Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.1 '94 Проблем с охладителна система, студен радиатор, перката не работи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    kluchar написа: Преглед на мнението
    Като караш една кола 8 годин става като жената познаваш си е
    макар че сега новите след 2010 са друга бира
    Утре ще източа системата, че ми е много интересно какво има в тия маркучи, защото при стискане както обясних сякаш на места има нещо. Ще почистя, ще я напълня пак, обезвъздуша, ще пробвам това с термостата и ще проверя бушоните и ще пиша до къде съм я докарал. Благодаря много отново!

    Коментар


      #17
      kluchar написа: Преглед на мнението
      Като караш една кола 8 годин става като жената познаваш си е
      макар че сега новите след 2010 са друга бира
      Има ли някъде пробка за източване на антифриза от системата, днес гледах схемата, която ми изпрати и видях, че в горния ляв ъгъл на радиатора е за обезвъзушаване, но не открих за източване. Ще е мн грубо през долния маркуч, но ако няма от там ще е.

      Коментар


        #18
        Лягаш много ниско -на земята и гледаш маркуча нагоре вадиш скобата с клещи заедно с маркуча /тя го смачква веднага/
        като гледаш да не се окъпеш -антифриза го слагаш в някакъв съд
        палиш за секунди и изтича повечето антифриз .
        Ако има канал и ли подемник по добре става -
        Има ли парно
        Обезвъздушавал ли си е преди от пробката към радиатора .
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #19
          Тоя мотор имаше ли преливник и отопление ня дросела?
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #20
            Има едни малки маркучета
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #21
              kluchar написа: Преглед на мнението
              Лягаш много ниско -на земята и гледаш маркуча нагоре вадиш скобата с клещи заедно с маркуча /тя го смачква веднага/
              като гледаш да не се окъпеш -антифриза го слагаш в някакъв съд
              палиш за секунди и изтича повечето антифриз .
              Ако има канал и ли подемник по добре става -
              Има ли парно
              Обезвъздушавал ли си е преди от пробката към радиатора .
              парно има, да.

              Коментар


                #22
                Click image for larger version

Name:	IMG_20180314_132733.jpg
Views:	1
Size:	403,4 KB
ID:	2095431
                До къде трябва да е маслото?

                Коментар


                  #23
                  Отворих термостата, махнах пружината и другата част, затвори и налях антифриз, както и обезвъздуших. Този път радиатора взе да стопля а не както преди да стои студен, но перката така и не тръгна. Въпрос:
                  Може ли да се кара с такъв разглобен термостат?
                  Идея за перката?
                  Последна редакция от Ivan9310; 14.03.2018, 15:34.

                  Коментар


                    #24
                    Може за проба или да се прибереш.
                    Пунтото съм карал 500км. Не съм видял разлика.
                    Като е студено е по лошо трудно загрява веднага работи големия кръг.
                    Тогава излиза че термостата не работи както трябва.
                    За перката датчика долу на радиатора или ако има реостат до него.
                    Уксъси буксата му и трябва да тръгне =за проба че грее.
                    За маслото под горната чертичка /не трябва да е и на минимум.
                    Няма да се развали веднага но след време двигателя почва да трака.
                    Последна редакция от kluchar; 14.03.2018, 20:28.
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #25
                      kluchar написа: Преглед на мнението
                      Може за проба или да се пребереш.
                      Пунтото съм карал 500км. Не съм видял разлика.
                      Като е студено е по лошо трудно загрява веднага работи големия кръг.
                      Тогава излиза че термостата не работи както трябва.
                      За перката датчика долу на радиатора или ако има реостат до него.
                      Усъси буксата му и тябва да тръгне =за проба че грее.
                      За маслото под горната чертичка /не трябва да е и на минимум.
                      Няма да се развали веднагано след време звигателя почва да трака.
                      Укъсих ги двата проводника и перката завъртя. Явно трябва да сменя релето, което отваря веригата на вентилатора там на определена температура, защото явно това не я отваря, а на късо както споменах си работи.

                      Коментар


                        #26
                        kluchar написа: Преглед на мнението
                        Може за проба или да се пребереш.
                        Пунтото съм карал 500км. Не съм видял разлика.
                        Като е студено е по лошо трудно загрява веднага работи големия кръг.
                        Тогава излиза че термостата не работи както трябва.
                        За перката датчика долу на радиатора или ако има реостат до него.
                        Усъси буксата му и тябва да тръгне =за проба че грее.
                        За маслото под горната чертичка /не трябва да е и на минимум.
                        Няма да се развали веднагано след време звигателя почва да трака.
                        А тоя реостат какъв е и как да разбера дали има?

                        Коментар


                          #27
                          Колега, може да си помислиш, че се заяждам и това си е лично твое право, но вече за втори път се случва и ти правя втора забележка, третата ще е официална. Използвай бутона за редакция на мнение, а не пускай поредица от мнения в рамките на няколко минути, без да има друг отговор. Придържай се към темата, моля! Ако имаш други въпроси - задай ги в отделна тема в съответния раздел. Започваш да задаваш въпроси, на които вече лично ти отговорих, но ти не пожела да прочетеш и твърдиш, че те водят в трета глуха. Би ли бил така добър сега да се върнеш в началото на темата, да видиш какво съм ти написал и да прочетеш темите, към които ти дадох линк, както и линковете към други теми вътре в самите тях. Не е кой знае колко, за час-два ще се справиш и ще имаш отговорите, които търсиш. Особено "важните" в този раздел. Също така по твоя въпрос има теми в раздел "ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ", които добри хора като Ключаря са се постарали да напишат, за да са в помощ на хора като теб.

                          Също така търсачката е безплатна и работи всеки ден, и ако напишеш "резистор", "роестат", "товарен резистор", и филтрираш търсенето в този раздел и в раздела за автоелектроника - ще откриеш десетки теми, в които едно и също нещо е повтаряно до втръсване.

                          Коментар


                            #28
                            Колега, може да си помислиш, че се заяждам и това си е лично твое право, но вече за втори път се случва и ти правя втора забележка, третата ще е официална. Използвай бутона за редакция на мнение, а не пускай поредица от мнения в рамките на няколко минути, без да има друг отговор. Придържай се към темата, моля! Ако имаш други въпроси - задай ги в отделна тема в съответния раздел. Започваш да задаваш въпроси, на които вече лично ти отговорих, но ти не пожела да прочетеш и твърдиш, че те водят в трета глуха. Би ли бил така добър сега да се върнеш в началото на темата, да видиш какво съм ти написал и да прочетеш темите, към които ти дадох линк, както и линковете към други теми вътре в самите тях. Не е кой знае колко, за час-два ще се справиш и ще имаш отговорите, които търсиш. Особено "важните" в този раздел. Също така по твоя въпрос има теми в раздел "ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ", които добри хора като Ключаря са се постарали да напишат, за да са в помощ на хора като теб.

                            Също така търсачката е безплатна и работи всеки ден, и ако напишеш "резистор", "роестат", "товарен резистор", и филтрираш търсенето в този раздел и в раздела за автоелектроника - ще откриеш десетки теми, в които едно и също нещо е повтаряно до втръсване.
                            1. Прочетох я отново и влязох в темата, към която има препратка и не ми помогна отново.
                            2. Използвах и търсачката и пак не открих нещо което да ми помогне, но не казвам, че няма.
                            3. Толкова ли е трудно да ми се отговори тук, та нали иманно за това е форума, за хората да си помагат, аз като ще да е да търся 5 часа няма особен смисъл. (но не ме мързи да търся, просто като търсиш нещо и не го намираш след 2рия час ти писва.) В един момент всяка част от автомобилите (теоретически) ще се изчерпи и какво хората да се ровят в стари теми и да търсят. Мисля че е добре и за активноста на форума. Аз винаги бих помогнал на някой ако знам решението на проблема.
                            4. Какво толкова, като съм попитал за маслото, а не съм отворил нова тема? - Толкова ли е трудно с две думи да се отговори.
                            5. Да не отговарям в темата без наличие на нов отговор, а да редактирам темата... Звучи леко глуповато и си противоречи малко с точка 4., но както и да е Ваши си правила и ще ги спазвам от тук нататък.

                            И в крайна сметка аз ти написах, че линка към който ти ме насочи не ми помага и ти благодарих за труда, че си ми го изпратил. Сега пак продължаваш с него, а аз пак ти казвам, че проблема може да е подобен, но не ми помага... не знам как да го обясня вече, но благодаря ти отново и дано не го виждам 3ти път. За край, нужно ли беше цялото това нещо? - Аз не мисля, но както и да е, чувствам се длъжен да ти отговоря и най-малкото да се аргументирам. Поздрави и без лоши чувства
                            Последна редакция от Ivan9310; 14.03.2018, 18:53.

                            Коментар


                              #29
                              От къде си?

                              Така явно е че:
                              1. колатя няма циркулация - неслучайно те попитах за тънките маркучи на преливника.
                              2. има проблем с перката, ти предполагаш че е реле, аз обаче си мисля за датчик.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар


                                #30
                                S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                                От къде си?

                                Така явно е че:
                                1. колатя няма циркулация - неслучайно те попитах за тънките маркучи на преливника.
                                2. има проблем с перката, ти предполагаш че е реле, аз обаче си мисля за датчик.
                                От Варна

                                1- Като разглобих термостата и го сложих пак, но без пружината и клапата т.е. постоянно отворен голям кръг се оправи. Явно е за нов. Иначе има тънък маркуч, който се намира в долната част на радиатора от там отива към двигателя, но малко преди това се раклонява и излиза и тънък, който отива зад двигателя.
                                2- Датчика реално е буксата, която е свързана с радиатора чрез резба и в него влиза буксата за перката? Ако е така и аз мисля, че е от него и ще го сменя, но ми се иска да знам къде е това реле и как да го проверя.
                                Последна редакция от Ivan9310; 14.03.2018, 20:18.

                                Коментар

                                Working...
                                X