Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с температурата и парното Фиат Брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    polina68 написа: Преглед на мнението
    Пропуснах да кажа ,че този проблем го има при караща се кола,ако работи на място загрява нормално,постепенно и си духа парното както трябва
    С това уточнение все повече термостата на тая кола става подозрителен . Ако е сдал багажа или е сложен заместител - то един нов решава всичко . Малко уточнение - качествените са около +- 100 лева , но боклуците не вършат работа .
    koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

    Коментар


      #17
      И още нещо. Колежката каза че е сменена водната помпа. Ако главния герой Виктор Рейнц се е престарал може и да е позапушил някой водна магистрала.
      А гартитурата на тоя мотор се хваща за 10 мин. ако е проблемна. Или има масло в антифриза или антифриз в маслото. Третата постановка е компресора и през свещите.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        Константинов написа: Преглед на мнението
        С това уточнение все повече термостата на тая кола става подозрителен . Ако е сдал багажа или е сложен заместител - то един нов решава всичко . Малко уточнение - качествените са около +- 100 лева , но боклуците не вършат работа .
        Преди две години го сменях и да беше около 100 лв,има ли варянт да се провери дали е от него или само със смяна

        Коментар


          #19
          Константинов написа: Преглед на мнението
          И аз се чудя как определи тоя майстор че няма въздух - аз роман мога да напиша по случая с въздуха ................
          Аз в момента довършвам романа си- как се обезвъздушава тази гемия след смяна термостата вече 2 седмици аха готово ама нееее.
          Но определено не са такива симптомите, работи си загрява си нивото в казанчето ту е до гърлото ту до дъното. Сега се е наместило горе долу в норма ама още прави като газирано като отвиеш капачката.. Явно с работещ термостат е голям зор.
          Но такива неща, стрелката да играе нагоре на долу ту топло ту студено НЕ! Само съм забелязал, че перките ги включва малко по късно с въздух.... Плашещо е обаче.

          Коментар


            #20
            fifo td 100 написа: Преглед на мнението
            Аз в момента довършвам романа си- как се обезвъздушава тази гемия след смяна термостата вече 2 седмици аха готово ама нееее.
            Но определено не са такива симптомите, работи си загрява си нивото в казанчето ту е до гърлото ту до дъното. Сега се е наместило горе долу в норма ама още прави като газирано като отвиеш капачката.. Явно с работещ термостат е голям зор.
            Но такива неща, стрелката да играе нагоре на долу ту топло ту студено НЕ! Само съм забелязал, че перките ги включва малко по късно с въздух.... Плашещо е обаче.
            Как определи че се включват по-късно и защо имаш повече от една ?
            koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

            Коментар


              #21
              Константинов написа: Преглед на мнението
              Как определи че се включват по-късно и защо имаш повече от една ?
              Е как по стрелката... Като има въздух пуска на последната бяла стрелка като се изчисти между пред последната и последната.

              Коментар


                #22
                fifo td 100 написа: Преглед на мнението
                Аз в момента довършвам романа си- как се обезвъздушава тази гемия след смяна термостата вече 2 седмици аха готово ама нееее.
                Но определено не са такива симптомите, работи си загрява си нивото в казанчето ту е до гърлото ту до дъното. Сега се е наместило горе долу в норма ама още прави като газирано като отвиеш капачката.. Явно с работещ термостат е голям зор.
                Но такива неща, стрелката да играе нагоре на долу ту топло ту студено НЕ! Само съм забелязал, че перките ги включва малко по късно с въздух.... Плашещо е обаче.
                Абе ти тема в която да си твориш нямаше ли?
                И само да ти кажа че не е задължително да си с един датчик
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #23
                  S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                  Абе ти тема в която да си твориш нямаше ли?
                  И само да ти кажа че не е задължително да си с един датчик
                  Имам и то няколко... Имай и ти без пари е
                  Аз казвам какъв е моя опит с въздуха по системата ..
                  А за тези датчици незная са какво говориш...

                  Коментар


                    #24
                    стига.
                    Охладителта система при бензин и при дизел имат различно налягане. Тя е с един датчик ти си с два температурни датчика. Вземи поне погледни двете системи за сравнение.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #25
                      S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                      стига.
                      Охладителта система при бензин и при дизел имат различно налягане. Тя е с един датчик ти си с два температурни датчика. Вземи поне погледни двете системи за сравнение.
                      Тука става дума за гонене не въздух (вероятно) или по точно дали не е въздух. Много точно това предположиха... А не колко датчици има и на колко бара и кобици циркулира...

                      Коментар


                        #26
                        Константинов написа: Преглед на мнението
                        С това уточнение все повече термостата на тая кола става подозрителен . Ако е сдал багажа или е сложен заместител - то един нов решава всичко . Малко уточнение - качествените са около +- 100 лева , но боклуците не вършат работа .
                        И сега да споделя нещо.което вече не си обяснявам,от снощи без да се пипа нищо по нея заработи както трябва и си има яко парно.Възможно ли е да е имала въздух в системата и да си го е изгонила сама.....

                        Коментар


                          #27
                          polina68 написа: Преглед на мнението
                          И сега да споделя нещо.което вече не си обяснявам,от снощи без да се пипа нищо по нея заработи както трябва и си има яко парно.Възможно ли е да е имала въздух в системата и да си го е изгонила сама.....
                          Може и да е това било... То при колите един вид
                          магария може да е от няколкото неща... Карай и наблюдавай ...

                          Коментар


                            #28
                            fifo td 100 написа: Преглед на мнението
                            Може и да е това било... То при колите един вид
                            магария може да е от няколкото неща... Карай и наблюдавай ...
                            Така и ще направя въпреки,че днес ще я карам на друг майстор да погледне все пак и да си каже тежката дума.

                            Коментар


                              #29
                              polina68 написа: Преглед на мнението
                              Така и ще направя въпреки,че днес ще я карам на друг майстор да погледне все пак и да си каже тежката дума.
                              На колкото майстора е караш толкова различни неща ще ти кажат...

                              Коментар


                                #30
                                polina68 написа: Преглед на мнението
                                И сега да споделя нещо.което вече не си обяснявам,от снощи без да се пипа нищо по нея заработи както трябва и си има яко парно.Възможно ли е да е имала въздух в системата и да си го е изгонила сама.....
                                А нивото на антифриза как е ?
                                koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

                                Коментар

                                Working...
                                X