kluchar написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1.1 '94 Проблем с охладителна система, студен радиатор, перката не работи
Collapse
X
-
kluchar написа: Преглед на мнениетоКато караш една кола 8 годин става като жената познаваш си е
макар че сега новите след 2010 са друга бира
Коментар
-
Лягаш много ниско -на земята и гледаш маркуча нагоре вадиш скобата с клещи заедно с маркуча /тя го смачква веднага/
като гледаш да не се окъпеш -антифриза го слагаш в някакъв съд
палиш за секунди и изтича повечето антифриз .
Ако има канал и ли подемник по добре става -
Има ли парно
Обезвъздушавал ли си е преди от пробката към радиатора .
Коментар
-
kluchar написа: Преглед на мнениетоЛягаш много ниско -на земята и гледаш маркуча нагоре вадиш скобата с клещи заедно с маркуча /тя го смачква веднага/
като гледаш да не се окъпеш -антифриза го слагаш в някакъв съд
палиш за секунди и изтича повечето антифриз .
Ако има канал и ли подемник по добре става -
Има ли парно
Обезвъздушавал ли си е преди от пробката към радиатора .
Коментар
-
Отворих термостата, махнах пружината и другата част, затвори и налях антифриз, както и обезвъздуших. Този път радиатора взе да стопля а не както преди да стои студен, но перката така и не тръгна. Въпрос:
Може ли да се кара с такъв разглобен термостат?
Идея за перката?Последна редакция от Ivan9310; 14.03.2018, 15:34.
Коментар
-
Може за проба или да се прибереш.
Пунтото съм карал 500км. Не съм видял разлика.
Като е студено е по лошо трудно загрява веднага работи големия кръг.
Тогава излиза че термостата не работи както трябва.
За перката датчика долу на радиатора или ако има реостат до него.
Уксъси буксата му и трябва да тръгне =за проба че грее.
За маслото под горната чертичка /не трябва да е и на минимум.
Няма да се развали веднага но след време двигателя почва да трака.Последна редакция от kluchar; 14.03.2018, 20:28.
Коментар
-
kluchar написа: Преглед на мнениетоМоже за проба или да се пребереш.
Пунтото съм карал 500км. Не съм видял разлика.
Като е студено е по лошо трудно загрява веднага работи големия кръг.
Тогава излиза че термостата не работи както трябва.
За перката датчика долу на радиатора или ако има реостат до него.
Усъси буксата му и тябва да тръгне =за проба че грее.
За маслото под горната чертичка /не трябва да е и на минимум.
Няма да се развали веднагано след време звигателя почва да трака.
Коментар
-
kluchar написа: Преглед на мнениетоМоже за проба или да се пребереш.
Пунтото съм карал 500км. Не съм видял разлика.
Като е студено е по лошо трудно загрява веднага работи големия кръг.
Тогава излиза че термостата не работи както трябва.
За перката датчика долу на радиатора или ако има реостат до него.
Усъси буксата му и тябва да тръгне =за проба че грее.
За маслото под горната чертичка /не трябва да е и на минимум.
Няма да се развали веднагано след време звигателя почва да трака.
Коментар
-
Колега, може да си помислиш, че се заяждам и това си е лично твое право, но вече за втори път се случва и ти правя втора забележка, третата ще е официална. Използвай бутона за редакция на мнение, а не пускай поредица от мнения в рамките на няколко минути, без да има друг отговор. Придържай се към темата, моля! Ако имаш други въпроси - задай ги в отделна тема в съответния раздел. Започваш да задаваш въпроси, на които вече лично ти отговорих, но ти не пожела да прочетеш и твърдиш, че те водят в трета глуха. Би ли бил така добър сега да се върнеш в началото на темата, да видиш какво съм ти написал и да прочетеш темите, към които ти дадох линк, както и линковете към други теми вътре в самите тях. Не е кой знае колко, за час-два ще се справиш и ще имаш отговорите, които търсиш. Особено "важните" в този раздел. Също така по твоя въпрос има теми в раздел "ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ", които добри хора като Ключаря са се постарали да напишат, за да са в помощ на хора като теб.
Също така търсачката е безплатна и работи всеки ден, и ако напишеш "резистор", "роестат", "товарен резистор", и филтрираш търсенето в този раздел и в раздела за автоелектроника - ще откриеш десетки теми, в които едно и също нещо е повтаряно до втръсване.
Коментар
-
ogi28b написа: Преглед на мнениетоКолега, може да си помислиш, че се заяждам и това си е лично твое право, но вече за втори път се случва и ти правя втора забележка, третата ще е официална. Използвай бутона за редакция на мнение, а не пускай поредица от мнения в рамките на няколко минути, без да има друг отговор. Придържай се към темата, моля! Ако имаш други въпроси - задай ги в отделна тема в съответния раздел. Започваш да задаваш въпроси, на които вече лично ти отговорих, но ти не пожела да прочетеш и твърдиш, че те водят в трета глуха. Би ли бил така добър сега да се върнеш в началото на темата, да видиш какво съм ти написал и да прочетеш темите, към които ти дадох линк, както и линковете към други теми вътре в самите тях. Не е кой знае колко, за час-два ще се справиш и ще имаш отговорите, които търсиш. Особено "важните" в този раздел. Също така по твоя въпрос има теми в раздел "ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ", които добри хора като Ключаря са се постарали да напишат, за да са в помощ на хора като теб.
Също така търсачката е безплатна и работи всеки ден, и ако напишеш "резистор", "роестат", "товарен резистор", и филтрираш търсенето в този раздел и в раздела за автоелектроника - ще откриеш десетки теми, в които едно и също нещо е повтаряно до втръсване.
2. Използвах и търсачката и пак не открих нещо което да ми помогне, но не казвам, че няма.
3. Толкова ли е трудно да ми се отговори тук, та нали иманно за това е форума, за хората да си помагат, аз като ще да е да търся 5 часа няма особен смисъл. (но не ме мързи да търся, просто като търсиш нещо и не го намираш след 2рия час ти писва.) В един момент всяка част от автомобилите (теоретически) ще се изчерпи и какво хората да се ровят в стари теми и да търсят. Мисля че е добре и за активноста на форума. Аз винаги бих помогнал на някой ако знам решението на проблема.
4. Какво толкова, като съм попитал за маслото, а не съм отворил нова тема? - Толкова ли е трудно с две думи да се отговори.
5. Да не отговарям в темата без наличие на нов отговор, а да редактирам темата... Звучи леко глуповато и си противоречи малко с точка 4., но както и да е Ваши си правила и ще ги спазвам от тук нататък.
И в крайна сметка аз ти написах, че линка към който ти ме насочи не ми помага и ти благодарих за труда, че си ми го изпратил. Сега пак продължаваш с него, а аз пак ти казвам, че проблема може да е подобен, но не ми помага... не знам как да го обясня вече, но благодаря ти отново и дано не го виждам 3ти път. За край, нужно ли беше цялото това нещо? - Аз не мисля, но както и да е, чувствам се длъжен да ти отговоря и най-малкото да се аргументирам. Поздрави и без лоши чувстваПоследна редакция от Ivan9310; 14.03.2018, 18:53.
Коментар
-
От къде си?
Така явно е че:
1. колатя няма циркулация - неслучайно те попитах за тънките маркучи на преливника.
2. има проблем с перката, ти предполагаш че е реле, аз обаче си мисля за датчик.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоОт къде си?
Така явно е че:
1. колатя няма циркулация - неслучайно те попитах за тънките маркучи на преливника.
2. има проблем с перката, ти предполагаш че е реле, аз обаче си мисля за датчик.
1- Като разглобих термостата и го сложих пак, но без пружината и клапата т.е. постоянно отворен голям кръг се оправи. Явно е за нов. Иначе има тънък маркуч, който се намира в долната част на радиатора от там отива към двигателя, но малко преди това се раклонява и излиза и тънък, който отива зад двигателя.
2- Датчика реално е буксата, която е свързана с радиатора чрез резба и в него влиза буксата за перката? Ако е така и аз мисля, че е от него и ще го сменя, но ми се иска да знам къде е това реле и как да го проверя.Последна редакция от Ivan9310; 14.03.2018, 20:18.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар