Здравейте,видях се в чудо, сагата е голяма дано някой помогне.Направих обслужване на колата,ремъци,ролки,водна помпа и дотук добре.След тази подмяна стрелката на темп.започна да си играе както си иска,студена кола показва,че е загряла и парното си духа както си иска,топло студено, неможе да се разбере,обадих се на майстора каза издухала гарнитура.Съответно се прави ремонт,гарнитура,шлайф,луди пари,взимайки си колата се оказва,че проблема отново си е на лице.Върнах я,каза явно водната помпа е дефектна,уж я подмени и каза ,че всичко е ок.Днес след дългите ремонти и почти половин месец без кола,висяща по сервиза за ремонти установявам,че парното пак си духа както си иска и стрелката си играе нагоре надолу и аз незная какво трябва да направя вече.Моля помагайте колеги.И като видят и жена свалят и кожата и какво и кое е сменено и направено никой незнае.Фиат Брава 1,6 16 W бензин 97г.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с температурата и парното Фиат Брава
Collapse
X
-
Константинов написа: Преглед на мнениетоА и сега ако някой вземе да я обезвъздуши тая колица може и да стане чудо !Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Константинов написа: Преглед на мнениетоТа да попитам само от интерес със какъв термостат е колата ?
Коментар
-
1.6 16v
Здравейте,
ако никнейма не ме бърка, питащия потребител е жена, извинете ме ако не е така
За онагледяване на ситуацията и по-лесното решаване на ситуацията прикачам снимка и давам моето мнение по въпроса с няколко допълнителни въпроси и доуточнения какво може да се направи в домашни условия пред блока.
Както казаха и колегите, най-вероятно не е обезвъздушена както трябва колата, а в някои случаи това си става само.
За по-лесно обезвъздушаване, се маха капакчката на разширителния съд /позиция 2/ и се развива пробката на радиатора, която е на позиция едно отвътре. Има и втора пробка, която е под позиция 3 и тя спомага за обезвъздушаване на радиаторчето за парното в купето.
-как става? На студен неработещ двигател се отвиват една по една двете пробки, докато не потече плътна струя, не забравяйте и капачката на разш. съд поз2, за да се "отпуши" системата. За по-лесното гонене на въздуха може с ръка да се стиска и припомпва дебелия маркуч, който едва се забелязва на позиция 4.
Не забравяйте, след обезвъздушаването да си проверите нивото на течността в разш. съд и при нужда да се допълни до необходимото ниво.
Втори вариант, който е споменат е за блокиращ термостат в отворено положение.
Как се проверява и къде се намира има много писано във форума, но нека да повторим.
Този същия дебел воден маркуч, който е на позиция 4 не трябва да загрява поне 10 минути след палене на автомобила. Трябва да остане студен на допир, докато стрелката на температурата не е достигнала средата си точка или зависи как отчита там самото табло. Къде се намира термостата?: в лявата част на акумулатора и това металното плоско нещо и леко отдолу. Дебелия маркуч от поз.4 е свързан с него.
Нямате ли опит, не опитвайте това сами в къщи Тук вече антифриза е загрял и може да ви попари при невнимаване.
Ако не ви се занимава да отвивате пробките, може да оставите колата да позагрее десетина минути и леко да отвиете капачката на разш. съд поз.2. след това енергично да се припомпи маркуча на поз.4 все едно се надува апарат за кръвно. Много леко в началото отвивайте капачката, ако има някакъв проблем водата може да започне да се надига и да "извира". В такъв случай, веднага огасете автомобила и си стегнета капачката. Това понякога е явен признак за въздух в системата или по-лошо, но да не го споменаваме сега.
Докато се прави това, тъкмо ще се провери циркулира ли антифриз и през малкия маркуч закачен отгоре на този съд. Като стана на въпрос, на него самия си има маркeри и трябва течносTа да е до позиция "МАХ".
Също да уточним, в купето от парното температурата каква е, в началото е студено ясно, но после дали става много топло, после хладко, малко топло;
или загрява много бавно и остава хладко? При какви условия с получава разлика в температурата, ако я има де?
Предполагам колата се кара предимно градско с 50-60 км и не можете да кажете в извънградски условия как се държи? Това е във връзка с предложенията са термостата. В градски условия и поне 20-30 мин в задръстванията колата ще си достигне работната температура.
По ваши обяснения проблема не би трябвало да е кой знае какво, но както е в повечето случаи трябва да намерите правилния човек да го реши.
Поздрави и успех.
polina68 написа: Преглед на мнениетоЗдравейте,видях се в чудо, сагата е голяма дано някой помогне.Направих обслужване на колата,ремъци,ролки,водна помпа и дотук добре.След тази подмяна стрелката на темп.започна да си играе както си иска,студена кола показва,че е загряла и парното си духа както си иска,топло студено. Не може да се разбере ,обадих се на майстора; каза: "издухала гарнитура". Съответно се прави ремонт, гарнитура, шлайф, луди пари, взимайки си колата се оказва, че проблема отново си е на лице. Върнах я, каза явно водната помпа е дефектна, уж я подмени и каза ,че всичко е ок. Днес след дългите ремонти и почти половин месец без кола, висяща по сервиза за ремонти установявам, че парното пак си духа както си иска и стрелката си играе нагоре надолу и аз незная какво трябва да направя вече. Моля помагайте колеги. И като видят и жена свалят и кожата и какво и кое е сменено и направено никой не знае.Фиат Брава 1,6 16 W бензин 97г.
Все пак се надявам да намерите точни човек да ви погледне автомобила и да ви каже от какво са породени тези проблеми.
Още веднъж успех с решаването на проблема.
Поздрави!Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Не напразно попитах за термостата - колегата Банков знае отлично как два дена не успях да обезвъздуша абсолютно същия мотор на който му бяха адаптирали някакъв термостат в маркуча и след премахването му колата заспа .koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442
Коментар
-
Константинов написа: Преглед на мнениетоНе напразно попитах за термостата - колегата Банков знае отлично как два дена не успях да обезвъздуша абсолютно същия мотор на който му бяха адаптирали някакъв термостат в маркуча и след премахването му колата заспа .
Коментар
-
pl4 8rp написа: Преглед на мнениетоЗдравейте,
ако никнейма не ме бърка, питащия потребител е жена, извинете ме ако не е така
[ATTACH=CONFIG]104653[/ATTACH]
За онагледяване на ситуацията и по-лесното решаване на ситуацията прикачам снимка и давам моето мнение по въпроса с няколко допълнителни въпроси и доуточнения какво може да се направи в домашни условия пред блока.
Както казаха и колегите, най-вероятно не е обезвъздушена както трябва колата, а в някои случаи това си става само.
За по-лесно обезвъздушаване, се маха капакчката на разширителния съд /позиция 2/ и се развива пробката на радиатора, която е на позиция едно отвътре. Има и втора пробка, която е под позиция 3 и тя спомага за обезвъздушаване на радиаторчето за парното в купето.
-как става? На студен неработещ двигател се отвиват една по една двете пробки, докато не потече плътна струя, не забравяйте и капачката на разш. съд поз2, за да се "отпуши" системата. За по-лесното гонене на въздуха може с ръка да се стиска и припомпва дебелия маркуч, който едва се забелязва на позиция 4.
Не забравяйте, след обезвъздушаването да си проверите нивото на течността в разш. съд и при нужда да се допълни до необходимото ниво.
Втори вариант, който е споменат е за блокиращ термостат в отворено положение.
Как се проверява и къде се намира има много писано във форума, но нека да повторим.
Този същия дебел воден маркуч, който е на позиция 4 не трябва да загрява поне 10 минути след палене на автомобила. Трябва да остане студен на допир, докато стрелката на температурата не е достигнала средата си точка или зависи как отчита там самото табло. Къде се намира термостата?: в лявата част на акумулатора и това металното плоско нещо и леко отдолу. Дебелия маркуч от поз.4 е свързан с него.
Нямате ли опит, не опитвайте това сами в къщи Тук вече антифриза е загрял и може да ви попари при невнимаване.
Ако не ви се занимава да отвивате пробките, може да оставите колата да позагрее десетина минути и леко да отвиете капачката на разш. съд поз.2. след това енергично да се припомпи маркуча на поз.4 все едно се надува апарат за кръвно. Много леко в началото отвивайте капачката, ако има някакъв проблем водата може да започне да се надига и да "извира". В такъв случай, веднага огасете автомобила и си стегнета капачката. Това понякога е явен признак за въздух в системата или по-лошо, но да не го споменаваме сега.
Докато се прави това, тъкмо ще се провери циркулира ли антифриз и през малкия маркуч закачен отгоре на този съд. Като стана на въпрос, на него самия си има маркeри и трябва течносTа да е до позиция "МАХ".
Също да уточним, в купето от парното температурата каква е, в началото е студено ясно, но после дали става много топло, после хладко, малко топло;
или загрява много бавно и остава хладко? При какви условия с получава разлика в температурата, ако я има де?
Предполагам колата се кара предимно градско с 50-60 км и не можете да кажете в извънградски условия как се държи? Това е във връзка с предложенията са термостата. В градски условия и поне 20-30 мин в задръстванията колата ще си достигне работната температура.
По ваши обяснения проблема не би трябвало да е кой знае какво, но както е в повечето случаи трябва да намерите правилния човек да го реши.
Поздрави и успех.
Сега виждам допълнения пост и цялата работа каква е. По тези описания, става ясно че не е нещо дребно и трябва някой друг да я види колата как се държи. Все пак щом и двигателя е отварян и шлайфан, две водни помпи са сменени...
Все пак се надявам да намерите точни човек да ви погледне автомобила и да ви каже от какво са породени тези проблеми.
Още веднъж успех с решаването на проблема.
Поздрави!
Коментар
-
Константинов написа: Преглед на мнениетоПо принцип всичко е възможно но точно този мотор е най-малко проблемния . И все пак много зависи кой пипа .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар