Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гори бушона за климатика

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гори бушона за климатика

    Здравейте колеги, имам проблем с въпросния бушон само когато е включен климатика. Карах я на човек да смени електромагнита но той каза че по стойности всичко е както трябва и дава гаранция че не е от него.
    Каза че на някои коли леглото прави проблем и да пробвам с външно легло, без да минава през старият предпазил. Без да се включва климатика няма никакви проблеми , нито загрява нито гори. Помагайте че незная какво да правя.

    #2
    Закарай я на човек, който може да работи с мултицет. И така за информация - за каква кола изобщо става въпрос? Би било добре да избегнем няколко мнения с излишни въпроси. Огледай да не би някой от захранващите кабели да е с нарушена изолация и да се опира по корпуса на компресора.

    Коментар


      #3
      Колата е пунто 96г 1.6 90 коня

      На мултицет показва че товара е 15А но пак при работа загрява леглото и бушона.
      Доколкото до допирането на оголен кабел няма такъв, прегледани са изцяло
      Любопитно ми е само този резистор който е монтиран на корпуса на вентилатора охлаждащ водния радиатор показва стойност която немога да хвана с мултицета, колко трябва да бъде и дали я има като нова част да я подмена
      Последна редакция от ganev86; 12.06.2018, 22:42.

      Коментар


        #4
        Има я и струва 10 15 лв. Там е термосъпротивление.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          От това ли термосъпротовление е проблема

          Коментар


            #6
            Щом не го хваща мултицета, значи трябва ти да го хванеш и подмениш.
            Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

            Коментар


              #7
              Под "не го хваща мултицета" вероятно има предвид, че съпротивлението му е толкова малко, че мултицетът изписва 0.00. По принцип е 0.3 - 0.5 Ома. Проблем има когато мултицетът показва отворена верига (безкрайно голямо съпротивление). Този резистор няма общо с работата и задействането на климатика и проблемът, описан в темата не е от него. Дали го има или го няма - компресорът трябва да се включва и да работи. Въпросът е защо гори бушончето. С оригинален бушон ли пробваш? Каква е стойността на новия?

              Коментар


                #8
                На мултицета дава безкрайна верига на какъвто и диапазон да го сложа. Пробвах с мосче без този реостат и оборотите на перката са пак същите. Бушона който слагам е 30А зелен, при работа от 30мин на климатик не може да се държи. Когато меря тока с мултицет дава 15А. Немога да схвана какво става, доколкото до реостата ще го сменя поне да работят и 2те степени на перката

                Коментар


                  #9
                  Проверени ли са контактите на бушона дали са здрави, да няма хлабав кабел или самата клема да е хлабава? 15 А не е най-голямото зло, че да изпича така леглото. Нещо хлабаво има.

                  Коментар

                  Working...
                  X