Днес реших да пробвам и не включва,проверих предпазителите,от винтила за пълнене дали има налягане и всичко си е наред,но не включва
Някакви идеи какво може да му е?
Днес реших да пробвам и не включва,проверих предпазителите,от винтила за пълнене дали има налягане и всичко си е наред,но не включва
Някакви идеи какво може да му е?
Колко бара налягане показва на вентила ?
Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Започни с най-лесното - откачи буксата от датчика за налягането и напръскай с почистващ контактен спрей. Закачи и откачи 2-3 пъти докато спреят не е изсъхнал, за да може контактуващите пластини да се разтъркат една в друга. Възможност е, която може да помогне, но ако не помогне - няма да навреди. Огледай хубаво кабелите към тази букса дали няма някой с пробита изолация, особено ако нямаш кора под двигателя.
За съжаление не мога да ти кажа какво точно да измериш с мултицета, защото не мога да му намеря схема на тоя датчик. Следващото е малко наизуст, че не ми работи компютъра с ръководството: ако е подобен на този от Браво 182, принципно трябва да има 2 затворени контакта и два отворени, като това е в работно състояние с пълна система и изключен климатик. Двата затворени мисля, че бяха последователно един на друг, отворените са независими (командват вентилаторите). Пак казвам - възможно е да няма нищо общо с това, което съм написал.
Върху дехидратора (филтъра за вода/влага на климатика) съм го виждал за последно. Дехидраторът е това цилиндрично нещо, което прилича на горивен филтър за нафта. По-скоро - на кутийка за бира/кола/фанта. Огледай под акумулатора, или около подкалниците. Като тръгнеш от компресора по тръбите, след радиатора, едната стига до дехидратора. На него отгоре е монтиран тоя 3- или 4-степенен вентил. В него ти дава грешка, трябва да му се провери захранването и изходния сигнал от всички вериги, само че не съм сигурен там с 12 волта ли се управлява или с 5 стабилизирани. Продължавам обаче да мисля, че по-скоро трябва да се наблегне на кабелите и буксата. Може проблемът изобщо да не е в датчика. Записаната грешка показва повреда във веригата, която може да е на съвсем друго място - в някоя букса по пътя от компютъра до датчика.
Иначе ако трябва да го смениш - при човек за климатици да ти дръпне фреона колкото е, за да не излети в атмосферата и да плащаш изцяло нов фреон. Не че е безбожно скъпо, там 15-20 лв са, ама без фреон може да надува с въздух и да проверява при какви налягания превключва, като така ще измери точно дали всяка верига работи правилно и ще знаеш - точно в датчика ли е проблема, или в окабеляването към него.
Колеги ето схема на датчика за Stilo 1,9 JTD 100 тоя датчик по спомен на едното краче трябва да има маса,на другото да няма нищо (сигнален за налягане) и на третия да има 5v.Ако имаш диагностика провери в реално време какво налягане ти дава датчика.Ако не дава никакво тогава е за смяна ,ако дава грешно например 31 бара пак е за смяна.Става и от Astra G и е около 40 лв
Коментар