нагари и оксидирали. Може да е проблема в клапата за топло и студено или в управлението на климатроника ,поне до тоя извод стигнах след всички проби.
                Давайте съвети, че вече съвсем се у мотах с това

                Коментар


                  #9
                  Много е добър... На мене ми ремонтира модула за Ел. стъклата... Виждам че си от Пловдив даже... Ама се обади за ден че има много работа..
                  Click image for larger version

Name:	IMG_20181021_175428.jpg
Views:	1
Size:	323,4 KB
ID:	2097991
                  Click image for larger version

Name:	IMG_20181021_175443.jpg
Views:	1
Size:	234,5 KB
ID:	2097992

                  Коментар


                    #10
                    Ок мерси

                    Коментар


                      #11
                      За сега мисля че реших проблема с мотора на парното и вече всичко работи.
                      Но имам следния въпрос? Някой знае ли на какъв принцип работи клапата за топло и студено. Мисълта ми е такава, че от студено на топло действа само в крайни положения на бърз ход. На бавен ход действа от студено към топло при примерно 25° но отива в крайно затворено положение не остава примерно на полуотворено, възможно ли е това да се получава че в колата не беше работило парно за да може дачика на климатроника да въздейства по някакъв начин и той да е спре в по ранно положение. Или модула на климатроника да влиза в някаква грешка и от там да идват другите проблеми че мотора сам тръгваше на режим auto за няколко секунди.

                      Коментар


                        #12
                        В тази тема има отговори на повечето въпроси:

                        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=24061

                        Самата клапа няма бърз и бавен ход. Работи, като един мотор я позиционира, а насреща има едно такова като потенциометър, който "усеща" къде е застанала и връща данни към тази черна кутийка, която си снимал в началото. Вентилаторът тръгва самоволно на режим AUTO от позиция на врътката 0 само ако има проблем в самата врътка: с времето се натрупва токопроводящ боклук там и понеже пластините вътре са близо една до друга, не е нужно много, за да направи контакт през този боклук и кутийката да го отчете като все едно си врътнал на АУТО.

                        Коментар


                          #13
                          Оги Мерси за информацията
                          Мисля да направя диагностика на ЕКУ да видя каква грешка ще изпише . Сега се сетих, че и след смяна на панела пресостата ми направи номер пускам на климатик тръгва мотора, изключвам климатика мотора продължава да върти, гася от контаката спира, пробвам да го пусна пак не тръгва. Преди два дена всичко тръгна след смазване на мотора на клапата, вчера пак нищо не тръгва. Ще сменя и мотора на клапата, че след завъртането му почна да пуши от централната конзола.

                          Коментар

                          Working...
                          X