Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Шум при пускане на климатроника Croma 194
Collapse
X
-
Шум при пускане на климатроника Croma 194
Fiat Croma 1.9 JTD 110kw 2006
https://www.carspending.com/bg/profile/1503822642963639Етикети: –
-
не може ли да се направи някаква "ондурма"Fiat Croma 1.9 JTD 110kw 2006
https://www.carspending.com/bg/profile/1503822642963639
Коментар
-
При мен беше същото, щракаше моторчето докато в един момент не спря да работи и клапата остана в затворено положение. Като разглобих моторчето установих, че са счупени няколко зъба на по-голямото колелце, което не прави пълен оборот. Извадих и завъртях колелцето на 180 градуса и моторчето заработи като новоFiat Croma 1.9 16V MJet
Коментар
-
Привет, колеги!
Така! Това моторче и прилежащите му зъбни колела правят проблема, аз бях пуснал такава тема и се бях справил с проблема, но след известно време, зъбите на колелата се изрониха.
Това със завъртането на 180 градуса, няма как да се случи, ако е оригинално моторчето, поне при мен, защото им заводски ограничител.
Последните търсения от мен показват, че при Корса , Вектра Ц и Сигнум след 2004 са същите, но трудно се намират. Тази сутрин при мен отново се появи, това типично щтракане на счупено зъбче. За ремонт не подлежи ще търся втора ръка.
Поздрави!
Коментар
-
-
При мен го имаше този проблем, но моторчето е различно:
Нямаше как да завъртя или да манипулирам по някакъв начин предавките вътре.
Бях намерил резервен комплект с метални зъбни колелета, но бяха скъпи.
Купих втора употреба, но трябва да е точно с този номер, понеже се използват подобни и от Опел и на други автомобили.
Има продават и нови и са си цифра: цък или цъкПоследна редакция от naiki66; 14.11.2018, 09:12.Fiat Croma 1.9 Multijet 150 Hp Automatic - 2007
Коментар
-
Да модела е това с бялото рамо, при мен! Тези другите, колега не стават, според мен! Модела е на Валео 13V ,и да номера трябва да съвпада! Тези двете по-горе не стават! Не се чупи рамото, а зъбните колела вътре се изяждат и от там идва това типично цъкане.
Да гледаш съм и ново, но цената е много висока! Аз също съм си мислил за подмяна на основното, зъбни колело, но едва ли ще се намери и ще трябва да е по поръчка. Решението е да се свали от някоя кола, за части, но пак не е гаранция, че ще е здраво.
За да се види, точно модела трябва да се разглоби жабката. Държат я пет болта лесно се развиват. Трябва да се внимава за буксата/ключа за еърбега в старани, при демонтажа! Другото вече е лесно!Последна редакция от morfein_a; 14.11.2018, 11:10.
Коментар
-
колеги,възможно ли е проблем с изпотяване на стълката да е това моторче, ако се е прецакало, защото и при мен се чуваше лятото известно време тракане докато работи климатроника и спря . Сега като пусна парното и веднага ми се изпотяват стъклата. Трябва да карам на климатроник за да го няма този проблем.
Коментар
-
naiki66 написа: Преглед на мнениетоДа възможно е, ако клапата ти е останала затворена и върти въздуха само в купето.
Коментар
-
togo написа: Преглед на мнениетоЯсно, може би е затворена наистина, защото климатика вкарва въздух от друго място най-вероятно. лесно ли се стига до тази машинка, само жабката ли се сваля?
Самото моторче е на 3 болта.Fiat Croma 1.9 Multijet 150 Hp Automatic - 2007
Коментар
-
togo написа: Преглед на мнениетоколеги,възможно ли е проблем с изпотяване на стълката да е това моторче, ако се е прецакало, защото и при мен се чуваше лятото известно време тракане докато работи климатроника и спря . Сега като пусна парното и веднага ми се изпотяват стъклата. Трябва да карам на климатроник за да го няма този проблем.
На предната страница има модела на снимки.
Жабката се разглобява лесно, успех!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар