Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с температурата на Фиат Мареа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с температурата на Фиат Мареа

    Здравейте имам странен проблем с колата. Винаги пали от първия път загрява бързо до нормална температура / имам предвид средата на скалата /след което при движение около 4-5 км. в града започва да се покачва температурата до следващото деление и след това се връща на нормалното после се качва до последното бяло деление и пак се връща и така продължава понякога наближава и първото червено деление и пак се връща. Но забелязах че като наближи до първото червено деление спирам гася двигателя и веднага давам на контакт стрелката скача изведнъж до нормалното деление паля и така продължава да се повтаря това не мога да разбера защо става така и малко се губи антифриза а никъде не се вижда теч. Ще бъда благодарен ако някой може да ме осветли.

    Грешен раздел -> Преместена
    Модераторски екип на fiatforum.bg

    #2
    Свали и свещите и виж дали всички са еднакви на цвят.
    LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
    ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

    Коментар


      #3
      Нямаш първа степен на перката най вероятно.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        S_BANKOV написа: Преглед на мнението
        Нямаш първа степен на перката най вероятно.
        При даден контакт се чува че върти вентилатора

        Коментар


          #5
          При даден контакт се чува че върти вентилатора, който е скрит в таблото,
          а S_BANKOV ти говори за онази голямата перка ,
          която е отпред пред двигателя, та тя си има релета, бушони, степени и може би там е проблема.
          Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

          Коментар


            #6
            Възможна студена спойка в таблото.
            Другия път чукни леко по таблото с уредите, когато стрелката подмине нормалното си положение, и виж дали се връща.
            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

            Коментар


              #7
              Моето иноишес едно време не правеше добър контакт на буксата на датчика при термостата и се бъзикаше показанието.
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                При мен така правеше, когато точките към маса не контактуваха добре. Разглобих всички, почистих ги хубаво с шкурка, контактен спрей, тънък слой грес, хубаво стягане и проблемът изчезна. Изчезнаха и още три проблема, които са си типични за лоша връзка към маса - отзад стоповете леко примигваха с мигачите, таблото също примигваше, за кратко време и АБС-а спря да се рестартира при палене.

                Коментар


                  #9
                  почуквах го но не се връща

                  Коментар


                    #10
                    Click image for larger version

Name:	9152658669598.jpg
Views:	1
Size:	8,3 KB
ID:	2097647Click image for larger version

Name:	9152658669598.jpg
Views:	1
Size:	8,3 KB
ID:	2097647

                    Бой по манерката, докато спре да свети врага на народа!

                    Шегувам се!

                    Проблема явно трябва да се разреши от майстор в сервиз. Хъката-мъката, явно форумО, колкото и могъщ е няма да ти помогне много.

                    Послушай съвета ми и закарай колата на някой, който да я бара 3D, а не ка то нас да си играем на кристално кълбо.
                    Успех!
                    Последна редакция от КИМИ; 30.05.2018, 22:15.
                    Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                    Коментар


                      #11
                      Този привидно прост проблем може да роди до спукана глава.... -Ел техник кадърен ти трябва..
                      Може да се базика някоя спойка някой датчик.. Ако проблема е в часовника или яла... Но може да не включи перките или по късно и ЦЪК главата...

                      При мене беше така прибирам се от работа къпя се излизам паля и тръгвам след 100 метра гледам стрелката сочи 120 градуса.... Лелееее какво стана??? Спирам веднага до де слезна си мисля то ако е реално 120 ще ври и кипи вече отварям всичко студено... Нещо електическо се базика.... Пред блока попавка малко като поработи пада на 80/90... На другия ден давам контакт пак 80/90 паля като загрее почва да шава и пада 90/80/70 и за 2/3 де оправи... Какво беше станало то и бая валя тогава да не се е намокрило нещо..

                      Коментар


                        #12
                        Намираш датчика за температурата, проверяваш как е връзката/патихме наскоро от лоша връзка/, изваждаш кабела от датчика, на контакт даваш кабела на маса, стрелката трябва да отиде плавно на МАХ, ако не се движи както трябва търси по таблото причината. В нашия случай стерлката беше станала мързелива, едвам се движеше и не стигаше до край/може би защото колата не беше карана няколко месеца/, след няколко давания на маса движението се нормализира.
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          #13
                          При мен стрелката не се движи плавно а изведнъж скача на делението за 90 градуса но това при загряла кола а иначе сутрин като е студена се вдига плавно

                          Коментар


                            #14
                            Имам абсолютно същия проблем колега и оглеждам в момента за сервиз. Ако решиш проблема, драсни някой друг ред да кажеш какво е било.
                            Fiat Brava 1.6 16v 2000г.

                            Коментар


                              #15
                              беше ми спукано казанчето точно там където връща водата смених го и сега поне водата не се губи а иначе пак вдига но се връща и карам така

                              Коментар

                              Working...
                              X