Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Идеа 1.4i - 95К.С.- 2004Г загуба на охладителна течност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Идеа 1.4i - 95К.С.- 2004Г загуба на охладителна течност

    Установих , че губя антифриз и след посещение на сервиз последва смяна на радиатор , след два до три месеца отново загуба на антифриз и последва смяна на гарнитура на термостат , но още на другия ден отново загуба на антифриз . Тогава в сервиза оставиха колата да работи и да се разгрее и след това казаха , че маркучите към радиатора са много надути и че това е гарнитура на главата. При отваряне на двигателя се оказа , че гарнитурата е напълно изправна и няма теч от нея , маслото на двигателя не е пресечено. Колата е с оригинална газова уредба.Аз я карам от 6-7месеца. Разбрах , че този двигате се слага на фиат пунто гранде , Добло , Ланча и други . Моля помагайте ако ви се е случвало да губите антифриз. Преди 4 години карах фиат брава и той изхвърли антифриза в един много горещ ден пред един сервиз и тогава се произнесоха , че също е глава и след много неприятности се установи , че повредата е запушен ауспух . Сега вече не знам.Колата е в сервиза и чакам да я сглобят.

    #2
    Как разбраха че не е гарнитура като тя е една ламаринка 2 десети дебела
    не е като старите поне 1мм Не е задължително да смесва масло и вода
    Може първо да губи антифриз после като стане по зле да смеси масло антифриз -маслото става като боза.
    Това трябва да ги е ориентирало за проблема //маркучите към радиатора са много надути//
    На моята така беше .Сега ще покараш малко и ще разбереш
    Като ходиш в сервиз първо ги питай дали са правили такава кола .
    А смяна на радиатор не се сменя когато губи антифриз а когато системата не работи както трябва
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Кажи им на тия майстоРЧЕТА да проверят първо газовата уредба и после да свалят главата и да я пращат на надуване
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        загуба на антифриз

        kluchar написа: Преглед на мнението
        Как разбраха че не е гарнитура като тя е една ламаринка 2 десети дебела
        не е като старите поне 1мм Не е задължително да смесва масло и вода
        Може първо да губи антифриз после като стане по зле да смеси масло антифриз -маслото става като боза.
        Това трябва да ги е ориентирало за проблема //маркучите към радиатора са много надути//
        На моята така беше .Сега ще покараш малко и ще разбереш
        Като ходиш в сервиз първо ги питай дали са правили такава кола .
        А смяна на радиатор не се сменя когато губи антифриз а когато системата не работи както трябва
        Благодаря. Абсолютно сте прави .

        Коментар

        Working...
        X