Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Стило климатика не включва.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Стило климатика не включва.

    Днес реших да пробвам и не включва,проверих предпазителите,от винтила за пълнене дали има налягане и всичко си е наред,но не включва
    Някакви идеи какво може да му е?
    Последна редакция от kazama1; 11.03.2018, 20:36.
    шофираме умно!!!!!!!
    FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150

    #2
    Направи диагностика с multiecuscan
    и някой с диагностика на климатици да види дали има фреон
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      kazama1 написа: Преглед на мнението
      Днес реших да пробвам и не включва,проверих предпазителите,от винтила за пълнене дали има налягане и всичко си е наред,но не включва
      Някакви идеи какво може да му е?
      Колко бара налягане показва на вентила ?
      Fiat Coupe 1.8

      Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

      Коментар


        #4
        датчик външна температура
        мръсен радиатор
        пробил пресостат
        фреона съска ама колко държи на ниско и високо налягане

        Дай първо това да проверим
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Колко бара незнам,но вчера включи и днес пак неще.
          шофираме умно!!!!!!!
          FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150

          Коментар


            #6
            kazama1 написа: Преглед на мнението
            Колко бара незнам,но вчера включи и днес пак неще.
            кога вчера включи и кога днес не искаше?
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Вече е онзи ден,пуснах го и тръгна,а вчера пуснах пак и не иска.Освен да му е ниско налягането.
              шофираме умно!!!!!!!
              FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150

              Коментар


                #8
                Питам за час от деня за да се ориантирам за външната температура
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Беше вечерта валеше дъжд около 11градуса,вчера както и днес около същите градуси не тръгва.
                  шофираме умно!!!!!!!
                  FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150

                  Коментар


                    #10
                    P 0530 powertrain a/c refrigerant pressure sensor circuit.Това ми го дава като грешка.Аз го разбирам ,като датчик на налягането.
                    шофираме умно!!!!!!!
                    FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150

                    Коментар


                      #11
                      Пресостат или задръстен ТРВ, а може и филтъра под пресотата да е аут
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        Започни с най-лесното - откачи буксата от датчика за налягането и напръскай с почистващ контактен спрей. Закачи и откачи 2-3 пъти докато спреят не е изсъхнал, за да може контактуващите пластини да се разтъркат една в друга. Възможност е, която може да помогне, но ако не помогне - няма да навреди. Огледай хубаво кабелите към тази букса дали няма някой с пробита изолация, особено ако нямаш кора под двигателя.

                        За съжаление не мога да ти кажа какво точно да измериш с мултицета, защото не мога да му намеря схема на тоя датчик. Следващото е малко наизуст, че не ми работи компютъра с ръководството: ако е подобен на този от Браво 182, принципно трябва да има 2 затворени контакта и два отворени, като това е в работно състояние с пълна система и изключен климатик. Двата затворени мисля, че бяха последователно един на друг, отворените са независими (командват вентилаторите). Пак казвам - възможно е да няма нищо общо с това, което съм написал.

                        Коментар


                          #13
                          А би ли ми казал къде се намира датчика?Има една букса точно до шайбата на компресора.
                          шофираме умно!!!!!!!
                          FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150

                          Коментар


                            #14
                            Върху дехидратора (филтъра за вода/влага на климатика) съм го виждал за последно. Дехидраторът е това цилиндрично нещо, което прилича на горивен филтър за нафта. По-скоро - на кутийка за бира/кола/фанта. Огледай под акумулатора, или около подкалниците. Като тръгнеш от компресора по тръбите, след радиатора, едната стига до дехидратора. На него отгоре е монтиран тоя 3- или 4-степенен вентил. В него ти дава грешка, трябва да му се провери захранването и изходния сигнал от всички вериги, само че не съм сигурен там с 12 волта ли се управлява или с 5 стабилизирани. Продължавам обаче да мисля, че по-скоро трябва да се наблегне на кабелите и буксата. Може проблемът изобщо да не е в датчика. Записаната грешка показва повреда във веригата, която може да е на съвсем друго място - в някоя букса по пътя от компютъра до датчика.

                            Иначе ако трябва да го смениш - при човек за климатици да ти дръпне фреона колкото е, за да не излети в атмосферата и да плащаш изцяло нов фреон. Не че е безбожно скъпо, там 15-20 лв са, ама без фреон може да надува с въздух и да проверява при какви налягания превключва, като така ще измери точно дали всяка верига работи правилно и ще знаеш - точно в датчика ли е проблема, или в окабеляването към него.

                            Коментар


                              #15
                              Click image for larger version

Name:	pic.jpg
Views:	1
Size:	95,5 KB
ID:	2097448

                              Колеги ето схема на датчика за Stilo 1,9 JTD 100 тоя датчик по спомен на едното краче трябва да има маса,на другото да няма нищо (сигнален за налягане) и на третия да има 5v.Ако имаш диагностика провери в реално време какво налягане ти дава датчика.Ако не дава никакво тогава е за смяна ,ако дава грешно например 31 бара пак е за смяна.Става и от Astra G и е около 40 лв

                              Коментар

                              Working...
                              X